Goede dag, slechte dag
donderdag 24 september 2009 om 13:13
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!
Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.
Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.
Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
vrijdag 2 oktober 2009 om 16:14
Oja Thila, dat zou ik wel fijn vinden.
Mijn viva email is chocolover_viva@hotmail.com. Haal het morgen wel weer weg. Misschien kun je de link naar me toe sturen?
Goed zo Moon! Heel erg maar ik laat altijd de hulp komen voor mijn keuken en badkamer. Vind het zulk rotwerk!
Nou Ibi, de helft van de dag is alweer om!
Ik ben net aangereden! Wat een sukkel! Heb niks hoor maar deze man is denk ik echt te oud om nog te rijden. Heb hier een topic over geopend en op aanrijden van mede forummers heb ik de politie gebeld om te melden. Ben benieuwd of er iets aan gedaan word!
Mijn viva email is chocolover_viva@hotmail.com. Haal het morgen wel weer weg. Misschien kun je de link naar me toe sturen?
Goed zo Moon! Heel erg maar ik laat altijd de hulp komen voor mijn keuken en badkamer. Vind het zulk rotwerk!
Nou Ibi, de helft van de dag is alweer om!
Ik ben net aangereden! Wat een sukkel! Heb niks hoor maar deze man is denk ik echt te oud om nog te rijden. Heb hier een topic over geopend en op aanrijden van mede forummers heb ik de politie gebeld om te melden. Ben benieuwd of er iets aan gedaan word!
vrijdag 2 oktober 2009 om 16:29
Zo ben naar het graf van mijn moeder gegaan en naar die collega. Begonnen met opruimen, maar moet zo nog verder.
Moet me ook nog omkleden (bleh)
Had al reactie gegeven op het topic Choco, wat een schik.
Goed gedaan Moon, vind het met zijn tweeën al een ramp om bij te houden wie wat gebruikt (vooruit en de kids (neef en nicht) en de hond) in de badkamer. Dus hulde!
Moet me ook nog omkleden (bleh)
Had al reactie gegeven op het topic Choco, wat een schik.
Goed gedaan Moon, vind het met zijn tweeën al een ramp om bij te houden wie wat gebruikt (vooruit en de kids (neef en nicht) en de hond) in de badkamer. Dus hulde!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 2 oktober 2009 om 16:43
Thanks 
Nou Choco, later als ik groot ben neem ik misschien ook wel een hulp. Groot gelijk dat je dingen uitbesteedt waar je een hekel aan hebt.
Hoewel... het geeft wel erg veel voldoening als je klaar bent, vind ik.
Ik ben nog niet echt aan het opruimen gegaan in mijn eigen kamer (foei!) Wel net lekker een fruitshake gemaakt en opgedronken, en een was in de machine gestopt.

Nou Choco, later als ik groot ben neem ik misschien ook wel een hulp. Groot gelijk dat je dingen uitbesteedt waar je een hekel aan hebt.
Hoewel... het geeft wel erg veel voldoening als je klaar bent, vind ik.
Ik ben nog niet echt aan het opruimen gegaan in mijn eigen kamer (foei!) Wel net lekker een fruitshake gemaakt en opgedronken, en een was in de machine gestopt.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
vrijdag 2 oktober 2009 om 18:21
Verdorie, mijn neef belde net dat hij niet mee komt met mijn oom en tante. Balen! Want dan is de sfeer gelijk anders. Het is zo dat wij niet lang geleden geld hebben geleend bij hun en dat we daar gewoon een regeling voor getroffen hebben, maar ze willen het heel de tijd over geld hebben.
En wij niet want dat was niet de afspraak en we willen ook gewoon contact hebben met hun.
Oef!
En wij niet want dat was niet de afspraak en we willen ook gewoon contact hebben met hun.
Oef!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 2 oktober 2009 om 18:24
Ja dat kan ik me goed voorstellen IBi, dat je niet alleen over geld wilt praten, maar ook over andere dingen.
Valt daar niet een beetje in te sturen, op zo'n avond?
Ik weet niet wat voor band je hebt met deze mensen... ik kan me voorstellen dat ze bijzonder voor je zijn.
En als dat zo is, is het fijn om meer met ze te delen dan alleen financiën.
Valt daar niet een beetje in te sturen, op zo'n avond?
Ik weet niet wat voor band je hebt met deze mensen... ik kan me voorstellen dat ze bijzonder voor je zijn.
En als dat zo is, is het fijn om meer met ze te delen dan alleen financiën.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
vrijdag 2 oktober 2009 om 20:55
vrijdag 2 oktober 2009 om 21:06
Ik heb gewoon te snel gelezen vanmiddag... ik heb het hele aanrijding-stuk gemist!
Choco, wat naar! Net nu je weer begonnen bent met rijden. Ik zal eens kijken in je andere topic.
Ibi, veel sterkte bij het graf van je moeder.
Choco, wat naar! Net nu je weer begonnen bent met rijden. Ik zal eens kijken in je andere topic.
Ibi, veel sterkte bij het graf van je moeder.
vrijdag 2 oktober 2009 om 22:09
Nou oom en tante zijn net de deur uit. Was best gezellig. Heb zelf een en ander verteld waardoor we minder over geld hebben gehad. Was erg prettig.
Ben wel erg moe nu!
Ben wel erg moe nu!
vrijdag 2 oktober 2009 om 23:06
Ja eten was ook erg lekker! Lig nu tevreden in bed. Toch een rare dag, maar met een goede afloop gelukkig.
vrijdag 2 oktober 2009 om 23:31
Fijn Ibi. Goed dat het over meer ging dan geld.
Ik blijf hangen in de sarcasme-modus ben ik bang, n.a.v een ander topic. Dit is heel goed voor mij, serieus, lekker schelden zonder bang te zijn mensen op de ziel te trappen.
Ik ben veel te correct in het echte leven.
Ik heb ook afzeik-vrienden nodig
Welterusten allemaal en een fijn weekend (dit is wel gemeend uiteraard)
Ik blijf hangen in de sarcasme-modus ben ik bang, n.a.v een ander topic. Dit is heel goed voor mij, serieus, lekker schelden zonder bang te zijn mensen op de ziel te trappen.
Ik ben veel te correct in het echte leven.
Ik heb ook afzeik-vrienden nodig
Welterusten allemaal en een fijn weekend (dit is wel gemeend uiteraard)
zaterdag 3 oktober 2009 om 10:16
Heb nog nooit een joint gehad. Ik zou het wel eens willen maar mijn man is er erg op tegen. Geef hem niet vaak zijn zin maar deze heeft hij gewonnen.
zaterdag 3 oktober 2009 om 11:12
Slecht voor de gezondheid, angst dat ik gekke dingen ga doen, angst dat het niet goed gaat icm. met mijn medicatie en ik geloof dat hij denkt dat je er na 1 direct verslaafd aan bent.
Tja...
Tja...
zaterdag 3 oktober 2009 om 11:26
Wel goed van je man eigenlijk, denk ik. Als je aanleg hebt om psychisch van slag te raken, kun je beter van de drugs afblijven (en eigenlijk soms ook van alcohol)
Mijn scharrel is nogal into drugs... die heeft echt alles geprobeerd. Hij wil nu wel stoppen met bepaalde dingen. Hij biedt mij ook e.e.a. aan en ik heb al meerdere keren gezegd dat hij uit mijn buurt moet blijven met die troep, dat ik van mezelf al labiel genoeg ben etc etc etc.
Volgende keer zal ik vragen hoe hij van plan is te handelen als ik naakt op zijn balkon sta of psychotisch op de bank zit aan het einde van de avond (ja ik kan niet duidelijk genoeg zijn).
Dus, ik pas wel op mezelf hoor. Maar t is goed dat jouw man zo anti is denk ik, Ibi
Mijn scharrel is nogal into drugs... die heeft echt alles geprobeerd. Hij wil nu wel stoppen met bepaalde dingen. Hij biedt mij ook e.e.a. aan en ik heb al meerdere keren gezegd dat hij uit mijn buurt moet blijven met die troep, dat ik van mezelf al labiel genoeg ben etc etc etc.
Volgende keer zal ik vragen hoe hij van plan is te handelen als ik naakt op zijn balkon sta of psychotisch op de bank zit aan het einde van de avond (ja ik kan niet duidelijk genoeg zijn).
Dus, ik pas wel op mezelf hoor. Maar t is goed dat jouw man zo anti is denk ik, Ibi
zaterdag 3 oktober 2009 om 11:26
zaterdag 3 oktober 2009 om 14:56
Ik heb boodschappen gedaan. Moest ook voor mijn moeder wat dingen halen, maar meteen even leuk voor mezelf wat winkels afgestruind.
Was leuk om agenda's te kijken, voor 2010. Wat... Moon, durf je te denken aan 2010?
Ja, Moon durft dat. (jee ik raak nog ontroerd door mezelf)
Heb al een paar keer ergens in februari of maart, als ik een depressie te boven begon te raken winkels afgestruind voor vulling voor mijn organizer, die ik al jaren heb. Briefjes voor de GGZ en SPV voorin, erg handig... enzo.
Nu vond ik het zo leuk om agenda's te kijken. Er was een hele mooie voor 35 euro met een lelijke binnenkant (ja eh... daaag!). verder lijkt het me leuk een agenda te hebben met natuurplaatjes bijv. Ook de agenda's van Hapinnez en die van Paulo Coelho waren mooi. Maar niet zo practisch (beetje groot)
Ik wil geen grote agenda, want daar kan teveel in, dan krijg ik het weer zo druk
En ik zag er één van die kinderen in zwart-wit, die dan een rode roos hebben (das niet van Anne Geddes... of wel?) Leuk nostalgisch, ik had altijd zulke stickers op de middelbare school. Maar misschien kinderachtig als ik er een jaar tegenaan kijk.
En ze hadden leuke scheurkalenders.
Haha, ik heb ooit op de middelbare school een column moeten schrijven en die heb ik toen geschreven over het uizoeken van een agenda. t Was een heel proces in die tijd. Hij werd voorgelezen in de klas, leraar vond hem leuk.
Misschien weer eens proberen
Jee, ik kan een uur schrijven over wat ik gezien en gedaan heb in dat winkelcentrum.
Haha, kan beter wat anders gaan doen, misschien
Was leuk om agenda's te kijken, voor 2010. Wat... Moon, durf je te denken aan 2010?
Ja, Moon durft dat. (jee ik raak nog ontroerd door mezelf)
Heb al een paar keer ergens in februari of maart, als ik een depressie te boven begon te raken winkels afgestruind voor vulling voor mijn organizer, die ik al jaren heb. Briefjes voor de GGZ en SPV voorin, erg handig... enzo.
Nu vond ik het zo leuk om agenda's te kijken. Er was een hele mooie voor 35 euro met een lelijke binnenkant (ja eh... daaag!). verder lijkt het me leuk een agenda te hebben met natuurplaatjes bijv. Ook de agenda's van Hapinnez en die van Paulo Coelho waren mooi. Maar niet zo practisch (beetje groot)
Ik wil geen grote agenda, want daar kan teveel in, dan krijg ik het weer zo druk
En ik zag er één van die kinderen in zwart-wit, die dan een rode roos hebben (das niet van Anne Geddes... of wel?) Leuk nostalgisch, ik had altijd zulke stickers op de middelbare school. Maar misschien kinderachtig als ik er een jaar tegenaan kijk.
En ze hadden leuke scheurkalenders.
Haha, ik heb ooit op de middelbare school een column moeten schrijven en die heb ik toen geschreven over het uizoeken van een agenda. t Was een heel proces in die tijd. Hij werd voorgelezen in de klas, leraar vond hem leuk.
Misschien weer eens proberen
Jee, ik kan een uur schrijven over wat ik gezien en gedaan heb in dat winkelcentrum.
Haha, kan beter wat anders gaan doen, misschien

zaterdag 3 oktober 2009 om 15:33
Stay away from drugs. Damn, sliep alleen omdat vriend weg was maar ik heb me zo slecht gevoeld! Brandend maagzuur en al mijn spieren steeds aan gespannen. Bah voelde me weer paniekerig. Werd ik wakker naast vriend met gore alcohol lucht, vet liggen snurken. Wat een nacht. En om het nog fijner te maken heeft vriend vanochtend 3 x gespuugd. Lekkere kater dus! Daarna weer gaan slapen, net wakker. Ik blijf op de bank liggen vandaag. Dus tot morgen. helaas.
zaterdag 3 oktober 2009 om 16:55
zaterdag 3 oktober 2009 om 17:13
Heb idd een nieuw motto. Wat raakt je er precies aan?
Gisteren toevallig ook gekeken naar agenda's (of was dat alweer eergisteren) Zag er niet veel mooie bij zitten.
Goed dat je aan 2010 durft te denken!
Choco, geen blow meer voor jou meer dus. Succes vandaag.
Liever, ik slik nog 300 mg efexor.
Gisteren toevallig ook gekeken naar agenda's (of was dat alweer eergisteren) Zag er niet veel mooie bij zitten.
Goed dat je aan 2010 durft te denken!
Choco, geen blow meer voor jou meer dus. Succes vandaag.
Liever, ik slik nog 300 mg efexor.