hartverzakking!

14-11-2011 23:54 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
pffff ben alleen thuis en hoorde net een geluid alsof er iemand tegen het aluminium pedaalemmertje in de badkamer schopte.

eerst twintig minuten trillend in bed gelegen, toen voorzichtig huis uitgekamd. Onder bedden gekeken, kasten opengetrokken... niets!

nu ff weer rustig worden... jullie wel eens iets engs meegemaakt?
loopt die inbreker er nu nog dan of issie gevlucht?
niemand gezien, nog steeds geen idee wat het was....
Politie heeft mij gezegd dat wanneer je denk dat er een inbreker in huis is, direct 112 bellen en als je druft de lichten aan doen en veel lawaai maken op je kamer.Niet zelf gaan sluipen, dan heb je kans dat het écht mis gaat.
Heb wel de autosleutels onder handbereik, als ik hem zie dan druk ik op het autoalarmknopje
Een vriendin van mij trof eergisteren haar badkamerdeur van de binnenkant afgesloten aan. Ze was een paar uur eerder nog in de badkamer geweest en had het huis niet verlaten in tussentijd. Ze was alleen thuis. Er kan via het raampje niemand in of uit, en de deur was echt op slot gedraaid. Iemand is komen helpen met gereedschap, niemand binnen, raampje op slot. Ze was niet dronken.
Krabpaal, ik heb inrdaad de lichten aangedaan, ook best wel wat lawaai gemaakt, maar wel behoedzaam door het huis heen geweest

pffff
quote:Siobhan schreef op 14 november 2011 @ 23:59:

Een vriendin van mij trof eergisteren haar badkamerdeur van de binnenkant afgesloten aan. Ze was een paar uur eerder nog in de badkamer geweest en had het huis niet verlaten in tussentijd. Ze was alleen thuis. Er kan via het raampje niemand in of uit, en de deur was echt op slot gedraaid. Iemand is komen helpen met gereedschap, niemand binnen, raampje op slot. Ze was niet dronken.IIIEEEE!! misschien had ik niet om enge verhalen moetne vragen
quote:photini schreef op 15 november 2011 @ 00:01:

[...]

IIIEEEE!! misschien had ik niet om enge verhalen moetne vragenIdd beter even van niet...
Kan je iemand bellen?
heb vriend gebeld maar die zit in het buitenland. waar zijn mannen toch als je ze nodig hebt
Is je slaapkamer op slot?
Een man in huis is geen garantie he .

Er zat laatst een gemuteerde reuzespin in de badkamer en mijn huisgenoot (man) zette het op een gillen en ik was degene die het beest heeft moeten verwijderen...
Gatver, da's echt eng!! Ik zou weggaan en bij een vriendin logeren ofzo. Ik zou geen oog meer dicht kunnen doen.
quote:Sorcha_ schreef op 15 november 2011 @ 00:13:

Een man in huis is geen garantie he .

Er zat laatst een gemuteerde reuzespin in de badkamer en mijn huisgenoot (man) zette het op een gillen en ik was degene die het beest heeft moeten verwijderen... de HOMO...
Is er geen mascara oid van een plankje naar beneden gevallen en op het pedaalemmertje gevallen?
Oohhh, ik hou van dit soort griezelverhalen.....

Pas geleden ook zoiets gehad, was alleen thuis. Man op zakenreis. ik lag op bed en werd wakker van een soort geklop/getik, alsof iemand met een beitel een raam of een deur wilde loshalen. Ik heb ook alle lichten aangedaan en met een zaklamp naar buiten geschenen. Niets te zien of te horen, maar het geluid was wel ineens weg.

Maar dat was buiten, niet binnen.

Dat badkamerdeur verhaal, brrrr
quote:Iwannalive schreef op 15 november 2011 @ 00:12:

Is je slaapkamer op slot?slaapkamer op slot, telefoon binnen handbereik
quote:TheEmpress schreef op 15 november 2011 @ 00:16:

Oohhh, ik hou van dit soort griezelverhalen.....

Pas geleden ook zoiets gehad, was alleen thuis. Man op zakenreis. ik lag op bed en werd wakker van een soort geklop/getik, alsof iemand met een beitel een raam of een deur wilde loshalen. Ik heb ook alle lichten aangedaan en met een zaklamp naar buiten geschenen. Niets te zien of te horen, maar het geluid was wel ineens weg.

Maar dat was buiten, niet binnen.

Dat badkamerdeur verhaal, brrrrOMG
quote:photini schreef op 15 november 2011 @ 00:16:

[...]

slaapkamer op slot, telefoon binnen handbereikDe oplader ook? Heb je buren die je horen als je gilt?
quote:borderwalk schreef op 15 november 2011 @ 00:14:

Is er geen mascara oid van een plankje naar beneden gevallen en op het pedaalemmertje gevallen?

ik zal morgenochtend eens kijken. hoop dat ik vannacht niet naar de plee hoef....

empress, wat eng!
dat badkamerdeur verhaal is inderdaad echt doodeng ...IEUW!
quote:Iwannalive schreef op 15 november 2011 @ 00:18:

[...]

De oplader ook? Heb je buren die je horen als je gilt?

ja, buren alom, heb ook autoalrm in de aanslag, just in case...

dank voor het meedenken!
quote:Siobhan schreef op 14 november 2011 @ 23:59:

Een vriendin van mij trof eergisteren haar badkamerdeur van de binnenkant afgesloten aan. Ze was een paar uur eerder nog in de badkamer geweest en had het huis niet verlaten in tussentijd. Ze was alleen thuis. Er kan via het raampje niemand in of uit, en de deur was echt op slot gedraaid. Iemand is komen helpen met gereedschap, niemand binnen, raampje op slot. Ze was niet dronken.

Als dit een raadseltje is: Ze zal zelf aan de goede kant staan vermoed ik, dus IN de badkamer, dan is er dus niets aan de hand.

En moet in dat geval 'iemand is komen helpen' niet zijn 'niemand'?
quote:photini schreef op 15 november 2011 @ 00:18:

[...]

ik zal morgenochtend eens kijken. hoop dat ik vannacht niet naar de plee hoef....

empress, wat eng!Dan plas je maar in de prullenbak... of in een plastic tas...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven