hartverzakking!

14-11-2011 23:54 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
pffff ben alleen thuis en hoorde net een geluid alsof er iemand tegen het aluminium pedaalemmertje in de badkamer schopte.

eerst twintig minuten trillend in bed gelegen, toen voorzichtig huis uitgekamd. Onder bedden gekeken, kasten opengetrokken... niets!

nu ff weer rustig worden... jullie wel eens iets engs meegemaakt?
dit is wel waar overigens...
Dat is een broodje aap verhaal. Dus helemaal niet waar.
quote:nokiafan schreef op 16 november 2011 @ 22:43:

Dat is een broodje aap verhaal. Dus helemaal niet waar.
Ben mosterd, bedoelde het tandenborstelverhaal.
Ik kreeg trouwens vandaag een hartverzakking van mijn eigen schaduw.
quote:nokiafan schreef op 16 november 2011 @ 22:45:

Ben mosterd, bedoelde het tandenborstelverhaal.die andere ook vrouw!
quote:nokiafan schreef op 16 november 2011 @ 22:47:

Ik kreeg trouwens vandaag een hartverzakking van mijn eigen schaduw. ik van mijn voeten
Tuinkabouter op reis

Een echtpaar uit Delft heeft een leuk voortuintje met daarin een vijvertje, een molentje en een kabouter die toezicht houdt op alles.

Op een morgen opent de vrouw de gordijnen en tot haar grote verbazing is de kabouter verdwenen. De vrouw alarmeert haar man die stomverbaasd naar buiten loopt naar de plaats van het misdrijf. Even later komt de man binnen met een briefje.

‘Beste mensen, het is al zo lang geleden dat ik er eens uit ben geweest, ik ben er echt aan toe. Tot over onbepaalde tijd.

Met vriendelijke groet,

Paulus de Boskabouter’

In de maanden na de verdwijning ontvangt het echtpaar regelmatig foto's waarop de kabouter te zien is, onder andere bij de Chinese Muur en het Vrijheidsbeeld. Meestal staan er schaarsgeklede vrouwen om de kabouter heen. Bij de foto's zit altijd een kort berichtje waarin de kabouter vertelt dat het goed met hem gaat en dat hij voorlopig niet naar huis komt.

Precies een jaar na de verdwijning staat de kabouter op zijn oude, vertrouwde plekje naast de molen en de vijver. Weer is er een briefje: ‘Hai, ik ben er weer. Ik heb een leuke tijd gehad maar kreeg toch een beetje heimwee.’
Dat komt uit de film Amelie!
quote:enter schreef op 16 november 2011 @ 22:32:

Annelize het is een broodje aap verhaal

net als zovelen hier...Ik wilde al niet meteen je post afkraken door te schrijven dat ik het maar een ongeloofwaardig verhaal vond Maar hij blijft leuk
He bah wat een verhalen. En stiekem blijf ik toch doorlezen haha.

Hier geen spannende verhalen. Enige wat ik kan bedenken was dat ik toen ik een jaar of 14 was, alleen thuis was en in bed lag. Ik hoorde daarna hakken tikken op het hout in de hal. Mijn moeder was er echt niet dus het was wel heel vreemd. Heb mijn slaapkamerdeur op slot gedaan en ben gaan slapen.

Iemand gaf me ooit een goede tip:

Als je alleen thuis bent, leg dan een rookmelder op je slaapkamer. Als je echt een inbreker denkt te horen dan druk je op het test knopje. Dat gaat zo hard, die zullen snel weg zijn en je hebt meteen je buren ingelicht
quote:Annelize schreef op 16 november 2011 @ 23:03:

[...]

Ik wilde al niet meteen je post afkraken door te schrijven dat ik het maar een ongeloofwaardig verhaal vond Maar hij blijft leuk
Ik kwam dit schatje tegen op een camping in Amerika:

Vroeger was mijn vader vaak een aantal weken weg voor zijn werk. Mijn moeder heeft toen heel erg lang een hijger gehad. Die belde altijd 's nachts als mijn vader er niet was. Het moest dus wel een bekende zijn. Op een nacht was mijn vader onverwacht thuisgekomen, en belde die hijger weer. Mijn vader nam op en hij heeft nooit weer gebeld.

Ik ben trouwens zo'n miep die alle gordijnen dichtdoet en lampen uitdoet voor het donker wordt. Ik ben altijd bang dat er iemand voor mijn ramen staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven