Heel veel zorgen/stress

27-08-2015 16:24 9 berichten
Ik heb er al eerder over geschreven; mijn zoontje heeft een ernstige afwijking en hierdoor al veel in het ziekenhuis gelegen. A.s. maandag moet hij weer naar het ziekenhuis voor een heftige operatie. Ik ben heel erg bang om hem te verliezen. De stress/zorgen/angsten/paniek waren hebben zich de laatste maanden heel erg opgebouwd.

Ik vond het al heel erg moeilijk om met alle stress/zorgen om te gaan en raakte de laatste tijd regelmatig in paniek. Nu blijkt vandaag ook nog dat mijn moeder borstkanker heeft.

Nog meer zorgen erbij.. Pff, het voelt echt even als veelsteveel. :(
Alle reacties Link kopieren
Bah, wat een ellende bij elkaar. Heel veel sterkte.
Vrouw toch, wat een ellende..
Nou ja.. dat dus..
Oh jee meis, wat vreselijk allemaal! Heb je wel steun in je naaste omgeving? Dit is natuurlijk allemaal niet niks dus misschien is professionele begeleiding ook wel een goed idee. Vraag er eens naar in het ziekenhuis, zij kunnen je vast ook verder helpen zodat je met een psycholoog kan praten en sommige dingen hopelijk een soort van plek kan geven.

Ik wens je veel kracht en sterkte. Hou moed en vertrouwen!
Live life to the fullest
Heel veel sterkte.
Oh, jij bent het.

Ga je nu dit topic ook weghalen als je weer reacties krijgt die je niet aanstaan?

Privacy, mijn reet!
Heel naar. Volgens mij kun je dit echter ook in je bestaande topic zetten. Beetje veel van hetzelfde zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven