Help me uit mijn PMS
vrijdag 1 juli 2011 om 23:24
Het is weer zover, opeens schiet dat gevoel door me heen: Ik kan net zo goed dood zijn. Wat een rotleven, wat ben ik toch een ontzettend waardeloos persoon. De hele dag al dat rusteloze, nergens zin in, niks willen, denk ook niks te kunnen. Bah, echt alles lijkt zwart.
Nu opeens buikpijn en dan gaat het lampje branden, O ja! het is weer zover, dát is het dus weer, PMS. Ik vind dit zo waardeloos, gewoon even zwaar depressief door die achterlijke hormonen. Het lijkt wel met de maand erger te worden.
Ik weet dus ook dat het morgen al vast wat beter is, maar nu kan ik even niemand bellen om tegen aan te PMS-en omdat het namelijk al laat is, en die K#T-buien komen ook altijd zo fijn op een nachtelijk tijdstip opzetten.
Ik moet het gewoon even kwijt... GRRRRRRRRRR (heel agressief typen helpt iig niet... helaas)
Nu opeens buikpijn en dan gaat het lampje branden, O ja! het is weer zover, dát is het dus weer, PMS. Ik vind dit zo waardeloos, gewoon even zwaar depressief door die achterlijke hormonen. Het lijkt wel met de maand erger te worden.
Ik weet dus ook dat het morgen al vast wat beter is, maar nu kan ik even niemand bellen om tegen aan te PMS-en omdat het namelijk al laat is, en die K#T-buien komen ook altijd zo fijn op een nachtelijk tijdstip opzetten.
Ik moet het gewoon even kwijt... GRRRRRRRRRR (heel agressief typen helpt iig niet... helaas)
donderdag 15 september 2011 om 21:10
Acupunctuur!
Ik had altijd zo'n verschrikkelijke PMS en ben al jaren bezig met het zoeken naar een oplossing.
Vanaf mijn 15e aan de pil en dat hielp redelijk, maar ik werd pilmoe na zo'n 8 jaar slikken.
Tijdens mijn zwangerschappen was er geen vuiltje aan de lucht. Had toen therapie en de therapeute vroeg me wat ik daar nog deed bij haar. Ik was happy en in balans, ben toen maar gestopt. (therapie heb ik later weer gehad, toen ik niet meer zwanger was) Heb ook geen last gehad van postnatale depressies.
Toen begon ik met acupunctuur... Stond op een gegeven moment op en merkte dat ik bloedde, zonder enige waarschuwing, had ik
nog nooit gehad! Geen depressieve buien en helemaal geen lichamelijke pijn.
Verder heb ik nog mee gedaan met een onderzoek naar homeopathie en PMS.
Nu ik weer wat ouder ben merk ik dat de buien minder zijn, maar het lichamelijke gezeik blijft. Gelukkig heb ik pijnstillers die redelijk werken. Ik ben 2 dagen beroerd.
Alleen vertelde me vriend me dat ik vergeetachtiger ben en hij
weet dat aan de PMS. En ik was weer onzeker als een puber afgelopen zondag, dinsdag ging ik bloeden...
Hmmm, ik geloof dat ik weer eens richting de acupuncturist moet...
Ga nu es googelen op die progesteron pillen.
Ik had altijd zo'n verschrikkelijke PMS en ben al jaren bezig met het zoeken naar een oplossing.
Vanaf mijn 15e aan de pil en dat hielp redelijk, maar ik werd pilmoe na zo'n 8 jaar slikken.
Tijdens mijn zwangerschappen was er geen vuiltje aan de lucht. Had toen therapie en de therapeute vroeg me wat ik daar nog deed bij haar. Ik was happy en in balans, ben toen maar gestopt. (therapie heb ik later weer gehad, toen ik niet meer zwanger was) Heb ook geen last gehad van postnatale depressies.
Toen begon ik met acupunctuur... Stond op een gegeven moment op en merkte dat ik bloedde, zonder enige waarschuwing, had ik
nog nooit gehad! Geen depressieve buien en helemaal geen lichamelijke pijn.
Verder heb ik nog mee gedaan met een onderzoek naar homeopathie en PMS.
Nu ik weer wat ouder ben merk ik dat de buien minder zijn, maar het lichamelijke gezeik blijft. Gelukkig heb ik pijnstillers die redelijk werken. Ik ben 2 dagen beroerd.
Alleen vertelde me vriend me dat ik vergeetachtiger ben en hij
weet dat aan de PMS. En ik was weer onzeker als een puber afgelopen zondag, dinsdag ging ik bloeden...
Hmmm, ik geloof dat ik weer eens richting de acupuncturist moet...
Ga nu es googelen op die progesteron pillen.
vrijdag 16 september 2011 om 13:56
Hier is er nog zo een die er last van heeft.. Ik heb altijd al gezegd dat mijn woede/huil/onzekere buien met mijn hormonen te maken hadden, nu ga ik (waarschijnlijk) volgende week beginnen met een behandeling hiervoor. Ik ben al eens eerder via een vriendin op de site www.kraamtranen.nl terecht gekomen, maar had daar verder niks mee gedaan. Na verschillende hulpverleners e.d. zei mijn laatste, ik denk dat jij wel eens heel erg last kunt hebben van je hormomen, kijk eens op www.kraamtranen.nl! Dus de hele site goe doorgelezen en heb net van de week een intake gehad en ze zei; jij hebt duidelijk PMS!
Kijk een sop haar site, wie weet hebben jullie er ook wat aan
Kijk een sop haar site, wie weet hebben jullie er ook wat aan