ik ben net begonnen met naar de pyscholoog te gaan
Anoniem_656afa06231f5
donderdag 15 december 2011 om 22:28
Als het waar is dan zou ik een andere psych zoeken, als het niet waar is, veel plezier ermee.
Anoniem_23921
donderdag 15 december 2011 om 22:28
Ehhh... is dit serieus?
Anoniem_64df3651f20bd
donderdag 15 december 2011 om 22:29
Het lijkt me dat je je hoe dan ook niet op je gemak voelt bij deze man. Ik zou op zoek gaan naar een andere psych. Dat is vast beter voor je behandeling, los van zijn al dan niet grensoverschrijdende gedrag!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik geloof je eigenlijk niet.. maar als het waar is snap je toch zelf ook wel dat je een ander moet zoeken?! Moet je dat nou echt nog vragen?Dat is ook mijn gedachte
Als dit serieus is dan moet je heeeeeeeel hard wegrennen nu! Alles wat die man tegen je zegt is over de grens. Ik neem aan dat je voor hulp komt? Niet voor een probleem erbij, want die krijg je als je met deze man (die duidelijk zelf een probleem heeft) verder gaat. Als die man een supervisor heeft, dan zou ik nu al een melding maken van zijn gedrag. Geloof me, hoe aantrekkelijk hij ook is, uiteindelijk zul je er enorm door beschadigd worden als je doorgaat. Mijn advies: praat erover met je omgeving (de huisarts die je doorverwezen heeft misschien?) en zijn gladde praatjes? Die verkoopt hij ook aan andere clienten, dus foute man, die niet geschikt is voor zijn werk.
Anoniem_110386
donderdag 15 december 2011 om 22:35
Een andere psycholoog zoeken.
Ik ga zelf ook naar de psycholoog, welliswaar bij een vrouw, maar ze heeft me ook haar mobielnummer gegeven. Want als er is zou zijn dan kan ik haar altijd bellen. Volgens mij is dat redelijk normaal.
Zozo dat zijn intieme sexverhalen die hij verteld... zn vrouw kwam wat aan tijdens de zwangerschap en ze hebben daardoor geen sex gehad......poeeheeee..... je maakt van een mug een olifant zo te horen.
quote:mopke1982 schreef op 15 december 2011 @ 22:35:
Een andere psycholoog zoeken.
Ik ga zelf ook naar de psycholoog, welliswaar bij een vrouw, maar ze heeft me ook haar mobielnummer gegeven. Want als er is zou zijn dan kan ik haar altijd bellen. Volgens mij is dat redelijk normaal.Niet overal hoor mopke. In de ggz bijv. not done geloof ik.
quote:Cacciatore schreef op 15 december 2011 @ 22:36:
O wacht ff nu lees ik t pas goed..jij gaat naar een pyscholoog ipv naar een psycholoog. Ja dan mag je uitkijken, dat zijn viespeuken!ja sorry fout gespeld
quote:spectral schreef op 15 december 2011 @ 22:39:
Zozo dat zijn intieme sexverhalen die hij verteld... Poeeheeee..... je maakt van een mug een olifant zo te horen.Nou nee, die man gaat wel degelijk buiten zijn boekje.