Herstellingsoorden ervaringen

11-07-2010 10:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het besluit genomen om naar een herstellingsoord te gaan. Kan het allemaal niet meer aan, alles is me teveel. Verplichtingen voelen loodzwaar. Heb totaal geen eetlust meer, uitgeblust en opgebrand.

Heeft iemand ervaring met een herstellingsoord. Er zijn er namelijk meerdere. Ik zit zelf te denken aan Wijchen, heeft iemand daar ervaring mee?
Over zorghotel Veghel hoor ik ook goede dingen. Wijchen is een fijn plaatsje, mocht je er even uitwillen. Goede verbinding met de trein en een mooie omgeving! Het huis zelf zit in landhuis met een kerkje, wist je dat al? Vast wel

Heel veel sterkte gewenst en rust maar lekker uit!
bedankt voor je reactie. Nee ik wist niet dat het in een landhuis zat, om de site goed door te lezen kost nogal veel moeite voor me maar het klinkt aangenaam.
BillieJean, als je de grootste lijnen hebt gelezen en je met je zorgverzekering hebt gebeld zou ik zeggen: doen!

Het lijkt me een heerlijk oord om tot rust te komen en ook uit de website spreekt betrokkenheid naar de mensen.

Hopelijk kun je al snel terecht!
bump
Ik zit er ook overna te denken, om naar wijchen te gaan.

Mijn behandelaar bij de GGZ en de huisarts moeten nog de papieren ondertekene.

En ik ben ook heel erg benieuwd naar ervaringen. Want zelf zit ik ook nog met heel veel vragen.

Ook is er in wijchen 3de vrijdag van de maand een rondleiding. Probeer dat in aug. toch maar eens te doen, alleen al een beeld te krijgen.

iedergeval veel succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven