Het psychologisch effect van de avatar

09-12-2013 21:38 1357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik bezig ben met het schrijven van een reactie vraag ik mij soms af, wie zich achter een bepaalde avatar schuilhoudt ......

Ik vind sommige avatars bloedmooi, andere vreselijk irritant en onbewust ga ik de link zoeken tussen de avatar en de persoon die het gebruikt. En ik denk niet de enige te zijn.

Soms wordt de link vrij snel gemaakt en soms duurt het langer maar op de ene of andere manier heb ik het idee dat de avatar altijd één van de karaktertrekjes van de persoon verradt en dat die avatar niet helemaal toeval is .......

Ook denk ik te hebben gemerkt dat mannen die als avatar het beeld hebben van een aantrekkelijke man, onbewust leukere reacties krijgen.

Wat vinden jullie ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:_nora_ schreef op 10 december 2013 @ 20:13:

[...]

Sliertentopic? Euh dat ken ik dan weer niet haha

Het was poos geleden op sekspijler en ik meen mij te herinneren dat het het slettentopic heette?Ja, ken je die topics niet? De "ik ben vruchtbaar want ik kan slierten trekken van mijn afscheiding" topics.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Enn schreef op 10 december 2013 @ 20:03:

Ik ben wel blij dat we op het forum weer kunnen Pb-en. Dat miet en tiet veel effectiever toch?? Hoef je niet meer te kloten met email adressen en de mods enzo.......Als het werkt is het erg leuk ja. Mij lukt het vooralsnog niet
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
quote:Tickel schreef op 10 december 2013 @ 20:18:

[...]

Ja, ken je die topics niet? De "ik ben vruchtbaar want ik kan slierten trekken van mijn afscheiding" topics.Hahaha, nou, 't was íetsje anders. En op de sexpeiler.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

[...]

Ja, ken je die topics niet? De "ik ben vruchtbaar want ik kan slierten trekken van mijn afscheiding" topics.
Ik ben er nog niet over uit of het compliment of een minpliment is om voor man aangezien te worden door de vivagemeente.

[...]

Ja, ken je die topics niet? De "ik ben vruchtbaar want ik kan slierten trekken van mijn afscheiding" topics.Oja dát topic! En de foto daarvan heb jij toch ook geplaatst miss I. ?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Met die nick kon je erop wachten hè.
MissI. Met een beetje mazzel heb je een pb gekregen. :-)
Nou, komt mijn avatar weer even goed van pas bij het lezen van al deze openbaringen.
quote:Enn schreef op 10 december 2013 @ 20:23:

[...]

Oja dát topic! En de foto daarvan heb jij toch ook geplaatst miss I. ?Wie had ook alweer die toverdoos waar een doekje uit kwam?
quote:Tickel schreef op 10 december 2013 @ 20:25:

[...]

Wie had ook alweer die toverdoos waar een doekje uit kwam?Goh ja! Wie was dat ook al weer....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Was dat niet die ene die dasty kon squirten?
Deze?

Iets uit mijn vagina
quote:Tickel schreef op 10 december 2013 @ 20:25:

[...]

Wie had ook alweer die toverdoos waar een doekje uit kwam?

Google maar op "Ursula Martinez magic striptease"

(de link zet ik niet meer neer; dat heeft me al een keer een ban van een maand gekost)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:_nora_ schreef op 10 december 2013 @ 20:24:

MissI. Met een beetje mazzel heb je een pb gekregen. :-)Nou, die mazzel had ik blijkbaar niet
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 december 2013 @ 20:31:

[...]

Nou, die mazzel had ik blijkbaar niet

Zelfs niet van Boogje, voor een reservering van een plekje op de buddyseat van je brulfiets ?

Tsss .. hij wordt oud ...
quote:Murdoch schreef op 10 december 2013 @ 20:29:

Deze?

Iets uit mijn vagina Leuk topic was dat
quote:Donkeyshot schreef op 10 december 2013 @ 20:43:

[...]

Zelfs niet van Boogje, voor een reservering van een plekje op de buddyseat van je brulfiets ?

Tsss .. hij wordt oud ...

Boog weet me wel op andere manieren te bereiken

Kan ie niet bij jou achterop, da's spannender

Ik bedoelde dat de pb-functie blijkbaar niet werkt.
quote:Donkeyshot schreef op 10 december 2013 @ 20:29:

[...]

Google maar op "Ursula Martinez magic striptease"

(de link zet ik niet meer neer; dat heeft me al een keer een ban van een maand gekost) Dat filmpje heb ik wel eens gezien, erg leuk!
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 december 2013 @ 20:45:

[...]

Boog weet me wel op andere manieren te bereiken

Kan ie niet bij jou achterop, da's spannender

Ik bedoelde dat de pb-functie blijkbaar niet werkt.

Ik heb liever een vrouw achterop, daar heb ik betere ervaringen mee.

Ze zijn (gemiddeld) lichter, ze zijn niet zo bang om me vast te houden, en ze verstoren minder gauw de balans van de motor. Mannen gaan óf te veel hangen om te laten zien dat ze niet bang zijn, óf ze gaan te veel rechtop zitten. Als bestuurder moet je dat allemaal maar weer corrigeren, allemaal gedoe.

Doe mij maar een vrouw achterop
quote:Donkeyshot schreef op 10 december 2013 @ 20:58:

[...]

Ik heb liever een vrouw achterop, daar heb ik betere ervaringen mee.

Ze zijn (gemiddeld) lichter, ze zijn niet zo bang om me vast te houden, en ze verstoren minder gauw de balans van de motor. Mannen gaan óf te veel hangen om te laten zien dat ze niet bang zijn, óf ze gaan te veel rechtop zitten. Als bestuurder moet je dat allemaal maar weer corrigeren, allemaal gedoe.

Doe mij maar een vrouw achterop Heb jij ook winterbanden voor jouw motor?
Hahaha, het kost je een uurtje, dit topic, maar dan ben je wel weer even zoet én ik hoef mijn buikspieren vandaag niet meer te trainen

SuzyQ's zijn koekjes
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:Tickel schreef op 10 december 2013 @ 21:05:

[...]

Heb jij ook winterbanden voor jouw motor?

Nope. Als de temperatuur rijdt onder de vijf graden, rijd ik niet meer op mijn motor. Niet alleen vanwege de kou maar ook vanwege risico van gladheid en vanwege de pekel op de weg. Pekel is de pest voor je motorfiets.

Ik heb ook nog een auto (op winterbanden, inderdaad) en die heeft nu de voorkeur. Motor komt dit voorjaar weer aan de beurt.
quote:Donkeyshot schreef op 10 december 2013 @ 21:18:

[...]

Nope. Als de temperatuur rijdt onder de vijf graden, rijd ik niet meer op mijn motor. Niet alleen vanwege de kou maar ook vanwege risico van gladheid en vanwege de pekel op de weg. Pekel is de pest voor je motorfiets.

Ik heb ook nog een auto (op winterbanden, inderdaad) en die heeft nu de voorkeur. Motor komt dit voorjaar weer aan de beurt.Vervoerstechnisch is het handiger voor mij om op de scooter te rijden voor mijn werk. Nu heb ik er winterbanden onder zitten, maar heb het idee dat het sturen in de bochten niet echt soepel gaat. Stroever met sturen.
quote:Donkeyshot schreef op 10 december 2013 @ 21:18:

[...]

Ik heb ook nog een auto (op winterbanden, inderdaad) en die heeft nu de voorkeur. Motor komt dit voorjaar weer aan de beurt.

Yep, hier ook winterstop zolang er pekel ligt.

Heb je nog steeds dezelfde motor, de Daytona?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven