Het psychologisch effect van de avatar
maandag 9 december 2013 om 21:38
Wanneer ik bezig ben met het schrijven van een reactie vraag ik mij soms af, wie zich achter een bepaalde avatar schuilhoudt ......
Ik vind sommige avatars bloedmooi, andere vreselijk irritant en onbewust ga ik de link zoeken tussen de avatar en de persoon die het gebruikt. En ik denk niet de enige te zijn.
Soms wordt de link vrij snel gemaakt en soms duurt het langer maar op de ene of andere manier heb ik het idee dat de avatar altijd één van de karaktertrekjes van de persoon verradt en dat die avatar niet helemaal toeval is .......
Ook denk ik te hebben gemerkt dat mannen die als avatar het beeld hebben van een aantrekkelijke man, onbewust leukere reacties krijgen.
Wat vinden jullie ?
Ik vind sommige avatars bloedmooi, andere vreselijk irritant en onbewust ga ik de link zoeken tussen de avatar en de persoon die het gebruikt. En ik denk niet de enige te zijn.
Soms wordt de link vrij snel gemaakt en soms duurt het langer maar op de ene of andere manier heb ik het idee dat de avatar altijd één van de karaktertrekjes van de persoon verradt en dat die avatar niet helemaal toeval is .......
Ook denk ik te hebben gemerkt dat mannen die als avatar het beeld hebben van een aantrekkelijke man, onbewust leukere reacties krijgen.
Wat vinden jullie ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
dinsdag 10 december 2013 om 21:24
quote:zonnedans schreef op dinsdag 10 december 2013 00:39 Ik denk dat fancypants wel een gek persoon is en gewoonbianca een stoere Xena.http://3.bp.blogspot.com/ ... originaltrixi-d4t65gm.jpg
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
dinsdag 10 december 2013 om 21:31
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 december 2013 @ 21:22:
[...]
Yep, hier ook winterstop zolang er pekel ligt.
Heb je nog steeds dezelfde motor, de Daytona?
Yep, het gele monster brult nog prima.
Wel onlangs een proefrit gemaakt op een Triumph Trophy 1200 (driecylinder) en daar was ik wel zeer gecharmeerd van.
Heerlijke fiets om snel en comfortabel grote afstanden mee te overbruggen, en stuurt ook lekker.
Nog ff doorsparen
[...]
Yep, hier ook winterstop zolang er pekel ligt.
Heb je nog steeds dezelfde motor, de Daytona?
Wel onlangs een proefrit gemaakt op een Triumph Trophy 1200 (driecylinder) en daar was ik wel zeer gecharmeerd van.
Heerlijke fiets om snel en comfortabel grote afstanden mee te overbruggen, en stuurt ook lekker.
Nog ff doorsparen
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 10 december 2013 om 21:33
quote:Donkeyshot schreef op 10 december 2013 @ 21:31:
[...]
Nog ff doorsparen
Nou ja, hij zal in ieder geval goedkoper zijn dan de nieuwe 1200 van BMW. Mijn god, wat een geld. Hier nog steeds de 2 GS'en.
Overigens kijk ik nog steeds of ik je tegenkom als we een rondje in de buurt rijden. Nog niet gelukt blijkbaar.
Trophy is een geinig ding. Ga je (zeker qua zithouding en rijgenot) vast een hoop plezier van beleven
[...]
Nog ff doorsparen
Nou ja, hij zal in ieder geval goedkoper zijn dan de nieuwe 1200 van BMW. Mijn god, wat een geld. Hier nog steeds de 2 GS'en.
Overigens kijk ik nog steeds of ik je tegenkom als we een rondje in de buurt rijden. Nog niet gelukt blijkbaar.
Trophy is een geinig ding. Ga je (zeker qua zithouding en rijgenot) vast een hoop plezier van beleven
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 10 december 2013 om 21:39
quote:Murdoch schreef op dinsdag 10 december 2013 10:49 Wist jij dat niet Impala? Ik dacht dat dat inmiddels wel algemeen bekend was hier.
NEEEEEEEE!!!!!! Murdoch, mijn ultieme viva-rolmodel....een man!?!? Ik heb gezellig gekeuveld over mini-slavinken met...een man?!?!
*gaat hyperventilerend op zoek naar verzekering die EMDR dekt*
NEEEEEEEE!!!!!! Murdoch, mijn ultieme viva-rolmodel....een man!?!? Ik heb gezellig gekeuveld over mini-slavinken met...een man?!?!
*gaat hyperventilerend op zoek naar verzekering die EMDR dekt*
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
dinsdag 10 december 2013 om 21:42
quote:fancypants schreef op 10 december 2013 @ 21:39:
[...]
*gaat hyperventilerend op zoek naar verzekering die EMDR dekt*Zulke dingen doen mannen onder elkaar toch? Of ben jij geen man?
[...]
*gaat hyperventilerend op zoek naar verzekering die EMDR dekt*Zulke dingen doen mannen onder elkaar toch? Of ben jij geen man?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 10 december 2013 om 21:47
dinsdag 10 december 2013 om 21:49
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 december 2013 @ 21:33:
[...]
Met de Trophy rijd je heerlijk ontspannen en zonder turbulenties een kruissnelheid van 200+ (op de Autobahn), dank zij krachtige motor, cruise control en electrisch verstelbare ruit. Comfortabel zitten voor 2 personen, kofferset voor bagage kan er aan gehangen worden. Dus dan ga je gewoon ff samen een weekje naar Italië ofzo
Maar ik ben off-topic geloof ik
(gaan jullie volgend jaar naar de Motorbeurs ? Dan spreken we daar gewoon ergens af)
[...]
Met de Trophy rijd je heerlijk ontspannen en zonder turbulenties een kruissnelheid van 200+ (op de Autobahn), dank zij krachtige motor, cruise control en electrisch verstelbare ruit. Comfortabel zitten voor 2 personen, kofferset voor bagage kan er aan gehangen worden. Dus dan ga je gewoon ff samen een weekje naar Italië ofzo
Maar ik ben off-topic geloof ik
(gaan jullie volgend jaar naar de Motorbeurs ? Dan spreken we daar gewoon ergens af)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 10 december 2013 om 21:53
quote:fancypants schreef op 10 december 2013 @ 21:47:
Ikke, een man? Nee hoor, als je loept kun je lezen dat ik op dit moment zwanger ben. Knappe kerel die me dat nadoet!Komt door je ava. Die broek is echt iets wat je een kerel laat dragen op zijn vrijgezellenfeest.
Ikke, een man? Nee hoor, als je loept kun je lezen dat ik op dit moment zwanger ben. Knappe kerel die me dat nadoet!Komt door je ava. Die broek is echt iets wat je een kerel laat dragen op zijn vrijgezellenfeest.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 10 december 2013 om 21:53
dinsdag 10 december 2013 om 22:01
dinsdag 10 december 2013 om 22:53