Hier mag alles zijn en weer verdwijnen - 5

10-05-2025 21:03 2177 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Een gedeelde plek om verder te kunnen schrijven en ook weer te kunnen wissen. Voel je welkom in dit topic: Hier delen we zielenroerselen die je IRL niet op tafel gooit.
In de eerdere edities werd duidelijk dat de zwaarste thema's respectvol en empathisch besproken kunnen worden. Een oproep aan iedere schrijver om daar aan mee te werken.

Wissen mag altijd en daarom geldt hier de regel: 'NIET QUOOTEN' zodat elke schrijver zelf kan bepalen wat er wel of niet blijft staan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
:hug: Avo en Griebus
Forever is a hell of a long time.
Lucy, dat het dubbel voelt dat maakt het misschien ook verwarrend. Hopelijk kan een andere omgeving tot een fijn iets leiden!

Griebus, ik ben nieuw op dit topic en zwaai even terug. Dat is wel goed nieuws dat je man misschien werk heeft gevonden.

Avocadeau, wat is het pittig voor je maar zo goed van jou hoe je ervoor ga, sterkte vandaag!

Gisteren kwam een vriendin een pan soep brengen, ik was er ontroerd van. Ik zat in mijn eigen bubble en had dit lief en verzorgd gebaar zo nodig. Er kwam emoties van afwijzing naar boven van mijn eigen familie. Zo raar dat een lief gebaar tegelijk een heel andere gedachte en gevoel naar boven kan halen.

Vandaag duizelig maar dat zal waarschijnlijk door de spanning komen.
marcha01 wijzigde dit bericht op 18-10-2025 13:09
Reden: Toevoeging
5.90% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven