Hoe houden we het leuk vandaag?

04-03-2012 08:21 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn hormonen staan op zijn kop dit weekend ivm menstruatie. Lijkt wel of het hele gezin meedoet. Gisteren was man nog meer down dan ik. Maar ging het nog wel. Maar na eerst 2 belabberde nachten gehad te hebben was deze veel te kort. Jongens waren om 5.15 wakker. Dat zijn ze normaal letterlijk nooit. 7 uur is normaal.

Dus ik zie de bui al hangen. Ik poepchagerijnig door hormonen en slaaptekort, kinderen poepchagerijnig omdat ze zo vroeg wakker waren. Man die van ons weer chagrijnig wordt.

En dan gaan we eind van de dag uiteten voor de verjaardag van mijn vader. Dus proberen de dag een beetje rustig te houden. Er is veel regen voorspeld dus lekker naar buiten zal er
suus2802, 13 minuten geleden

En waar we gaan eten kunnen ze zich straks lekker uitleven. Zit indoor speeltuin bij. Ideale plek met kinderen waar je vanalles kunt eten. Pizza, friet, pannekoeken, vis, Chinees, grill, soep, salade enz. Enz. Iedereen kan gaan halen wat ie lust en is nog goed eetbaar ook.

Vleuten?
idd lekker naar buiten, hier regent het nog niet. Man ligt nog in bed, zonen liggen nog in bed en dochter zit achter de laptop billy turf te kijken. Gezellig beide achter een laptop!

Vanmiddag moet man naar Amsterdam, ik en de kinderen... tja? De oudsten gaan denk ik op de xbox en dochter en ik bij opa en oma op de koffie, wandelen met de honden?
Nee, velp.
Douche was heerlijk. Ontbijt staat klaar. Voel me alweer veel beter dan een paar uur geleden. Ga eens kijken hoe het beneden is.
Dank voor alle fijne lieve reacties. Dat helpt zeker ook!
suus2802, 3 minuten geleden

Nee, velp.

Oja! Heerlijk!!!
quote:suus2802 schreef op 04 maart 2012 @ 09:46:

Nee, velp.Hoe heet dat? Zit hier wel in de buurt namelijk...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Abc restaurant
Hmm, jammer, andere Velp... (wist niet dat er nog een was...)

Veel plezier in ieder geval (ook in het bos)
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Net terug uit bos. Was heerlijk en nog steeds droog hier. Jongens zijn nu buiten aan het spelen. Maar tot nu toe gaat het wel goed vandaag en houden we het leuk. Man gaat nu hardlopen, even zijn hoofd leegmaken.
O lekker het bos!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven