Hoe kan je iemand vergeten en gevoelens uitschakelen?

17-01-2022 13:18 19 berichten
Hoi iedereen,

Hebben jullie tips om iemand te vergeten waar je diepe gevoelens voor hebt? Ik ben er namelijk achter gekomen dat iemand waar ik gek op ben super veel contact heeft met zijn ex en daarmee weer leuke tijden heeft beleefd. Voor zijn vakantie was hij heel erg aanhankelijk naar mij toe en toen hij op vakantie was geweest bijna niets meer van hem gehoord en tijdens zijn vakantie ook heel weinig contact.. Ik word gek van die gedachten en wil hem eigenlijk ook niet meer zien, zou hem en de bijbehorende gevoelens graag vergeten.

Groetjes en liefs 💖💖
Tijd. En geen contact hebben/zoeken en niet opzoeken op socials ect.
FemiTrut schreef:
17-01-2022 13:19
Tijd. En geen contact hebben/zoeken en niet opzoeken op socials ect.
Ja jammer dat het niet in één keer kan... Maar dat laatste moet ik ook niet meer doen inderdaad.
Gewoon doorademen. Het gaat echt over.
Birdie schreef:
17-01-2022 13:22
Gewoon doorademen. Het gaat echt over.
Ik hoop het, heb in tijden niet zo veel voor iemand gevoeld. Maar komt goed 🙏
Alle reacties Link kopieren
Geen verwachtingen hebben, en misschien goed als jullie elkaar even niet zien zodat de scherpe randjes wat vervagen.
Zoek wat goede afleiding bij je vriendinnen♡
Alle reacties Link kopieren
Zo min mogelijk aandacht aan besteden. Wat je aandacht geeft groeit en wat je geen aandacht geeft wordt kleiner.
Gatinmijnsok schreef:
17-01-2022 13:25
Zo min mogelijk aandacht aan besteden. Wat je aandacht geeft groeit en wat je geen aandacht geeft wordt kleiner.
Dankjewel! Is echt zo lastig om het geen aandacht te geven, maar ik ga afleiding zoeken door leukere dingen te gaan doen. Klopt helemaal!
Jamie34 schreef:
17-01-2022 13:24
Geen verwachtingen hebben, en misschien goed als jullie elkaar even niet zien zodat de scherpe randjes wat vervagen.
Zoek wat goede afleiding bij je vriendinnen♡
Zeker! Dankjewel! ♥️
Alle reacties Link kopieren
Hem overal blokkeren en geen contact meer hebben. Na een tijd wordt het minder scherp en dan wordt het beter. Tijd en geen contact, meer kan je niet doen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
FemiTrut schreef:
17-01-2022 13:19
Tijd. En geen contact hebben/zoeken en niet opzoeken op socials ect.
:proud:

Dit dus.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Maak geen roze olifantje van hem.
Zoals in Als je even 5 minuten niet aan een roze olifantje denkt, krijg je 1000 euro.
Ofwel, verplicht ergens niet aan denken lukt niet.
Of misschien juist wel een roze olifant maken: elke keer dat je aan hem denkt, denk je Roze olifant. En dan ga je verder met wat je aan het doen was
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
en accepteren dat het zo is nu, het is niet erg als je je even niet okay voelt he?
Alle reacties Link kopieren
En ik haar maar vertellen hoe sexy en verliefd ik op der was geloof me sexy is ze totaal niet, hoe ze met mensen omgaat is totaal niet leuk of sexy. Mij niet bellen 🤣
noorderlicht76 schreef:
17-01-2022 15:32
en accepteren dat het zo is nu, het is niet erg als je je even niet okay voelt he?
Dat is waar, misschien even een plek geven.
Alle reacties Link kopieren
Verspil je tijd niet aan bodemloze putten. Voor je het weet ben je een paar jaar van je leven kwijt.

Dus ga door met je leven, je komt er wel weer overheen.
Gij zult uw tijd niet verspillen aan bodemloze putten en aandachtshoeren.

Livin' da StiffmeisterLife!
Alle reacties Link kopieren
Je kan je gevoel niet uitschakelen.
ben helemaal gek van iemand maar ze heeft een relatie en wil daar geen roet in het eten gooien.
En wi
Alle reacties Link kopieren
Daarom heb ik overplaatsing aangevraagd maak mezelf anders helemaal gek.
Regenboogjongen schreef:
17-01-2022 23:25
Verspil je tijd niet aan bodemloze putten. Voor je het weet ben je een paar jaar van je leven kwijt.

Dus ga door met je leven, je komt er wel weer overheen.
Ja true! Dankjewel voor de reminder, hoop echt dat het gevoel snel weggaat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven