Huwelijk onder druk

12-05-2012 15:50 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al ongeveer een jaar heb ik een postnatale depressie. Jammer genoeg ben ik er nog steeds niet vanaf. Naast mijn somberheid heb ik last van emotionele uitbarstingen. Dit resulteert in ruzie tussen mij en mijn man. Nu zijn wij op een punt gekomen dat er over scheiden wordt gesproken. Tijdens mijn uitbarstingen word ik een ander mens. Ik zeg dingen waar ik achteraf spijt van heb, maar dat is het al te laat. ik neem mij voor beter op te letten,maar ik lijk er geen controle over te hebben. Ik voel me vaak eenzaam en onbegrepen. Ben bang dat dit ten koste gaat van mijn huwelijk. Als het niet werkt, werkt het natuurlijk niet, maar ik wil niet hierdoor uit elkaar. Ik heb inmiddels al mijn vrienden kwijtgeraakt en sta er in principe alleen voor. Ik ben ten einde raad..
Even kort reageren... (ben moe)

Waarom moet je het zelf betalen als je opgenomen wordt?

Volgens mij is er " alleen" de eigen bijdrage toch?

Hoevaak heb je gesprekken?

Tijdens mijn pd had ik 1x in de week psychotherapie dat kon zelfs naar 2x in de week.

Maar ik had ambulante begeleing thuis. Dat begon met 3x in de week een uur. Die man die ik had was goed. Hij hielp mij bij alles. Hij was ook betrokken bij vriend en kinderen.

Ook hier betaal je een gedeelte zelf maar als je dat kan betalen doen!!!

Hij luisterde altijd, had tips enz.

Als je meer wil weten hoor ik het wel.

Ik wens veel succes en sterkte!

Ik geloofde ook heilig dit komt nooit meer goed. Het kont WEL goed, alleen niet meer 100% en het kan lang duren!

Zolang jij nig blij kan worden van je kind en man schijnt er een lichtje.

(knuffel-teken)

Deana
Op kinderen is een heel topic over pnd.

Het heet iets van lotgenoten pnd (ik kan nu niet linken)

Misschien heb je daar ook iets aan?

Veel sterkte in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven