Ik baal van mezelf

13-07-2020 21:22 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen maar ik heb nooit een tevreden gevoel. En waarom?? Dat is het probleem dus. Ik heb niets om ontevreden over te zijn. Ik verpest m’n leven hier deels mee. Ik heb een goed leven. We staan er financieel goed voor. Ik heb een lieve man, leuke kids en een fijn huis, geen ruzie of ziektes in familie en vriendenkring. We hebben het beide naar ons zin op ons werk. Dus tja.....ik zou m’n handjes in elkaar moeten knijpen zou je zeggen. Maar er is altijd wel iets (negatiefs) wat mij bezig houdt. Ik vergelijk mezelf altijd met anderen. Zijn vrouwen mooier dan ik, is hun huis mooier, hebben ze meer sociale contacten. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Terwijl ik dit typ schaam ik me eigenlijk zo erg. Ik weet dondersgoed dat ik niets te klagen heb. Ik voel me in mijn hart ook een slechte vriendin want ik vergelijk mezelf constant met iedereen. En juist ik vind het zo belangrijk om oprechte vriendschappen te hebben maar vraag mezelf dan ook af hoe oprecht ik zelf ben.

Mijn vraag eigenlijk aan jullie is. Zijn hier trainingen voor of weet ik veel wat om te leren anders te denken en gewoon te leven en niet zo met andere mensen bezig zijn.

Ik zal waarschijnlijk een hoop bagger over me heen krijgen nu maar ik wil gewoon lekker in m’n vel zitten en mezelf goed voelen. Hoop dat er wat nuttige tips komen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met je Roosje?
Alle reacties Link kopieren
Owww, ook herkenbaar roosje. Ik heb het gelukkig niet zooo vaak, maar heel af en toe. Een beetje "Is dat alles" (van Doe Maar) gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven