Ik ben de weg kwijt.

27-03-2012 11:44 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal, ik wil het hier even van me afschrijven PFFFFFFFFFFF

Mijn leven is gewoon op dit moment een grote hel omdat ik sinds ik haad besloten om bij mijn partner weg te gaan alleen nog maar ellende heb. Dit is nu bijna 4 maanden geleden. In het kort komt het er op neer dat ik alles wat ik had kwijt ben geraakt, mijn huis mijn baan en nu ook nog eens mijn kinderen Als ik niet uit kijk ben ik straks mezelf ook nog eens kwijt.

Voel me zo alleen, ik hoor niets meer van vrienden, ik hoor niets van mijn broer of zus, ze vinden het allemaal heeeeeeeeeeeeel erg wat er is gebeurd en nog gebeurd met me maar steunen ho maar.

Val kilo's af maar dat mag niet want ik was maar 56 kilo.

Kan iemand me vertellen waar het stopt?

Ik ben de weg kwijt
Hoe presteer jij het om je kinderen kwijt te raken??
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ga praten met je HA.
Idd. Je relatie, je huis, ok. Maar je baan en kinderen? Hoe is dat gebeurd?
Omdat ik hier momenteel op een niet veilige plek voor kinderen zit, mensen die veel drinken, vloeken en schelden. Heb ik ze bij andere mensen onder gebracht voordat jeugdzorg het deed.
Moest mijn huis uit omdat ex de huur had opgezegd en ik niet binnen 4 weken zicht had op een woning, ben ik bij kennis ingetrokken. Bleek achteraf niet zo een succes. Heb nooit geweten dat hij zoveel dronk. Als ik hem zag was het met een feestje of zo dan dronk hij wel maar nooit geweten dat hij dat dagelijks deed.

Wordt echt gek hier hoor moet hier ook zo snel mogelijk weer weg en zorgen dat mijn kinderen weer bij mij kunnen wonen .

Maar het de kracht en energie niet meer
Bel de GGD, het Leger des Heils of een andere (crisis)hulpinstantie. Misschien dat zij jou en je kinderen aan tijdelijke opvang kunnen helpen. Dan kun je van daaruit je leven weer op de rails krijgen, met hulp. Want vanuit je huidige situatie lijkt me dat erg lastig.
Neem contact op met maatschappelijk werk, desnoods via de huisarts.

Zij kunnen je vaak goed helpen alles weer op de rit te krijgen. Wellicht kunnen ze op basis van je omstandigheden urgentie voor een woning aanvragen.

Sterkte!
Als er ook sprake was van geweld in je relatie kun je kijken of er plek is in een blijf van mijn lijf huis. Daar heb je een kamer voor jezelf en de kinderen. Ook niet ideaal maar dan zijn jullie wel samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven