Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Goedemorgen! Wat een rotweer hier... Het is weer over met de frisse blauwe lucht en de bevroren slootjes...

Bo, fijn dat je al vroeg naar de fysio mag. (minder dat je zo vroeg moet opstaan natuurlijk). Ik hoop dat je voorlopig vaak er naartoe mag, want als je elke keer na een paar dagen zoveel pijn hebt... Heb je wel pijnstilling in genomen, of is dit de pijn zonder de onderdrukking?

Jeetje en je schoonvader alweer een jaar geleden overleden. Wat hebben we dan al een historie met zijn allen hè, als een jaar zo snel voorbij lijkt te zijn gegaan! Fijn dat je er een mooi moment van hebt kunnen maken.

Zoebie, nog maar zo weinig fysio... Mag je eventueel zelf nog verder of is de behandeling af en wordt het dan niet meer vergoed?

Phoehee, zag de foto's op Facebook. Ben jaloers! Wat een prachtige omgeving en een heerlijke vakantie moet dat zijn!

Ik ben weer bijna op het werk. Blij als morgen de week af is, het was vermoeiend deze keer met de late uurtjes en de discussies met collega. Als het goed is is hij vandaag vrij, dus kunnen we een beetje vaart maken met het werk.

Fijne dag allemaal!
Zo, het regent dus nu en het is SPEKglad!

Ik hoef maar 500m te lopen, maar ik zie er best tegenop...

Tot later, ik ga naar de fysio!
Sterkte Bo, kun je als het glad is niet door de berm lopen? Doe ik altijd als de stoep glad is. Maar je bent waarschijnlijk al weg.

voor alle lieve schrijfsters hier.
Wat griezelig om te lopen met die gladheid. Niet gek dat je daar tegenop ziet. Succes met de trip heen en terug en de fysio zelf.

Jammer dat het mooie weer is afgelopen. Ik had er het krabben 's morgens vroeg wel voor over.
Bo ben je veilig terug van de fysio? Ik hoop dat het wat verlichting geeft. Zou je niet iedere dag mogen of om de dag? Wel fijn dat het dichtbij is. Goh is het al weer een jaar geleden dat je schoonvader is overleden, ja de tijd gaat soms zo snel dat het bijna door je vingers glipt.

Hier ook regen, dus zo maar met de auto (waar de controlelampjes het niet meer van doen) naar mijn masseur.

Girls een fijne dag allemaal ook voor de meelezers.
Goedemorgen

Hoe was het bij de fysio Bo, veilig heen en terug gekomen. Hier is het al lang niet meer koud maar weer gewoon herfstig nat.

Phoehee, wat een geweldige foro's. Okkie heeft het echt naar zijn zin zo te zien

Zoebie, de fysio bijna klaar. Moet je erna nog richting Maastricht

Hier alles rustig. Ben al bij de verloskundige geweest en heb boodschappen gedaan. Heb lekker mijn joggingbroek aangetrokken nu want ik ga er niet meer uit. (en de rest van mijn kleding zit niet meer zo lekker)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Lekker Its in een joggingbroek niets meer doen. Denk dat ik dat ook ga doen als ik thuis kom straks.Je gaat goed zeg, het begint nu op te schieten hé.

Bo ben je al veilig terug. Blijft het glad bij jullie of was het alleen vanmorgen? Het is best eng om met jou pijn in de rug al glijdend over de weg te moeten lopen.

Het begint nu opeens druk te worden.
Zo, auto staat bij de garage. Het is maar tien minuten lopen naar huis, maar dat was genoeg om doorweekt te raken. Vies regenachtig rotweer! Had wel een plu bij me, alleen begaf die het. Heb wel een mooie bos tulpen meegenomen van de markt, staat lekker fleurig.

Ben jij weer veilig thuis Bo? Regen over een bevroren ondergrond is inderdaad een grote glijbaan. Van polletje naar polletje door de berm, voorzichtig aan...

Its, lekker in joggingbroek op de bank. Nog even genieten/last hebben van je buik. Eventjes... straks is ze er!
Ben er weer; de fysio stuurde me direct weg naar de huisarts.

Teveel pijn, eerst de pijn aanpakken en daarna weer eens nadenken over fysio. Dus naar de huisarts, nu zware pijnstillers en verplicht rusten.

Dat ga ik dan maar doen hè :-)
He jeetje Bo, wat jammer dat ie niks heeft gedaan. Al heeft hij natuurlijk wel gelijk wat de pijn betreft. Zo veel pijn is ook niks.

Wat fijn dat je meteen bij de huisarts terecht kon. Zitten ze bij elkaar?

Dus nu maar verplicht met een pot thee op de bank.

het zal je best wel zijn tegengevallen jou kennende.
Ze zitten 200m van elkaar vandaan en 's ochtends hebben ze inloopspreekuur.

Ik ga me nu lekker installeren, filmpje erbij of zo :-)
Meep waarom doen je controlelampjes het niet meer? Zekeringetje kapot lijkt het wel. Al zou ik niet weten waar ik die in mijn auto zou moeten zoeken. Als je maar niet zonder benzine komt te staan. Dat is een stuk lastiger.

En Sjur ook al de auto in de garage. Ik zie het nu zo voor me dat je met de paraplu loopt en het ding binnenstebuiten schiet en jij aan het proberen bent om het ding weer in de goede stand te krijgen wat natuurlijk absoluut niet lukt.

Sorry Sjur. Leedvermaak.
Wel fijn dat je meteen door kon Bo. Hier zou je een aparte afspraak hebben moeten maken. Hoewel, met mijn nieuwe huisarts zal dat ook wel meevallen.

Hoe gaat het met Sam en Joe? Die zullen wel weer lekker modderig zijn met dit weer. Ik zag Saar vanmorgen ook binnenkomen met modderpootjes. Ik zie het wel als ik straks thuis kom. Moet toch nog stofzuigen.
Geeft niet hoor Zoeb, je hebt een goed beeldend vermogen, want zo ging het idd ongeveer

Auto is voor apk en onderhoud naar de garage, hoop dattie snel weer klaar is...

Bo, sterks met het eronder krijgen van de pijn. Nestel je maar op de bank. Dekentje, pot thee, filmpje (welke?) erbij... Ik doe vandaag deels met je mee. Dekentje, filmpje en pot thee tot ik de auto op mag halen. Hoe staat het nu met de staphylodingen? Zijn die wat naar de achtergrond?
Sjur, nee, ontstekingen zitten er gewoon nog steeds.

Zoeb, de honden zijn inderdaad mega-modderig :-)
Ik zie nu met die regen steeds mensen met binnenstebuiten plu's lopen hengsten om ze weer goed te krijgen, dus mijn verbeelding sprak voor zich.

Rot hardnekkige ontstekingen zijn die cocken Bo.

Ik denk dat ik straks een hoop zand in Saar's mand of de bank vind waar ze altijd ligt.

Klant had net niet opgehangen en zei tegen iemand dat wij altijd zo snel zijn. Ieuw, ben ik toch weer te gauw klaar willen zijn.
Bo spijtig dat de fysio niets kon doen, wel prettig dat je gelijk door kon naar de HA. Helpen de nieuwe medicijnen al? Hoop dat je daar niet stoned van wordt. En dan ook nog steeds die ontstekingen bah x 100.

Sjur ik hoop dat je auto snel klaar is en goed is gekeurd.

Its lekker zo in joggingpak door je huis struinen. Ik neem aan dat alles goed was bij de verloskundige.

Zoeb het zijn niet de zekeringen, daar heeft as ex gisteren al naar gekeken en kon het (nog) niet vinden. Hij was aan het werk (wegenwacht) dus moest even tussen door. Benzine, km en toerenteller doen het gelukkig nog wel, alleen de waarschuwingslampjes zoals handrem en olie doen het niet.
Ik zat al weken tegen de administratie aan te hikken.

Nu heb ik in één keer maar eens alles weggewerkt. Heb ik dat weer gedaan en is alles ook weer betaald. Moet eerlijk bekennen dat het wel een opruiming is op mijn bureautje. Ik heb opeens weer plek.
Ah Meep, dus de belangrijkste lampjes doen het in ieder geval. En ik ga niet tegen een ANWB'er in hoor.
O Bo wat naar dat er door de fysio niks gedaan kon worden, maar wel fijn dat je nu tenminste de goede pillen neemt, ik hoop dat het snel mag helpen.

Hier regende het vandaag ook, we zijn precies op tijd van het strand weggegaan en hebben zo geen nat (bad)pak opgelopen.

Het duurde maar even en verder was het gewoon lekker warm hoor, dus geen paniek. Wel gek dat sinds we in Thailand zijn we al 5 buitjes hebben meegemaakt, wat niet gewoon is in deze maand.

Op dit moment speelt Ajax en mijn man zit om de pc te bedelen, ik heb er een hard hoofd in of ze winnen......

We lezen zo heerlijk op onze e readers, er zijn erg veel westerse toeristen met zo'n ding trouwens, je ziet maar zelden nog een boek. Nu heb ik het negerboek uit en ben ik begonnen met the pillars of the earth van Ken Follet, iemand die al gelezen?
Hihi gelukkeling, ik moet even erg lachen om de zin over je man en ajax. Sjurman zit nu namelijk compleet tegen zijn zin voor zijn werk in de arena wat zal jouw man graag willen ruilen! (hoewel, met hetzelfde lawaai als normaal maar dan een octaaf of 2 hoger...)

Ik werd net gebeld door de garage dat ik rond half zes langs mag komen om mijn voiture weer op te halen. Apk is al gedaan en nu zijn ze nog aan het spelen met bougies enzo. Ieder z'n werk zal ik maar zeggen
Gelukkeling, ik heb het gelezen en de miniserie ervan ook gezien :-)

Fijn dat je zo'n plezier hebt van je eReader, ik ook!

Zoeb, ik ben jaloers, ik heb een la vol enveloppen en papieren die ik echt moet gaan uitzoeken... wie weet dit weekend!

Meepie, wat onhandig, die lampjes. Wij hadden met de Volvo ineens dat er lampjes aan- en uitgingen zonder aanwijsbare reden, dat was ook niks!

Ik doe geheel volgens bevel van de dokter niks vandaag.

Van de pillen ben ik toch supersuf, dus komt goed uit!
Goed te lezen dat je zo'n plezier van de reader hebt, Bo!

Ik ga m straks tijdens mijn vakantie weer uitgebreid gebruiken. Sjurman heeft er nu ook een, dus kunnen we beiden lezen tot de vakantie weer klaar is. Oja, af en toe ook nog toeristje spelen
Ben bang dat de man van Geluk teleurgesteld wordt. Ajax heeft toch verloren? Het was de hele middag op de radio met kinderen als verslaggever, omdat er alleen kinderen (wel onder begeleiding) als toeschouwers aanwezig mochten zijn.

Bo ik heb echt al drie weken tegen die berg paperassen aan zitten kijken. En het werd steeds erger naarmate er post kwam. Vanmiddag moest het echt even anders had ik er helemaal geen zin meer in. Wel lekker als het weer is gedaan hoor. (minder voor onze bankrekening).

Geluk ik heb nog een boekenbon liggen en was ik anders meteen in de winkel om die in te wisselen, nu heb ik er helemaal niet meer zo'n haast mee.
Sjur als je alleen gaat lezen in jullie vakantie, kun je beter thuis blijven. Wel zo goedkoop. Maar ik lees dat jullie nog wel als toerist ook door de vakantie heen willen zeilen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven