Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)







Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.



Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.



Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.



Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Alle reacties Link kopieren
Oh Ing niets zo irritant als een collega die jou niet gelooft of het beter lijkt te weten of jou antwoord in twijfel trekt en het dus maar aan een ander gaat vragen. Getver kan me voorstellen dat je je daaraan ergert.En niet alleen daaraan. Het is dus ook nog een jonge vent. Ik dacht aan iemand die een jaar of 50 was. Wat een eikel zeg. Sukkel is nog te lief voor zo'n stuk dwarshout.

Heb je dan niet zoiets van "YEAH" gelukkig geeft mijn collega hetzelfde antwoord. Maar wel rot dat zo'n sukkel jou hele werksfeer verpest.

Je hebt weekend. Vergeet de zeiksok en geniet van je twee heerlijke vrije dagen.



Its, als je straks je kindje vast hebt gaat het vanzelf.

Uhhh ik ben nu natuurlijk niet helemaal de goede raadgever want ik voedde op mijn dertiende al mijn jongste broertje op.

Ik wist dus alles al toen ik zelf kinderen kreeg. Maar ik denk dat het bij jullie helemaal goed komt hoor.



Scan ging goed. Maar waarom ga ik altijd niet helemaal ontspannen liggen waardoor ik na tien minuten bijna kramp in mijn been krijg en dan natuurlijk niet meer mag bewegen.

En ja ik had een kussen onder mijn knieën. Het is gewoon stom van mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ing het is weekend en dus heb je geen last van die sukkel!!!!!!



Zoeb fijn dat de scan goed ging, maar het is best lastig om dan te ontspannen ik hetken dat wel. wanner krijg je de uitslag?



Ik had weer een voorgevoel en inderdaad de lampjes doen het weer niet, zucht. Ach zolang mijn karretje nog rijdt vind ik het prima.

Het was gezellig met de meiden van herstel en balans.

Vanmiddag ben ik even wezen helpen in het zwembad om een paar kindjes wat extra aandacht te geven. Er was o.a.1 jongetje dat niet van de kant durfde te springen. En wat denk je ik heb hem 3 keer geholpen en daarna durfde hij het zelf. Zelfs van het startblok. Jongetje blij, zijn moeder blij en ik ook. Dit zijn de cadeutjes van de dag. Ik ga even eten boerenkool en dan lekker lui voor de tv.
Alle reacties Link kopieren
Het zal uiteindelijk ook wel goed komen als pommeltje er is en ik weet zeker dat ik het kan, maar toch . Maar ik heb gezond verstand en gevoel dus we komen er wel



Meepie dus toch geen lichtjes



Zoebie, wanneer krijg je de uitslag



Fijne collega trouwens ingh. En dat eten dat kan ook zwangerschapsgerelateerd zijn. Ik hoor mensen ook eten en kan dan echt tegen itsman zeggen kauw niet zo hard
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Godsklere ing, je zou een sik krijgen van die collega. Wanneer issie voor het laatst?



Wat mooi Meepie, zo'n jochie dat dan tóch durft... inderdaad de kadootjes van de dag zulke momenten.



Was het weer fijn met Sam, Zoeb? En wanneer krijg je meer te horen over de scan?



Ik ben aan t werk, zometeen wordt het nog even druk. Vanmiddag voor het werk nog naar het strand geweest. Wat is dat tóch lekker, uitwaaien in de zilte lucht. En hoge golven dat er waren!
Alle reacties Link kopieren
Meep heeft knipperlichtjes. Kerst is al voorbij hoor Meep.



Uitslag scan is pas over twee weken. Maar eerder als er iets niet oké is. Waar ik niet vanuit ga.
Alle reacties Link kopieren
Sjur, heerlijk inderdaad, uitwaaien aan zee..... ik droom soms over het strand en de zee; ik mis dat als enige echt heel erg, hier in de bergen. Sterkte voor de drukke avond op je werk!



Zoeb, haha ik moest hardop lachen toen ik je las! Ik heb precies hetzelfde; met die scans denk ik altijd lekker te liggen en dan na 5 minuten krijg ik standaard ergens kramp Dat is me nu al zo vaak gebeurd! Stom hè, en je kunt het niet voorkomen lijkt het wel.

Gelukkig heb je je scan weer achter de rug; ik hoop dat de uitslag helemaal goed is



Its, het schijnt zo te zijn dat het inderdaad allemaal vanzelf komt, je moederinstinct! Mooi hè, zo is het geregeld blijkbaar.

Zoals jij en Itsman nu al bezig zijn met jullie kleine, dat kan alleen maar goed gaan komen!



Ing, weekend, en welverdiend ook!

Geniet, ontspan, en vergeet vooral die rare collega zo snel mogelijk



Wij hebben lekker gegeten en zitten nu op de bank.

Mijn rug gaat nog steeds beter, dus ik hoop dat het morgen nog een stukje beter zal gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ja meiden ik ben een lichtpunt :-)



Sjur heerlijk even zo aan zee met hoge golven. Ik hou erg van de bossen maar de zee kan mij ook bekoren vooral als het flink waait.



Bo fijn dat het wat beter gaat met je rug.
Alle reacties Link kopieren
Jaja Sjur zo kan ie wel weer. Maak me maar jaloers.

Ik wil ook strandwandelen.



Meep wat heerlijk van dat jochie. Dat zal een heel fijn voldaan gevoel hebben gegeven. En ja he. Dat zijn de momenten waardoor je weet waar je het voor doet.



Leuk ook dat Sam morgen voor het eerst gaat babyzwemmen.

En ja ik heb weer genoten van mijn dagje met hem. Het is ook een heerlijk manneke en een knuffelkont. En zo heerlijk hoe hij zijn handjes opeens om mijn gezicht kan leggen. Dat is zooooo lief en dan geniet ik nog eens driedubbel van hem.
Alle reacties Link kopieren
Bo ik had je post gemist. Ben tijdens het werk aan het forummen.

Ben blij dat ik niet de enige ben van de krampen tijdens een scan. Dacht dat het aan mij lag. Maar jij hebt het dus ook.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Wat fijn te lezen dat het wat beter gaat Bo. Dat het nog maar doorzet.



Ik ben naar Scouting. We zouden naar het bos gaan maar ik heb maar een alternatief binnenprogramma gemaakt.

Wuppies maken en/of een apendeurhanger. Even internet nog maar afgestruind vannacht. het wordt dus een knutselmorgen met dit rotweer.



Vanavond komt Sam logeren.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Het is inderdaad geen weer voor een buitenactiviteit zoeb, wat fijn dat Sam komt slapen vanavond. Kun je lekker knuffelen



bo, wat fijn dat het beter gaat met me je rug, heb je al beter kunnen slapen hierdoor



Ik ga vandaag denk ik niets doen, een beetje lezen en series kijken. Itsman is er toch niet en ik heb geen idee hoe laat deze thuis gaat zijn. (nou ja als ik ga bevallen kan ik hem we bellen natuurlijk )
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Getver, ik moet naar de markt en het water komt met bakken uit de hemel... Maar waar haal ik anders pastinaak vandaan? Bij de supermarkt hebben ze dat volgens mij niet... geen zin dus! Ben ook een beetje laat want mijn bed lag zo lekker.



Dus, als jullie een verzopen vrouw zien fietsen: ik ben het tot zo!
Alle reacties Link kopieren
Ben je verzopen Ing? Het was hier even droog dus ik heb de boodschappen binnen en doe niets meer buiten.

Ik ga een appeltaart maken en een beetje stofzuigen en wassen en ik zie het wel.



Net als Its een beetje niets doen en als ik zin heb zie ik het wel.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het nu droog, ga dus zo ook even de boodschappen doen.



Ing wat ga je maken van de pastinaak? Echt een ouderwetse groente. En nog een beetje droog gebleven of ben je een verzopen katje geworden?



Zoeb lekker geknutseld? Wel heerlijk dat internet ook op dat gebied een uitkiomst is. Wat gezellig dat Sam komt logeren bij opa en oma.



Bo hoe is het nu met je rug?
Alle reacties Link kopieren
De kinderen vonden een Wuppie maken erg leuk. Zelfs de jongens. En zelfs de allerdrukste kinderen. Wat ik dan weer niet had gedacht. Ze waren ook echt leuk.

Volgende week de ogen de voetjes en dan is het klaar.

Ik heb langzaam laten doorschemeren dat ik ermee wil stoppen na het kamp. Ik ga al heel hard op de zestig aan en dus moet de jeugd het stokje maar eens over gaan nemen.

Wat ik al jaren wil is weekend vrijwilliger worden in een Ronald Mc Donaldhuis en dat ga ik nu maar eens doen ook. Ik loop er nu zo vaak langs als ik naar de fysio moet. Ik ga er maandag eens praten.



In de supermarkt hadden ze verrassingszakken voor ¤ 2.50

En omdat ik altijd wel van verrassingen houdt heb ik er eentje meegenomen. En het was echt heel leuk wat eruit kwam.

Zes paar sokken van Lotto. Twee verschillende soorten L'oreal shampoo. Twee pakjes met drie Marsrepen, twee pakjes met drie Snickers en twee pakjes met vier soorten Gourmet voor Siep. Alleen de sokken waren normaal al een tientje.

Kijk dat zijn nou eens de leuke dingen van het leven. Hier kan ik echt blij van worden.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg!

Ik had vanochtend een post gepost, maar die staat er helemaal niet!

Wat stom.



Zoeb, wat mooi dat je dat wil, in het RmD-huis vrijwilliger worden! En die verrassingszak klinkt goed zeg, wat een boel spullen voor 2 euro!



Meepie, mijn rug gaat beter, ik heb ook lekker geslapen.

Is het bij jullie drogg? Hier regent het nog steeds pijpestelen.



Ing, ik geloof dat ik al ruim tien jaar geen pastinaak meer gegeten heb :-)



Its, Itsman moet nu wel altijd zijn telefoon bij zich hebben én opgeladen, want als je nu belt dat het is begonnen moet hij dat telefoontje niet mislopen natuurlijk :-)
Alle reacties Link kopieren
Bo het regent hier ook pijpenstelen. Brr. Ik heb alle lampen al aangedaan, zo donker is het buiten. Niks aan.

Ik had je al gemist. Raar is dat als een post er niet staat hè.
Alle reacties Link kopieren
Dacht gepost te hebben vanaf mijn telefoon, nou mooi niet.

Maar de post van Bo is dus ook foetsie, ach ja de techniek zullen we maar zeggen. Die moet gewoon werken!!!!



Zoebie wat een geweldige verrassingszak van je super en dan ook wat lekkers voor Siep. Helemaal geweldig, zeker voor dat geld. Zit er dan in iedere zak iets anders?

Wat goed dat je daar vrijwillegerswerk wilt gaan doen. Nemen ze daar iedereen aan of moet je echt solliciteren? Een kennis van mij wilde bij het dierenasiel als vrijwilleger aan de slag maar werd niet aangenomen omdat hij niet in het (jonge) team paste.



Its ben je de dag lekker relaxt doorgekomen, en welke serie heb je gekeken? Ik ga straks weer naar een vriendin de laatse delen van return to eden kijken onder het genot van een hapje en een drankje.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben het vaak genoeg gevraagd toen Nienke net was overleden Meep. Maar toen had ik er echt nog geen behoefte aan om nog eens al die kindjes te moeten zien.

Nu zou ik het wel graag willen dus loop ik er maandag eens binnen.



Sam slaapt. Na toch enig krijsen. Maar dat was maar even.

Hij had in de box vuurrode wangetjes van moeheid.

Hier een foto in de box die ik vanavond heb gemaakt.

Ben de verschillende belichtingsmogelijkheden van mijn Canon eens onder de loep aan het nemen. Er mislukken me nu teveel foto's. Nu lukken ze opeens allemaal. Zul je net zien.



Sam in de box
Alle reacties Link kopieren
Zo, wij hebben de groentes ingezaaid in potjes; dat kan rustig opkomen en dan ver twee à drie maanden in de moestuin geplant.

Leuk werkje altijd :-)



Het was vandaag mijn moeders sterfdag; ook daar bij stilgestaan. Wat gaat de tijd hard, alles verandert en zij is gewoon "stil" blijven staan in de tijd.



Zoeb, wat een lieve foto van Sam! Echt schattig, zo'n moe baby-hoofdje.

Ik vind het knap van je, het RmD-huis. Ook al is het al even geleden, toch lijkt het me vreselijk confronterend hoor.

Geniet lekker van je mooie kleinzoon vanavond!



Meepie, ik was dus niet de enige die haar post ineens kwijt was! Raar hoor, ik had echt een lap tekst getyps; ik heb 'm ook in de lijst zien staan en ineens was hij er niet meer!

Jij veel plezier bij de vriendin vanavond.



Ro en ik gaan lekker onder een dekentje op de bank zitten :-) Vroeg naar bed en morgenochtend even naar schoonmoeder.

Mijn rug gaat steeds iets beter; als mijn spieren wat ontspannen is er een boel pijn weg.



Liefs en fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn weer thuis! Noodweer onderweg af en toe. Veel sneeuw gevallen dus het eerste stuk was sneeuw rijden. Daarna werd het regen, zo erg dat je niks zag.



Maar we zijn weer thuis, poes weer thuis en Okkie blij.



Nu 8 wassen draaien maar we gaan ook vroeg naar bed.



Bo fijn dat het met je rug beter gaat. Lekker onder een dekentje zitten, zitten wij nu ook. Mijn ouders vinden ons net bejaarden maar wij weten gewoon wat lekker is



Zoebie wuppie maken haha.

Dapper dat je gaat vrijwilligen! Kom je toch weer verhalen tegen maar ze hebben aan jou met jouw ervaring echt een goeie.



Ingmagh die collega Inderdaad volgende keer maar meteen aan H vragen.
Alle reacties Link kopieren
Phoehee fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Wat een weer hebben jullie gehad onderweg.



Bo ik vind het altijd best wel raar dat iemand die overleden is niet ouder wordt terwijl de tijd voor ons gewoon doorgaat.



Voor iedereen een fijne nacht.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook zo Bo. Ik zie Nienke nog steeds als 11 jarige. Terwijl ze nu al 28 zou zijn geweest. Maar weer een rare dag voor je.

In het RMcD huis in M verblijven niet alleen ouders van kinderen met kanker, maar ook anderen. Zoals prematuurtjes. Dat zal soms best heftig zijn.



Phoehee gelukkig weer veilig thuis met dit rotweer. wat is het snel gegaan zeg. Je weet ook wel wanneer je thuis moet komen. Het leek wel herfst vandaag.



Dus jullie hebben straks weer een groentetuin Bo. Lekker is dat.

Ik ga naar bed. Sam slaap al lang.

Slaap lekker allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Een blaffende Joe heeft ons net wakker gemaakt; nu zitten we al aan de kofie.



Phoehee, welkom terug! Wat een reis zeg, met de regen en de sneeuw; blij dat je weer veilig in je eigen huis bent.



Meepie, inderdaad, dat mensen die overleden zijn een soort van bevroren in de tijd zijn. Ik zal mijn moeder nooit zien in de mode van nu, ze blijft altijd bestaan in de kleding van toen en dat is best gek.



Zoeb, heeft Sam lekker geslapen?

Ja, we gaan weer verder met de moestuin dit jaar. We hebben prei, tomaten, pepertjes, worteld, boontjes en uien ingezaaid.

Voorlopig moet dat genoeg zijn :-)



Ik ga rustig wakker worden en rond 10.30 vertrekken we naar mijn schoonmoeder.
Alle reacties Link kopieren
Dat is lekker vroeg wakker worden Bo, ik ben ook al een tijdje wakker maar dat kwam door de trek. Ik heb maar alvast gegeten dat kan ik zo lunchen met itsman

Wat leuk dat jullie al begonnen zijn met inzaaien. Itsman en ik moeten de zadenljjst nog even invullen en dan gaan we bestellen (en kan het inzaaien ook beginnen). Gelukkig is zijn oom overstag gegaan en hoeven we niet meer bij de dure boer de zaden te halen.



Fijn phoehee dat jullie weer terug zijn. Hoe hebben jullie het gehad en hoe vond okkie de sneeuw



Meepie, ik herken dat. Mijn opa heeft in gedachten altijd zijn pet op en zijn lange jas aan, mijn oma heeft altijd haar schort voor.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven