Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)







Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.



Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.



Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.



Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Alle reacties Link kopieren
Was het bij jullie ook zo glad? De provinciale weg van mijn dorp af was afgesloten vanwege extreme gladheid en er reden daardoor erg weinig bussen (dus ik was weer te laar ). Het ziet er nu gewoon regenachtig uit, dus ik denk dat het niet meer zo koud is.



3 boterhammen Phoehee? Zo'n klein mannetje nog, waar láát hij het hè! Mijn eetlust is weer zo goed als terug, maar mijn lunch bestaat ook uit 3 boterhammen!



Misschien wordt de baby van Its wel op mijn verjaardag geboren! Ik mag maandag weer aan de taart (en ik vier het zaterdag voor vrienden en ik heb al 7 afmeldingen gehad en nog niemand die zegt dat hij/zij wel langskomt. Ik voel me heel zielig. Rot hormonen...)

Maar goed, we hebben vrijdag weer een echo, en maandag ben ik officieel 13 weken zwanger. Dat zijn toch mooie cadeautjes, niet?!



Spannende dag donderdag Bo. Ik ben benieuwd of deze nieuwe (maar je hebt 'm al een keer gehad toch?) chemo een beetje aan wil slaan!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



haha, drie boterhammen in dat kleine mannetje, ik moest er hardop om lachen! Vind je het moeilijk, die dreumesdriftbuien, Phoehee? Of kun je er goed mee omgaan?



Ing, dat is ook nihet leuk, al zoveel afzeggingen voor je verjaardag! Hormonen of niet, dat zou mij ook raken.

Ik heb trouwens deze chemo's apart van elkaar in andere combinaties al gehad, maar nog niet samen in deze combinatie :-) We zullen zien, donderdag!



Zoeb, voorzichtig gereden hoop ik als het zo glad is?

Wij hadden vannacht rond drie uur een hagelstorm. Ro en ik wakker, de honden wakker, het was best heftig. Keiharde wind en grote hagelstenen.



Its, als je sterretjes zag gisteren moet je maar even voorzichtig doen hoor Het wordt ook wel zwaar nu voor je lijf, denk ik.



Ikga verder met de administratie (goed hè ) dan is dat maar gebeurd!
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Ing al afmeldingen voor je verjaardag, hoop dat ze wel een goede rede hebben. Ik hoorde op de radio dat het glad was terwijl ik nog lekker in mijn bed lag.



Bo ga je de administratie doen vandaag of heb je andere plannen? Spannend weer donderdag de uitslag van de markers.



Zoeb het is gelukt hier schijnt de zon dus ik spring zo op mijn fiets richting as ex om samen te gaan lunchen. Het is nl onze trouwdag.

Vind het best wel een beetje griezelig. ook weet ik dat velen dit raar zullen vinden, en dat snap ik best. maar ik ben nog steeds blij dat het zo kan. Nog even snel een mat uit de auto schoonmaken dan kan die mooi in de zon drogen. Deze is een beetje spochtig geworden vanwege al het vocht wat in de auto zat.
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve meiden, ik hoop ook dat het beter gaat met de markers Bo, spannende dag donderdag.......ik lees mee, maar tijd om te posten ontbreekt nogal eens, we zijn eigenlijk veel onderweg, dan kan ik af en toe lezen op de Ipod, maar als ik de laptop heb moeten we gaan slapen. We hebben het nog steeds heerlijk en de tijd vliegt, allemaal de groetjes liefs

drie boterhammen, hij is in de groei leuk he........al zijn die buien minder, je doet het vast heel goed Phoehee!

Gefeliciteerd Meepie, het klinkt zeker gek, maar het is idd beter zo.
Alle reacties Link kopieren
Bo wat goeoeoeoed dat je met de administratie bezig bent. Zet 'm op.

Wel spannend inderdaad donderdag met de markers.

Hoe gaat het nu met je rug?

Ik hoop niet dat je net zo'n baaldag hebt als gisteren.

Hoe vonden de honden de storm en hagel? Werden ze er onrustig van of deed het ze niets?



Saar heeft ons eergisteren de hele nacht wakker gehouden. Geen idee wat ie had, maar hij bleef blaffen. Niet aan één stuk, maar zo af en toe één schel blafje. Dan was het weer stil en dan weer. Jan is wel drie keer naar beneden geweest en er was helemaal geen reden.



Haha Meep. Spochtig. Leuk woord.

Je maakt je toch niet druk over wat de mensen zeggen he.

Gewoon lekker genieten van hoe het nu gaat. Dat is juist fijn.

Ik hoor het wel eens heel anders.



Die Okkie. Wat een goede eter. Drie boterhammen is nogal wat. Sam heeft ook niet genoeg met een bordje pap of een fles hoor. Pas als hij merkt dat er echt niets meer te halen valt wordt hij stil.



Ing het was hier vanochtend ook spiegelglad. Ik zag fietsers onderuit gaan en de parkeerplaats hier was een ijsbaan.

Ik ben gelukkig heelhuids binnen gekomen, maar het leek wel of het steeds gladder werd.

Maar nu is het dan ook prachtig weer. Felblauwe lucht en zon. Heerlijk.



Its doe je rustig aan. Sterretjes zien klinkt helemaal niet lekker.

Not tien minuten en dan ben ik klaar voor vandaag.



Vanmorgen gebeld. Volgende week woensdag het intake gesprek in het RonaldMc Donaldhuis. Ze maken er haast mee.
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij ons is het gewoon dicht bewolkt hoor, niks geen strak blauwe lucht
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen blauwe lucht!



Thuis kan ik best omgaan met de driftbuien, blijf ook rustig en leg het uit. Leuk is wel anders maar het hoort erbij. Ergens anders is echt minder want ik voel me zo bekeken. Je wilt toch dat je kind zo leuk en makkelijk is enzo. Vanmorgen liepen we naar de supermarkt en Okkie liep zelf. Totdat hij de speeltuin zag en die kant op liep. Ik zeg 'nee we gaan naar de supermarkt' waarop hij zich huilend op de grond liet vallen. Ik heb hem maar snel op mijn rug gebonden want vooruit gaat ie dan ècht niet meer. Toen was het ook wel snel over gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Administratie klaar



Nu moet ik echt naar de apotheek, ben er zo weer! (en hier regent het gewoon nog hoor)
Alle reacties Link kopieren
Oei Phoehee lekker lastig inderdaad, als je midden tussen de mensen bent is het soms moeilijk, ik verkeek me daar ook op en zodoende had ik een heel lastig jongetje, ze hebben dat zo door die slimme kindertjes. We zijn net weer thuis in ons hotel en gaan zo lekker slapen, man slaapt trouwens al..................
Alle reacties Link kopieren
Jippie Bo. Dat heb je toch maar weer mooi gedaan. Het op tafel leggen heeft dan wel geholpen en je hebt een super voldaan gevoel.



Oei ja Phoehee. Die driftbuien herinner ik me ook nog van de kinderen.



Wij hadden kort daarna ook geen blauwe lucht meer hoor. Het trok opeens helemaal dicht. Maar wel droog gelukkig.

Wel jammer.



Ik ben naar de kapper geweest en heb mijn stekeltjes er weer uit. Het is bijgeknipt in een leuk model. Eens kijken of föhnen weer gaat lukken. Dat moet nu wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ben er weer. Alles gedaan, nu relaxen op de bank, de goulash staat al te pruttelen.



Phoehee, dat lijkt mij ook moeilijk, als het in het openbaar gebeurt. Dan moet je én je hoofd koel houden, én je kind rustig krijgen, én je voelt je toch minder op je gemak. Gelukkig is het een voorbijgaande fase, schijnt!



Gelukkeling, fijn je te lezen :-) Slaap lekker voor nu; raar hè, dat tijdsverschil!



Zoeb, leuk, een nieuw kapsel!

En ik snap je helemaal, met dat blafje van Saar... wij hadden dat laatst met Joe. Dan is er niks aan de hand, maar dat rare hoge blafje, je wordt er wakker van!



Meepie, ik vind het mooi, dat je, ondanks de scheiding die eraan komt en ondanks dat het niet makkelijk is voor je, toch met je ex je trouwdag kunt vieren. Mooi mens ben je!



Zo, nu een pijnstiller en echt rusten, maar ik heb wél alle administratie gedaan en dat is inderdaad een voldaan gevoel :-)
Alle reacties Link kopieren
Wow Bo, wat goed! Hele administratie weggewerkt... Ik heb vandaag een deel gedaan en dat vond ik al heel wat. Chapeau!

Deze week alweer de hormoonprik en horen hoe het ervoor stat met de markers. Dat lijkt me toch wel weer een spannend moment. Lukt het je om het tot het moment daar is te parkeren? Ik ben daar vrees ik niet zo goed in, ga lopen stressen als er een spannende uitslag van iets komt. Ik ga voor je duimen!



Meepie, ik vind het zo mooi hoe jouw aanstaande ex en jij met elkaar omgaan. Je bent een voorbeeld voor velen!



Zoeb, lekker hè, een nieuw kapsel. Word jij daar ook altijd zo vrolijk van? Toitoitoi bij de intake van het Ronald McDonaldhuis, ik duim voor je. Mooi vrijwilligerswerk lijkt het me, en ik ben ervan overtuigd dat je een heleboel te bieden hebt. In ieder geval een enorm groot hart!



Vanmiddag ben ik met een vriendin naar Wijk aan Zee geweest. Het Zandvoortse strand is besmeurd met olie (toch van die gestrande boot, vraag ik me nu af?) dus daar is het niet fijn om te lopen. Wijk aan Zee is ook mooi. Het dorp zelf is druk, ivm het Tatasteel schaaktoernooi. Had ik even niet aan gedacht. Omdat ik vorige x wat "ik wil ook"-reacties kreeg, hier wat uitzichten:















We liepen net het strand af toen het begon te regenen... Ziet er op de foto's al lekker dreigend uit hè?

Ben nu weer helemaal fris, zat met rode wangen en koude bovenbenen in de auto terug...



Straks maak ik een groene groentensoep, met broccoli, prei, courgette en een hoop tuinkruiden. Even vitamines aanvullen...



En ik ben zó blij met de nieuwe wasmachine! Het enige dat ik af en toe hoor is wat gegorgel als er water in de afvoer loopt. Daar kan ik heel goed mee leven!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke foto's, Sjur! Prachtig, met die donkere wolken aan de horizon.

En super dat je wasmachine zo stil is; ik ben ook helemaal happy met de mijne!



Ik maak me niet druk om de markers hoor; vorig jaar had ik elke week zo'n uitslag en dan leer je wel om je niet al te druk te maken.



Eet smakelijk voor jou; wij gaan aan de goulash!
Alle reacties Link kopieren
He Sjur, wat een heerlijke foto's. Zo is het eigenlijk net zo mooi om langs het strand te wandelen. Niemand te zien en een zo goed als glad strand. Vond ik op vakantie altijd zo heerlijk om zo vroeg mogelijk met de hond te gaan. Alleen al om de stilte en de hondenvoetjes in het zand. Dat was voor mij eigenlijk het mooiste moment aan de zee.



Morgen lekker een dagje vrij. Ik hoef niet te werken en heb laat fysio, dus ik hoef niets vroeg. Nog drie keer. Dan een laatste onderzoeksronde om te kijken of het iets heeft gedaan en dan klaar. Donderdag belt de arts van de pijnpoli over de medicijnen. Ik ben nog niet begonnen met de nieuwe en ik begin er ook niet aan. Het lijkt of het opeens met sprongen vooruit gaat. Heel raar is dat, maar ik ben er zo vreselijk blij mee. Vanaf volgende week ga ik het één dag een uurtje langer proberen op het werk en als het goed gaat de week erop twee dagen en dan langzaam opbouwen. Ik wil het zo langzaam mogelijk omdat ik nu geen terugslag wil. Ben voorzichtig geworden. Moet dus niet teveel in één keer willen.

En dan volgende week woensdag het intake in het RmcDhuis.

(Kan ik toch ergens M niet missen )'
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, Zoeb, jij ook eens een dagje rustig aan. Wat ben ik blij te lezen dat je pols beter gaat!!! Echt, wat is dàt fijn voor je

Alleen al het idee dat je weer langzaam wil gaan opbouwen, dat klinkt zo positief!



Zelf moet ik er morgen weer vroeg uit voor het bloedprikken; ik wen véééééél te snel aan die weken zonder medische dingen; ik moet me echt oppeppen voor morgen weer!



Lekker vroeg naar bed; ik ben nog steeds erg moe, dus slapen lukt wel.



Sweet dreams allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Sjur wat een mooie foto`s. Ik moest net al krabben toen ik bij de sportschool weg ging.



Bo de administratie aan kant, lekker gevoel lijkt mij.



Zoeb wat fijn dat er nu eindelijk verbetring is. Hoop dat dit verder doorzet.



Geluk leuk dat je zo af en toe even post. Nog een fijne tijd daar.



Nou wij hebben gezellig gegeten. In een restaurant waar mensen met een verstandelijke beperking werken. En dat is zo leuk om daar te eten. Toen we buiten stonden kwamen we nog een kennisje tegen die blij was ons samen te zien. Even daar over gepraat en nu ook uit zijn mond gehoord dat we de jaren samen niet zomaar kunnen uitgummen. Op de fiets wel even een traantje gelaten, maar ook blij dat we het zo kunnen doen. Zaterdag is hij jarig en er staat ook nog een avond theater te wachten.

Morgenmiddag met de kat naar de dierenarts, ze eet weer slecht en dat komt omdat ze chronisch verkouden is dan krijgt ze zo af en toe een ab spuit. Het was al weer 8 maanden geleden dus het mag wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Meepie, wat een emotionele avond heb je gehad! Fijn dat het kan, maar ook heftig.

Sterkte met je kat vandaag; laat hij zich makkelijk vervoeren naar de dierenarts, of gaat hij al blazen als hij de reismand ziet?



Ik ben het vroeg opstaan echt verleerd nu ik nog maar eens per drie weken chemo heb! Gaap, kreun, steun: ik hoop dat ze snel komt, de wijkzuster.



Oh en goedemorgen allemaal :-)
Alle reacties Link kopieren
Zo, eindelijk geprikt!



Voor niks zo vroeg opgestaan, maar ach.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Bo. En iedereen.

Ik hoop dat ze inmiddels al is geweest en dat het goed is gegaan.

Je gaat er snel aan wennen, aan het langer slapen.



Ik kan vandaag langer slapen en het lukt me niet.

Nou ja, ik hoop dat je nog even terug bent gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Haha tegelijkertijd. He wat jammer dat ze zo laat was. Ga je nu nog even terug?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoebie schreef op 25 januari 2012 @ 07:59:

Haha tegelijkertijd. He wat jammer dat ze zo laat was. Ga je nu nog even terug?





Nee, als ik wakker ben, dan kan ik slecht weer terug naar bed en doorslapen.



Jij bent ook vroeg inderdaad voor een vrije dag! Hopelijk kun je er een rustig ochtendje van maken :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een boek gekregen van mijn oudste broer over de straat waar ik tot mijn tiende heb gewoond. Het is leuk om te lezen en er staat een (statie) foto in van ons gezin in 1955.

Mijn moeder met de 8 oudste kinderen. Er gaat een wereld van herinneringen open. Zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een voor haar doen vroege vogel. Ik werd net (lag nog lekker in mijn warme mandje) gebeld door de dochter van mijn buurvrouw die verhuisd is. Ik zou vanavond een sleutel onder de container leggen zodat er een deur vervangen kon worden. Ja nu stonden die mannnen er vandaag. Foutje, bedankt.



Bo fijn dat het prikken er weer op zit.

Mijn kat gaat protesterend mee naar de dierenarts. Dat vind ik altijd zo zielig, gelukkig woont de DA maar 2 straten verder.



Zoeb leuk die boeken van vroeger en nog leuker dat jullie er in staan.
Alle reacties Link kopieren
Zo was het dus vroeger.

Weg vanwege herkenbaarheid.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Meep, dat je uit bed bent gebeld.

Succes met de kat. Ik denk dat iedere poes er wel een hekel aan heeft om in een kooitje gestopt te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven