Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)







Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.



Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.



Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.



Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Alle reacties Link kopieren
Wat bijzonder, Zoeb! Echt leuk om zo'n foto te hebben (en jemig, acht kinderen op die foto, ik word al moe als ik naar je moeder kijk!).



Meepie, succes met de DA en de kat! En lekker om zo wakker gebeld te worden, ik heb daar zo'n hekel aan, als je meteen klaarwakker moet zijn en dingen moet regelen :-)
Alle reacties Link kopieren
Jemig Zoebie, je zal net als je moeder, zóveel kinderen in zo'n korte tijd hebben gekregen. En dan te bedenken dat er nog 7 achteraan kwamen. Niet normaal! Wel leuk, dat boek!

Zo heb ik op internet een foto gevonden van de plek waar mijn opa is opgegroeid in Amsterdam. Daar staat mijn overgrootoma met mijn oudtante in de voortuin. Wel heel leuk om te hebben. Sowieso vind ik de site van de beeldbank van Amsterdam heel leuk om doorheen te struinen (als je Amsterdam een beetje kent).



Bo, wat vervelend zo vroeg wakker en dan nog zo lang moeten wachten. We hadden wel samen kunnen ontbijten als ik je tijd zo zie! Hopelijk vallen de uitslagen niet tegen. Moet je morgen weer voor de chemo dan? Dat zal wel, als er vandaag geprikt moet worden hè...



Ik ga snel weer aan het werk. Morgen een presentatie van mijn baas en hij is een beetje zenuwachtig. We moeten dus maar even hard ons best doen vandaag
Alle reacties Link kopieren
Zoeb, wat leuk zo een foto's van vroeger, je kunt je het nu bijna niet voorstellen hoe dat toen ging. De opa van itsman heeft zelfs filmpjes van vroeger over Utrecht. Prachtig om dat verschil te zien



Bo, al geprikt dus. Nu lekker rustig aan doen of heb je wat op de planning staan



Meepie, wat een mooie avond had je gisteren, succes bij de dierenarts



Ik ga maar eens een rondje wassen vandaag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ing de beeldbank van Rijswijk is ook zo leuk om doorheen te struinen. Ik heb er eens een boekje met foto's van gemaakt voor mijn moeder. Alle bekende plekken.



Mijn broer heeft nogal wat foto's voor het boek ingestuurd. Ik kwam erachter door die familiefoto. Staan er alle namen van de kinderen onder en niet de naam van mijn moeder, maar staat er "Ma". Zodoende wist ik meteen al dat mijn broer die had ingestuurd. Moest er wel om lachen.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie het ook dat het forum niet laad? Alle onderwerpen doen het behalve psyche. Op de iPhone lukt het wel.

Ik ben naar de Fysio en mijn iPhone vergeten op te laden. Tot vanavond dus.
Alle reacties Link kopieren
Zoeb, bij mij doet het forum ook gek hoor! Sterkte bij de fysio, tot vanavond :-)



Its, ik hàd niks op de planning staan, maar..... de verwarmingsketel lekt wéér dus zit ik nu voor de zoveelste keer te wachten op de monteur. Dit keer kost het ons niks; ze hebben het gewoon niet goed gerepareerd lijkt het en we gaan geen drie keer dezelfde reparatie betalen.



Ing, yes, morgen weer chemo én de eerste keer consult met de nieuwe oncologe. Ben benieuwd hoe dat zal zijn!

Werk niet te hard, als je baas de presentatie doet morgen mag hij er ook zelf hard aan werken
Alle reacties Link kopieren
Ha, hij is geweest; hetzelfde onderdeel weer stuk en hij heeft geen vervanging bij zich.

Nu komt hij morgen aan het eind van de dag terug. We hebben warm water en verwarming, maar het lekt flink bij de ketel, dus ik heb er maar een emmer ondergezet.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Bo, alweer lekkage! Bij ons druppelde er ook iets bij de ketel een week terug, maar mijn vriend heeft de zwanenhals van het ding eens open geschroefd en moest er zowat van overgeven, zoveel ranzigs kwam eruit. Maar nu lekt het niet meer gelukkig. Scheelt ons weer voorrijdkosten!



Gelukkig kan mijn baas niet van weinig werklust worden beschuldigd, dus hij is hard bezig. Maar hij kan niet tekenen, geen presentaties maken en geen boekjes in elkaar draaien. Dus dat komt op ons neer. Maar hij is altijd zo zenuwachtig dat we vandaag alles al klaar hebben en morgen avond pas de presentatie is. Kunnen wij morgen rustig een vergunningsaanvraag doen
Alle reacties Link kopieren
Zou het dan niet iets anders zijn, als hetzelfde onderdeel het steeds begeeft Bo? Sterkte morgen, het lijkt mij ook moeilijker als je een tijdje rust hebt gehad, dan moet er weer een knop om en ik kan me voorstellen dat je gewoon ook fysieke weerstand voelt, ik hoop dat je een fijne arts hebt getroffen, dat is echt ''primordial''



We zijn vandaag naar koh Larn gevaren en het was een hele warme vermoeiende dag, maar o zo heerlijk, nu zijn we echt behoorlijk moe en proberen nog even tv te kijken op de kamer, die heeft ook een Nederlandse zender, we zagen de weersvoorspelling net en brrrrrr het gaat vriezen bij jullie...



Meepie wat een emotie ik zou er ook zeker een traan om laten in jouw geval. Is er helemaal geen hoop meer denk je?



Zoebie wat een fijn nieuws van je pols! ik was te laat voor de foto, als het kan mail je me die nog wel eens he?

welterusten allemaal, de luikjes vallen dicht
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Gelukkeling, in het warme Thailand :-)

Het is hetzelfde onderdeel; het is fout gemonteerd de vorige keer en de keer dààrvoor is het hele ding vervangen. Ze hebben ooit lopen knutselen met de afvoer en het is dus niet standaard; nu maar hopen dat het morgen echt is opgelost!



Ing, ergens wel schattig dat je baas zo nerveus is! Je zou toch denken dat hij er aan gewend raakt :-)

Lekker dat alles af is, dan kun jij ook rustig aan je avond beginnen.



Ik ga eens bedenken wat we gaan eten; de goulash van gisteren is helemaal opgegaan dus er moet iets anders komen!
Alle reacties Link kopieren
Bo ik wens je sterkte voor morgen met de chemo en de nieuwe arts. Wat een gedoe met die lekkage. Ik hoop ook voo rjullie dat het probleem morgen voorbij is.



Its fijn dat alles voor morgen klaar is. heeft je baas het al gezien en was het goed?



Mijn zoon is niet komen eten vandaag hij voelde zich niet lekker.



Zoeb hoe was het bij de fysio?
Alle reacties Link kopieren
Bo morgen weer de chemo. Zo snel alweer en toch ook weer niet.

Ik hoop ook dat de oncologe een vrouw is waar jij het goed mee kan vinden en dat ze goed naar je luistert. Wel weer spannend.

Wat een pech met je ketel. Je moet maar denken: " Drie keer is scheepsrecht". Of kennen ze dat spreekwoord niet in Fr? Gelukkig doet je verwarming en je warm water het nog wel. Heul belangrijk.



Meep er heerst hier wat. ik hoor van veel mensen dat ze last van keelpijn en zo hebben. Er waart weer een raar virusje rond.

Ik hoop dat het eens flink gaat vriezen en dat alle virusjes dan verdwijnen, maar dat zal wel te gemakkelijk zijn gedacht.



Mijn fysio wilde praten over de pijn en de krampen. Hij zegt dat ik zelf de pijn onder controle heb gekregen. En mogelijk omdat de pijn hele stukken minder is en ik zelfs hele dagdelen zonder pijn ben, denkt hij dat daarom de krampen ook stukken minder zijn. Het kan dat de pijn ook de krampen op heeft gewekt. De verbetering van mijn pols en hand gaat nu opeens met zo'n sneltreinvaart dat het eigenlijk onvoorstelbaar is. We hebben geëvalueerd wat de oorzaak kan zijn. Mogelijk toch meer stress gehad met die TL balk dan ik zelf voor mogelijk heb gehouden. Ik ben dan wel een koele kikker, maar pot meer op dan ik zelf denk. We hebben nog even een krachtmeting gedaan met mijn pols om te zien of ik er sterker mee ben geworden en dat was ook al zo. Het ziet er dus erg goed uit. Jippieaaaaajeeeeeeeeeeeeeee.



Daarna vroeg hij hoe lang het geleden was van Nienke en toen heb ik drie kwartier over haar zitten praten en verder geen fysio meer gedaan. Maar dat was niet erg, want hij vroeg steeds weer dingen en zodoende heb ik weer eens een keertje mijn verhaal kunnen vertellen. Het is echt een aardige jongen, die weet wat hij doet. Ik zal hem de hemel in prijzen hoor, bij het evaluatiegesprek met de revalidatie-arts. Het is een hele goede fysiotherapeut.



Vandaag was het frietdag. Was om kwart over zes thuis, nog even met Jan zitten praten en toen naar het frietkot. Helaas stond de afwas van gisteren er nog, dus had ik wel afwas. Ik wilde dat vanmorgen doen, maar toen kwam er een vriendin op de koffie.

Nu dus een rustige avond. Hoewel, ik moet nog wel nog even een wasje draaien en drogen.
Alle reacties Link kopieren
Even snel tussen het werken door een zwaai. Moet nog tot 22u, en de tijd vliegt!



Bo, veel sterks morgen tijdens de chemo en bij de oncologe. Hoop dat je daar ook een klik mee gaat krijgen.



Zoebie, wat een onwijs goeie berichten!!! Ben zo blij voor je, éindelijk minder pijn in je hand. Mag ook wel, na alle energie die je erin hebt gestopt en bijna een jaar verder...

Voor jou een bosje



Ik ga weer verder, er ligt nogal wat werk te wachten. Geen ongeduldige cliënten gelukkig



Slaap lekker allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Morgen weer chemo, je zou bijna vergeten hoe het was na 3 weken (was het maar zo!)

Hoop dat het klikt met je oncologe, dat ze maar lief voor je is.



Zoebie wat fijn dat er verbetering is met je pols!



Ik ga morgen een nieuwe laptop proberen te kopen bij de btwvrije dagen. 8 uur gaat ie open. Zal ellebogen werk worden.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met de chemotherapie morgen, Bo. Ik hoop dat de oncoloog je vertrouwen wekt en dat je je bij haar op je gemak voelt. Doet je ketel het nu weer naar behoren?



Zoebie, wat fijn dat je zo vooruitgaat! Erg knap dat je de pijn zelf onder controle hebt gekregen!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Morgenochtend reageer ik langer; nu snel naar bed, ik heb de hele tijd zitten wachten tot ik weer kon posten!



Raar, al die problemen met de website vandaag.



Slaap lekker allemaal, ik kom morgenochtend nog even posten want ik hoef niet zo idioot vroeg weg
Alle reacties Link kopieren
Oeps, bij mij ging het ook even fout Bo! Zelfs mobiel doet hij raar. Slaap lekker!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker allemaal. Ik ga vandaag ook niet zo laat.

Morgen weer om 8 uur beginnen en proberen een uur langer.

Daarna even naar de winkel voor oogjes en vilt voor de wuppies en dan nodig eens echt weer poetsen.



Mijn wasje draait, die moet nog wel in de droger en ik heb de mouwen van een jasje korter gemaakt. Dus nog veel gedaan vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Hee mijn bosje bloemen voor zoeb staat niet meer in beeld... Zie jij ze nog wel? Anders bij deze een bosje! Mag je zelf kleur en soort en formaat kiezen



Truste!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie je bos (bloemen) nog hoor Sjur.

Truste.
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn nieuws, Zoeb, dat je pols met sprongen vooruit gaat! Ook van mij dus een



Bo: sterkte morgen bij de nieuwe oncologe en ook ik hoop op een goede uitslag.



Meep: ook voor jou een Emotioneel om je trouwdag te vieren als je gaat scheiden. Fijn dat het in ieder geval kan!



Its: komt de familie van Itsman uit Utrecht? Mijn vader heeft ook heel veel beeldmateriaal van Utrecht en kan er uren over vertellen. Hij verzamelt van alles wat er mee te maken heeft.



Ik kan niet slapen dus ben maar uit bed gestapt. Had geen zin om achter de naaimachine te kruipen, dus maar even achter de computer bijlezen.



Mijn oom wordt a.s. zaterdag gecremeerd, laat in de middag. Was erg druk, en anders zou het pas a.s. maandag gaan worden. Mijn tante heeft hem tot het laatst zelf verzorgd, is erg moe (ziet er ook slecht uit) maar is wel opgelucht dat het voor hem nu voorbij is. Hij kon echt niet meer en had zoveel pijn.... Hij is in augustus op bed komen te liggen en de dokter zei toen al dat ze niet meer in maanden moesten denken maar in weken. Hij heeft het dus nog heel lang volgehouden.



Beetje rare week.... Ben een beetje onrustig en loop met mijn ziel onder mijn arm. Kan mijn rust ff niet vinden, maar ga het zo toch maar weer proberen.



Welterusten en anders goedemorgen!



dikke
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Alle reacties Link kopieren
Netje veel sterkte deze dagen, het is zo naar om dit mee te maken, ook met alles wat al is geweest.

Bo jij ook een goede dag gewenst, dat het maar mee mag vallen, ik ben benieuwd hoe de nieuwe arts is.



Zoebie joepie!



Ing en andere lieve meiden, ik reageer weer uitgebreider als we thuis zijn, ik heb steeds maar heel even pc tijd.



We gaan vandaag naar Jomtien beach, weer in de klapstoelen zitten tot ze me ''aanvallen'' meestal om een uur of een, dan lekker eten enz.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Alle reacties Link kopieren
Wat een leven gelukkeling, en dat nog een dag of 11 toch? Heerlijk!



Its, op het jompel topic is de derde baby geboren. Voor jou komt het nu ook wel heel dichtbij hè.. Ik vind het zo spannend!



Bo, veel succes met de chemo en de reis erheen en weer terug. Het is weer een hele onderneming na drie weken. Ben benieuwd of je markers zich een beetje gedragen hebben de afgelopen periode. Heb je daar zelf eigenlijk een gevoel bij? Dat je aan je lijf voelt hoe het gaat?



Zoebie, ik zie al die bloemen hier voorbij komen en besef me dat ik je nog niet heb gefeliciteerd met de vooruitgang! Dus bij deze een dikke Wat fijn dat je merkt dat je je ook beter voelt bij het verminderen van je medicijnen. Je zou haast denken dat die krampremmers de blessure in stand hielden, of niet?



Ik krijg van het weekend (voor mijn verjaardag) een naaimachine en vriend doet telkens heel geheimzinnig erover. Ze hebben het plan opgevat om (zo goed als) dezelfde te kopen als die mijn schoonmoeder heeft, zodat zij me een boel kan uitleggen. Vriend is niet zo goed in geheimen bewaren voor mij (is maar goed ook!) dus hij vertelt eigenlijk uit zichzelf al veel. Nu nog op zoek naar een leuke cursus, want ik kan bijna niet wachten om mijn eerste gordijnen om te zomen en mijn eerste pannenlap in elkaar te draaien!



Ik wens jullie veel sterks toe op deze nieuwe dag! Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen !

Ik zie je al helemaal zitten Ing, met een zwangere buik achter de naaimachine gordijntjes en wiegomslagdingen maken. Wanneer mag ik lang zal ze leven voor je gaan zingen?



Bo, ik weet niet of je al onderweg bent, in ieder geval veel sterks vandaag met chemo en markers en oncologe. Ik denk aan je!



Ik ben vandaag vroeg, moet zo naar een werkgroepbijeenkomst. Was wel het gevoel alsof ik middenin de nacht op moest staan, brrr...



Fijne dag allemaal,
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in het echie maandag jarig, maar ik vier het dit weekend al, Sjur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven