Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)







Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.



Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.



Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.



Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Alle reacties Link kopieren
Nou, werd net gebeld: mijn bloed is niet goed genoeg voor een chemo, dus alles afgelast.

Ik zie ook de nieuwe oncologe dus niet.



Alles is verplaatst naar volgende week.

Vind het helemaal niet leuk dat zelfs de Neulasta die witte bloedcellen niet op heeft gekrikt:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Bo dat is mooi kut



Ingh, dan ga ik maandag voor je zingen.



Phoehee, zag dat je een mooi kado had gekocht



Netje, itsman komt uit een echte Utrechtse familie. Aan hem is dat niet meer te horen (hoewel hij wel dialect kan spreken) maar aan opa en oma wel.



Sjur werkse



Ik ga eens even ontbijten en dan naar de verloskundige.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Bo
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al aan het werk. Nou ja, aanwezig, want er is niets te doen.

Hoe lekker is dat.



Bo heel veel succes vandaag. Met de Markers, de oncologe en de chemo. en



Ing leuk joh, een naaimachine is zooo handig. Ik heb er al heel wat voor Sam op gemaakt. Autostoeltje en Maxi Cosy opnieuw bekleed. Lakentjes gemaakt. En de afgelopen dagen en gisteren een zak voor in de Easy Walker gemaakt. Wat niet helemaal goed ging want iedere keer als ik de zak omdraaide zat het stof van de bovenkant aan de binnenkant. Gelukkig had ik het wel eerst geregen. Meestal werk ik met spelden. Zo lui ben ik. Nu blijkt dat ik hem aan twee kanten om kon draaien en zat hij dus wel goed. Dus ik heb hem voor niks twee keer uitgehaald. Was echt iets raars. Maar ik zou echt niet meer zonder kunnen. Ik wil een nieuwe. De mijne is al 25 jaar oud denk ik zo. En nu echt aan het verslijten. Hij doet het nog wel hoor, maar hij rammelt heel hard en Saar is er bang voor. De heldin.



Sjur Wat ben jij vroeg inderdaad.



Gelukkeling het klinkt zo relaxed. Hier wordt het echt winter dit weekend. Ik moet het eerst nog zien.



Liep ik hier net de trap naar de kantine af. Zie ik een dikke vette muis langs de bar lopen.

Dus ik loop weer naar boven om dat te zeggen. Durven er een paar de kantine niet meer in. Gelukkig ben ik niet bang voor muizen. Nu gaan ze een val zetten. Ocharm, wat zielig voor het muisje. Heb even gedacht om de deur open te zetten en hem naar buiten te jagen, maar ik ben bang dat ik er dan alleen maar meer binnenlaat.



Het is opeens druk. Heb deze post al een uur openstaan.

Zal eens verzenden.
Alle reacties Link kopieren
He gatverdamme Bo. Dat is een tegenvaller. Heb je je daar helemaal op in gesteld en nu dit. Jeetje dan is het ook wel een heftige chemo die je hebt gehad dat na drie weken je bloed nog niet goed genoeg is.





(dit even getypt met een klant aan de lijn). Dat ze verrekken dit is belangrijker.
Alle reacties Link kopieren




Wat lief! Ja, ik vind het ook echt niet leuk. Ook omdat ik normaal gesproken dan toch de afspraak met de oncoloog had om alles door te spreken, en deze mevrouw heeft alles geannuleerd, ook het consult.

Ik merk echt dat ik even mijn rust moet terugvinden :-)
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet gek dat je je weer opnieuw moet "instellen". Wat rot dat het gesprek dan ook niet door gaat. Had je dat wel gewild? Ja want je zit nu toch met vragen. Jammer dat ze niet aan telefonische afspraken doen.

nog maar een keer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er maar van genieten dat ik een week respijt heb; maar ik heb net wel de kliniek teruggebeld en gezegd dat ook als volgende week het bloed niet goed genoeg zou zijn, ik wel kom voor het consult.

Dan weten ze dat maar vast.
Alle reacties Link kopieren
Jemig Bo, dat is wel een tegenvaller....ik snap dat je even de resetknop moet vinden bah!

We zitten bij het zwembad te zweten en op de iPod gAat het typen lastig, maar ik moet even reageren moet je nu gewoon een hele week wachten?
Alle reacties Link kopieren
Nou je pakt het goed op, dat is ook maar het beste nu en goed dat ze het alvast maar weten ja!
Alle reacties Link kopieren
Jee Bo

Kan me voortstellen dat het complete afzeggen beter in overleg met jou had gekund, omdat het ook een kennismakingsgesprek was. Nu voelt dat gewoon kut.



Ik typ vanaf mijn nieuwe laptop, na ruim een jaar laptoploos te zijn. Fijner typen dan met de Iphone!
Alle reacties Link kopieren
Bo wat klote dat je bloed niet goed is, wordt er nog aktie ondernomen of moet je afwachten tot het wel goed is?



Bo een muis op je werk, gelukkig ben jij er, net als ik, niet bang voor.
Alle reacties Link kopieren
Bo je hebt groot gelijk dat je wel het gesprek door wilt laten gaan.

Raar en ook jammer dat ze dan maar zonder overleg alles afbellen. Kittige dame die oncologe zo te horen.



Vond het wel een leuk beestje, dat muisje. Zielig dat er nu een val geplaatst gaat worden. De halve afdeling griezelde toen ik het zei.



Ik zit te wachten op de telefonische afspraak met de arts van de pijnpoli. Dat ie maar belt. Ben er speciaal voor naar huis gegaan. Hij zou tussen één en half twee bellen.



Het was zo vreselijk druk op mijn werk en we zaten echt met heel veel mensen. Dus dat uur langer zag ik niet meer zitten.

Leuk dat ik ook steeds uitgezocht wordt om dingen te testen als er een storing is. Maar dan heb ik wel lange gesprekken. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat me dat geen bal interesseert.BEn er met mijn fuctioneringsgesprek ook op afgerekend. Maar mijn TL heeft mijn uitslagen niet doorgegeven omdat ik minder dan 50% aanwezig ben geweest. Jammer want ik was op 6 onderdelen excellent. (Ook wel op twee onvoldoende hoor).
Alle reacties Link kopieren
Ach gos, dat muisje! Ik vind ze altijd wel schattig, eigenlijk maar ik snap best dat ze in een bedrijf niet thuishoren.



Lekker weer thuis dus, Zoeb? Gelijk heb je hoor, dat opbouwen moet je ook echt rustig doen, het laatste wat je wil is natuurlijk dat het averechts gaat werken.



Meepie, nee, er wordt geen extra actie ondernomen; afwachten of ik dan volgende week wel voldoende ben bijgetrokken.



Phoehee, wat fijn, een laptop :-) Helemaal in je nopjes, zeker?



Gelukkeling, zo'n gek idee dat jij zit te zweten terwijl hier het kwik ineens heel hard daalt! Gdniet er maar extra van, ook voor mij :-)



Ik ga zo even liggen, ben erg moe. De reparateur komt rond 16.30 en dan wil ik wel een beetje fitter zijn.
Alle reacties Link kopieren
Arts heeft nog steeds niet gebeld. Ken je dat, moet je plassen en je kunt niet omdat je een telefoontje verwacht.



Het zou fijn zijn als je even een dutje kan doen Bo.



Ik wilde flink poetsen vandaag, maar het komt er op deze manier niet van. (Vertoon ik nu werkontwijkend gedrag)?
Alle reacties Link kopieren
ik had mijn telefoon meegenomen naar de wc. Die arts kan er toch niet doorheen kijken.
Alle reacties Link kopieren
-meelezer breekt in-



Bo, . Veel sterkte gewenst. Het lijkt me best moeilijk als je je voorbereid op een neiuwe arts en dan ineens de hele afspraak een week op moet schuiven. En dan de mededeling van je markers...



Ingmagh, alvast gefeliciteerd. Leuk kado een naaimachine! Heb ik 2 jaar geleden van mijn ouders gekregen en heb net een mooie tas voor mezelf gemaakt. Een cursus is niet persé nodig voor de dingen die je wilt gaan naaien, we leuk natuurlijk. De gebruiksaanwijzing is vooral heel handig om te lezen, daar staat ook precies in welke stof je met welk garen en naald moet naaien en welke steken je daarvoor moet gebruiken. Veel naaiplezier alvast!

En gefeliciteerd met je zwangerschap!!



Verder alle vrouwen , zo'n mooi topic dit!
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook Ing.

Hij heeft nog niet gebeld. Normaal is ie altijd op tijd.

Er zal wel een spoedgeval tussen zijn gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Anders bel jij zelf even het ziekenhuis, over wanneer je zijn telefoontje kunt verwachten? Anders zit je ook zo gebonden aan die telefoon :-)



Ing, leuk, een naaimachine!! Goeie tips van Pigbull, inderdaad staat er al heel veel in de gebruiksaanwijzing. En verder gewoon proberen, veel proeflapjes volmaken met alle steken, dan wen je het snelst.



Pigbull, lief van je!

Ik heb niks over de markers gehoord hoor, alleen over de witte bloedcellen.
Alle reacties Link kopieren
Arts heeft net gebeld. We gaan nog even door met de andere medicijnen en over vier weken pas weer een afspraak. Eerst telefonisch en als het goed blijft gaan wil hij me wel even zien.

Omgekeerde wereld. Als het slechter gaat mag ik bellen voor een eerdere afspraak, maar daar ga ik niet vanuit.

Als het over vier weken nog beter gaat, gaan we proberen de andere medicijnen ook af te bouwen. Jippie.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed, Zoeb! Minder pijn, wat heerlijk is dat hè? En binnenkort ook minder pillen en gedoe in je lijf.
Alle reacties Link kopieren
Muisjes zijn lief, hier hebben we al meerdere keren ratten gezien op straat en ook kakkerlakken, slangen en gekko's ik ben er niet bang van, maar moet ze behalve die gekko's niet in mijn kamer hebben, gelukkig is die kamer heerlijk schoon en koel en van alle sanitaire gemakken voorzien ,dus dan kun je wel wat hebben. Als je de wc's eens kon zien waar we af en toe op moeten brrrrrrrrr erg naar, maar goed ik heb een blaasprobleem dus zonder wc gaat het ook niet.

Ik geniet ook voor jou hoor Bo, voor zover dat kan, Bij alles wat we doen denk ik aan hoe jij het zou vinden, al weet ik dat je niet zo'n Azie-fan bent denk ik toch dat je je helemaal het schompus zou genieten, lekker met Ro samen relaxen en zorgeloos zijn ik gun het je zo erg.

We hoorden gisteren dat het contract ven mans dochter niet is verlengd, dus dat is een kleine tegenslag op dit moment., haar gezondheid is gelukkig weer goed, geen hartklachten meer dus dit is maar peanuts, dat werk komt wel weer.

Welterusten allemaal ik ga slapen de oogjes vallen dicht !
Alle reacties Link kopieren
Wat rot Gelukkeling, dat ze geen contractverlenging krijgt. Het is altijd een domper. Hoop dat ze snel iets vind wat ze ook erg leuk vind.



Al die beesten. Ik vind ze ook niet erg hoor, maar ratten heb ik wel een hekel aan en ik vind ze bovendien nog vies ook.



Ja het is wel een klein feestje waard. (In de zomer dan).

Ik wil eigenlijk de fysiotherapeut iets geven, maar geen idee wat.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkeling wat jammer van het contract van de dochter van je man. Ik hoop dat ze snel weer ander werk vind. geniet nog maar lekker van het mooie weer hier is het saai druilerig flut weer.



Zoeb fijn dat de arts toch nog gebeld heeft.



Hier belde mijn hulp met de mededeling dat ze stopt. Ik was wel aardig en leuk om koffie mee te drinken of de stad in te gaan, maar ze kwam niet voldaan thuis als ze hier was geweest??

Ik had vaak aanmerkingen op haar werk vond ze. Mag ik er, altijd vriendelijk, wat van zeggen als ze steeds dezelfde dingen vergeet? Of dat ze wel veel allesreiniger gebruikt. Ik ben daar zelf altijd best zuinig mee niet uit financieel oogpunt maar meer sop maakt echt niet schoner. Nu had ik haar vanmiddag aangesproken over dat ze vorige week 15 minuten te laat was (andere weken vaak 5 minuten) en ook nog eens 10 minuten eerder stopte met werken. Ja ik woonde ver weg was haar antwoord, ja duhhh daar heb ik geen boodschap aan. Ook zijn er wat dingen stuk gegaan, oa met een schuurspons op mijn roestvrijstalen kookplaat, en ze voelt zich daardoor net een olifant die op eieren loopt

Ik moet wel zeggen dat het best wel wat met mij deed. Heb even bij een vriendin mijn hart gelucht en wacht nu morgen maar af want dan belt de thuiszorg. Sorry van de egopost. Ga nu koken en vanavond heerlijk zingen en regie
Alle reacties Link kopieren
Nou ja Meep wat een raar mens zeg. Daar kun je beter vanaf zijn lijkt mij. Misschien wilde ze alleen maar met je de stad in. Zeg geef mij ook zo'n adresje. Jammer dat je ver weg woont.

Hoewel... ik ben niet zo'n poetser.

Maar alle gekheid op een stokje. Het is niet leuk natuurlijk. Maar dat het niet aan jou lag, is wel duidelijk. Hoop dat je een hele leuke andere krijgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven