Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Goedemorgen, ik zit te wachten op de wijkverpleging voor de hormoonspuiten.

Ing, ik had woensdag de uitslagen al binnen; te slecht voor chemo, vandaar dat ik niet geweest ben gisteren.

Nu maar hopen dat de verpleging snel komt, want "tussen 8 en 12 uur" vind ik nogal vaag
Je schreef in je bericht voor het mijne over je commode en laminaat, oftewel je bent bezig met fe kinderkamer. Kom ik met een potje mosterd vragen of je al ingericht bent...

Maar, was misschien wat veel van het goede.
Wat rot die krampen, Zoeb! En heb je al duidelijkheid over je mailproblemen?

Ing, fijn dat de echo goed was tot zo ver, maandag hopelijk weer meer nieuws!

Heel veel plezier met je nieuwe auto, je gaat 'm morgen meteen goed in gebbruik nemen zie ik

Sjur, dat is een meevaller, vrij met dit mooie weer! Kun je je bruine kleurtje een beetje bijhouden :-) Ben je alweer helemaal in het ritme van "thuis", of heb je nog een vakantiegevoel?
Sterks Bo, hoop dat ze snel komen prikken en dat je daarna van het mooie weer kunt genieten
Crosspost

Doordat ik dinsdag meteen moest werken leek de vakantie wel al een tijdje terug, maar met deze mooie vrije dagen komt het vakantiegevoel wel terug. Zeker zoals gister aan het strand. Is een heel ander strand dan op Lanzarote, maar ook erg fijn!
Goedemorgen!

Bo ik hoop ook dat je het maar snel gehad hebt, doen die spuiten nu zo zeer of de vloeistof? Vraag maar of ze niet zo hoog spuit als laatst......

Ing fijn dat het voor zover ze konden zien goed was en gefeliciteerd met jullie nieuwe auto! Ik ben ook aan het rondkijken voor een andere, ik moet hem voor juni gevonden hebben, want dat is mijn APKmaand, ik heb altijd moeite om afstand te doen, vooral van deze, het is zo'n fijn karretje met erg weinig problemen. Ik denk er ook over om een Peugeot te nemen, een 107, of misschien een Citroen C1 want dat zijn eigenlijk dezelfde autootjes, gewoon een klein boodschappenkarretje voor mezelf, man heeft een 307 voor de langere stukken.

Zoebie magnesium denk ik ook meteen, heel erg vervelend en pijnlijk, heb je het in beide kuiten?
Bo ik hoop ook dat ze snel komen. Je kunt het maar weer gehad hebben. voor straks alvast.

Lekker aan het strand Sjur. Lijkt me nu heerlijk met dit weer.

(Niet zo'n klein beetje jaloers).

Fijne auto Ing, de Peugeot. Wij hebben er al jaren een. Een 405 break. Niet te vergelijken met de mooie die jullie nu krijgen hoor. Die van ons is van 1995. We rijden er al zes jaar redelijk goedkoop mee.

Sam is onder de pannen bij de andere opa en oma. Dat is altijd de afspraak als ik eens niet kan. Ik krijg juist krampen bij het traplopen. En niet zo'n beetje. Lijkt me voor Sam niet leuk als oma hem vast heeft en ik begin te kreunen. Zolang ik zit gaat het maar als ik loop ben ik net een oud omaatje. Mijn kuiten zijn keihard. Ik kan straks om 11 uur de ha terugbellen wat ik eraan kan doen/slikken. Het wordt overlegd. Magnesium en bananen blijken goed te zijn. Misschien heeft het ook te maken met weer hele dagen werken en dus zitten.

Ik heb nu wel mijn hele administratie bijgewerkt. Dus toch wel behoorlijk productief bezig geweest ondanks die rare kuiten.
Bo zijn ze al geweest voor de spuiten?

Zoeb vervelend die krampen, jammer geen Sam dag. Mijn kleinzoon komt zo samen met mijn dochter hier lunchen. dus zo even lekkere broodjes kopen.

Ing wat fijn een nieuwe auto. En was je nog op tijd in bed

En wat schijnt het zonnetje weer heerlijk, Zo de waslekker buiten hangen en vanavond de eerste van 2 voorstellingen, voor mij alleen koorwerk, dus ik zie wel hoe het decor eruit ziet vanavond. Had gisteren eigenlijk generale maar ik was bij een andere vereniging harder nodig omdat ik daar een grote solo rol heb en die repetitie hard nodig had.
Ja, de prikken zitten er weer in; voel me niks lekker en ga zo naar bed.

Rotdingen zijn het, ben er altijd zo wiebelig van.
Rot prikken zijn het zeker Bo.

Ik hoop dat je je in bed minder rot voelt.

Het lopen gaat al een stuk beter gelukkig.

Huisarts zegt veel lopen en veel water drinken. Ieuw. Nou ja dat is goed voor de lijn. Denk dat het er toch mee te maken heeft dat ik deze week lange dagen op mijn werk heb gemaakt.

Hoop dat het dan snel overgaat en ik er vannacht geen last meer van heb. Nu gaat het wel weer.
Wat is er nou ieuw aan water Zoebie
Nou gewoon Ieuw denk ik, ik lust ook niet graag water Bah......

In de woestijn zul je er wel een moord voor doen, maar doe mij maar thee of iets fris light ofzo.
Oh wat grappig, ik vind dat water niet echt ergens naar smaakt, maar vind het wel echt lekker.

Maar goed, momenteel moet ik niks van thee hebben, dus misschien ben ik ook wel een beetje raar
Weinig lekkerders dan een glas koel water als het warm is! Maar Zoeb, als je niet van water houdt, dan is sap of fris ook ok hoor. Denk dat koffie en (zwarte) thee en alcoholische drankjes teveel vocht afdrijven, en juist dat extra vocht doet t em nu

*zet een sjuutje voor je klaar*

Bo, wat rot dat je je weer gammel voelt van de prik(ken?). Ik weet gelukkig niet waar je het over hebt, maar vind het erg naar voor je. Hopelijk knap je op van rust en/of slapen, hoewel ik me levendig voor kan stellen dat je liever in de tuin bezig zou zijn of samen met Ro het oude huis te ontruimen...

Ik ben vanmorgen de stad in geweest voor zomerse schoenen. Eerste x nu ik steunzolen heb. Wàt een crime! Alles wat ik leuk vind pas ik niet meer; òf er kan geen losse zool in, òf ik kom te hoog in de schoen te staan waardoor mijn hak eruit schiet tijdens het lopen. Heb nu hoge wolky's besteld (ze hadden niet meer de kleur die ik wil in mijn maat), maar voor wat meer open schoenen zal ik goed moeten zoeken denk ik...

Gelukkig is de schoenmaker waar ik de steunzolen vandaan heb bereid met me mee te kijken en eventueel een aanpassing in de schoen zelf te maken ipv de zolen erin. Da's dan wel weer heel aardig.

Vanavond gaan we uit eten met een collega en zijn vrouw van sjurman. Veel over deze mensen gehoord en pas een keer kort ontmoet. Ze lijken me leuk, en voor uit eten ben ik altijd wel te porren
anoniem_23161 wijzigde dit bericht op 23-03-2012 16:21
Reden: op de mobiel wel heel veel fouten, dus dan de laptop maar aangeslingerd
% gewijzigd
Bo
Ben weer op :-) en het gaat wat beter.

Enorm pijnlijke spieren, maar dat zal wel wegtrekken met de tijd.

Vanavond lekker een salade, daar heb ik zin in met al die zon! Het saladeseizoen is weer begonnen
Wèg met de stamppotten en stoofschotels Eet smakelijk Bo!
Sterkte Bo, wat een ellendige prikken zijn het toch.

Ik hoop nog wel een stampotje te eten voor de zomer er is hoor, al is het maar een andijviestampot, lekker!

Vanavond eet ik een boterham, man gaat uit bowlen met collega's dan kook ik lekker eens niet!
Haha, precies Sjur, wég met de geprakte aardappels en de zware kost!

Ik hou erg van salades: spinaziesalade, salade met oude kaas en olijfjes, tomatensalade met verse basilicum en mozzarella, en ja, toch weer die aardappels, want een smakelijke aardappelsalade is ook niet te versmaden

Gelukkeling, alleen een boterham? Je kunt ook een pizza bestellen of zo, maar een avondje alleen is sowieso wel fijn natuurlijk.
Wij zijn beter! Okkie is echt bijna de oude en ik ook. We hebben alleen nog last van snot en Okkie hoest nog.

Wat een lekker weer hè! Al moest ik vandaag werken. Gister was mijn schoonmoeder er en ze heeft vandaag opgepast op Okkie omdat we hem nog niet naar de opvang willen brengen.

Bo naar van die hormoonspuiten, het is zo veel in 1x. Bestaan daar geen dagelijkse pillen voor (vast niet, want anders zou je daar wel voor kiezen) (of ze nemen natuurlijk niet goed op of zo)

Zoebie balen van die pijn, is het continu of schiet het er zo in en heb je daar napijn van?

Gelukkeling misschien heb ik er overheen gelopen, maar wanneer komt Tingle?

Ingmagh nogmaals gefeliciteerd met Bib (baby in buik)
Fijn dat jullie weer beter zijn Phoehee, over drie weken komt het hamstertje, ze hebben nu open oogjes en groeien heel hard.

Nee ik ben juist gek op brood, ik mag nooit zoveel brood eten dus ik vind het een traktatie haha!
Gelukkeling heb de link gezien, naam alert!

Die roze wurmen in het begin! Jeetje wat een berg. En dat moet 1 zo'n minivrouwtje dan voeden. Moeder is echt een beauty, die oogjes en die kleur.
Wat een schattige beestjes Gelukkeling... En dan 17 stuks, pfff...

Phoehee wat onwijs fijn! Geen terugslagen nu meer hè?!

Wij zijn op weg naar het parket en de commode. In de nieuwe auto, jeetje wat een luxe! We zijn zo blij met deze bak! Heerlijk stil en met achterdeuren voor de maxicosi over een tijdje. We worden echt burgerlijk

Geniet van het mooie weer!
Goedemoooooorgen.

Bo hoe is het vannacht gegaan? Heb je nu het ergste van de prikken achter de rug, of moet je het nog een weekend uitzitten?

Ik hoop het eerste. Dat je kan genieten van het mooie weer.

Ing fijn zo'n nieuwe auto. Leuk joh, alvast een gezinsauto. Klinkt dat fijn hè. En je kunt er alles in vervoeren. Je moest eens weten wat er al in die van ons is gestouwd.

Geluk ik ga even op zoek naar de link.

Volgende week gaan we het Renaultje 4 weer van stal halen. Ik heb er weer helemaal zin in om ermee te gaan rijden. Heerlijk.

Het zal wel wennen zijn.

Ik heb nog steeds geen email. Hoe lastig is dat als je het gewend bent. Als alles goed is moet het voor 11 uur weer werken anders hang ik maar weer aan de bel.

En vannacht weer kramp gehad. Alleen in mijn rechtse been dit keer. Blugh, wat een pijn zeg.
Goedemorgen!

Ik ben gisteravond als een blok in slaap gevallen en heb gewoon een nacht van 12 uur gemaakt Jemig zeg, dat had ik nodig.

Phoehee, wat fijn te lezen dat jij en Okkie weer bijgetrokken zijn! Dat vind ik nou echt een fijn bericht, maak er een lekker weekend van samen!

Gelukkeling, natuurlijk, brood is echt een traktatie als je er weinig van mag! Sowieso vind ik een broodmaaltijd best leker :-)

Ing, veel plezier met je nieuwe auto; heerlijk is dat! Heb je mooi weer? Dan is zo'n toer dwars door het land nog best heel leuk ook.

Zoebie, wat raar toch, die krampen! Ik hoop dat het snel over zal gaan, want je bent toch nogal onthand als je amper kunt lopen.

Leuk dat het viertje weer van stal komt; ik vind dat zo'n lief autootje!

Wij gaan vanmiddag even een paar boodschappen doen; ik ga de zomerkleren tevoorschijn halen en het gros van de winterkleren wegruimen, en we hebben allebei wat spullen nodig. Ro haat dat, maar hij moet toch mee Anders koop ik roze t-shirts voor hem, haha, dat is genoeg dreiging om hem mee te laten gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven