Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Leuk Bo, roze shirts voor Bo.

Gaat het nu weer beter na die lange nacht?

Mijn hoofdmailaccount van UPC is geblokkeerd omdat het gehackt is.

Gisteren heeft een medewerker mij niet goed geholpen en iets gedaan wat geen nut heeft gehad.

Nu moet ik tot volgende week wachten tot de afdeling die dit moet oplossen aanwezig is. Drie werkdagen en dan zit ik dus al een week zonder email.

Ik heb een klacht ingediend. Dit is te gek voor woorden.

Ik heb een nieuw mailadres aangemaakt en dat ging gek genoeg wel. Ik zal het jullie sturen. Het is zowiezo raar dat Jan wel zijn mails binnen krijgt en ik niet. En dat het nieuwe ook werkt. Nou ja gelukkig maar.
Zeker raar Zoebie, hier is het hele tijden met de KPN een rommeltje geweest, onze fysio (van de fitness) had twee weken geen telefoon en geen mail, dat is behoorlijk balen als je een drukke praktijk hebt, de hele wijk lag eruit en je werd van het kastje naar de muur gestuurd. Voor je kramp kun je ook een soort pilletjes bij de apotheek halen, of het helpt weet ik niet maar je kunt het proberen, linkje http://www.inhibin.nl/wat-inhibin

Bo nieuwe roze t-shirts met ruches voor Ro en gele voor als hij de gele leenauto weer krijgt

Het is een paar jaar 6? geleden mode geweest roze overhemden en stropdassen voor mannen, sommige stond het erg leuk! Mijn man heeft een bleekroze Tommy Hilfiger poloshirt (nepper) en dat is zijn lievelings shirt

Lekker he zo'n nieuwe auto Ing, van dat model kunnen de stoelen ook omhoog en omlaag, ik zag pas dat het in onze oude auto ook kon toen we die nieuwe 307 kregen haha! Ik ben hard aan het googelen naar een peugeotje 107 uit +/_ 2008 charmante autootjes, een Citroen C1 mag ook, die Toyota die zowat identiek is vind ik er weer minder leuk uitzien. Het gaat enkel om het uiterlijk de autootjes zijn verder hetzelfde, ze komen uit dezelfde fabriek.

De link heb ik nu weggehaald Zoebie maar een paar bladzijdes terug staat hij nog, het zijn 14 beebjes, wat een hel voor de moeder hè, het duurt gelukkig in totaal maar een week of 6 in het wild schopt ze ze dan de deur uit en moeten ze het allemaal verder zelf uitzoeken, het zijn solitaire dieren dus ze gaan in hun eentje verder in het leven (er worden dan een hoop diertjes door aaseters gepakt) Als je nagaat dat ze vanaf 5 weken elkaar alweer kunnen bezwangeren als je ze niet op geslacht scheidt, wat een hamsterexplosie je dan gaat krijgen!
Zoeb lastig die problemen bij UPC ja het blijft techniek. en dat moet het gewoon doen punt uit!

Ing heb je al wat km gemaak in de nieuwe auto?

Bo wat heerlijk dat je zo lang het kunnen slapen. Daar wordt je weer mens van. Nu nog lekker shoppen hoop dat je wat leuks kunt scoren. Ik doe rustig aan want ik heb vanavond nog een voorstelling. Gisteren ging goed ondanks dat ik er met de generale niet was.

Ik verdwijn met een kop thee de tuin in, alleen jammer dat er weer met een hoge drukspuit wordt gewerkt door een van de buren, ik vind het nl een rot geluid. Maar de vogels hoor ik gelukkig nog wel.
Bo heel erg bedankt voor je kaartje, heel lief.

12 uur geslapen, lekker hoor. Echt aan 1 stuk of tussendoor nog wakker geweest?

Gelukkeling na 5 weken al vruchtbaar?! Jeetje. Maar dat is bij muizen en konijnen ook heel snel.

Zoebie ik vind je mailadres erg grappig. Doet me denken aan vroeger.

Meepie ik vind de hogedrukreiniger ook een rot geluid!

Ik zit buiten met blote benen in de zon. Er kan maar vast wat kleur op zitten. Het is gewoon echt warm!
Zoeb, haha, je nieuwe mailadres Fijn dat je weer bereikbaar bent; wat een raar verhaal zeg, van dat gehack.

Gelukkeling, toen ik aan Ro zei dat hij wel een leuk pastelkleurig shirtje kon nemen voor bji de volgende leenauto, verbleekte hij helemaal Haha, het zijn nu saaaaaaie zwarte, witte en (jawel!) donkerblauwe shirts geworden.

Meepie, succes vanavond met je voorstelling!

Zijn je buren al klaar met de Kärcher?

Phoehee, wat snel dat je 'm al hebt! En lekker hè, dat zonnetje....

Ik heb echt aan één stuk door geslapen; ik ben nu weer moe; ik ga weer even naar bed. Ro gaat een stukje motorrijden, op onze eigen manier genieten we allemaal van de lente!
Fijn is dat hè Bo, dat je lekker allebei je eigen dingen kan doen.

Ik ben op sjouw geweest voor iets leuks voor in de tuin, maar ik heb het allemaal al, dus ik heb niets gekocht. Ja nieuwe folie voor de ramen. Ben het glas in lood wat er nu tegen zit een beetje zat.

Nu ga ik de auto laden voor morgenvroeg. Ik moet om half acht al weg. We moeten er om 8 uur zijn want om negen uur gaat die markt al open.

Als ik het zo zie, heb ik twee auto's vol. Moet de vriendin van schoondochter maar in het cliootje rijden.
Wist even snel geen mailadres te verzinnen en deze was nog vrij.

Ik denk dat ik hem maar blijf gebruiken. Vind hem ook leuk en ook gemakkelijk.
Het is rustig hier iedereen is natuurlijk aan het genieten van de zon. De buren zijn inmiddels klaar de hogedrukspuit.
Het is hier zeker rustig. Maar het is zelfs nu nog lekker buiten.

Mijn huis is een bende, maar de auto (de grote Peugeot dus) staat (af)geladen klaar. (Nou ja ik probeer hier en daar nog wat bij te duwen, maar 't is al moeilijk.

Straks nog even snel wat opruimen hier en daar en dan mag Jan morgen nog even stofzuigen.

I
Alvast heeeeeeeeel veel plezier en verkoopsucces gewenst morgen, Zoeb!

Ik hoop dat je lekker weer hebt en een groot koopkrachtig publiek :-)

Meepie, jij zult nu wel op de planken staan denk ik!

Hier is het 's avonds toch nog wel erg fris; vanaf een uur of zes kun je echt niet meer buiten zitten. Het verschil tussen dagtemperatuur en de nacht is bijna 20° momenteel.

Vanavond gaat hier de zomertijd in, in NL ook?

Morgen naar mijn schoonmoeder, dus redelijk vroeg weg. Geeft niks, als de zon schijnt is de reis zelf ook geen straf :-)

Nu nog één spelletje triktrak met Ro en dan naar bed.

Allemaal alvast een fijne zondag gewenst!
Joh! doe eens gek.....ook donkerblauwe? Het is een durfal dat zeg ik je! Hier nog een zeer inspirerend plaatje http://www.libelle.be/hap ... stel/fotospecial/14/#foto

Ik was werken en heb dus binnen gezeten, niet erg hoor het was aardig druk, dus de tijd ging snel genoeg.

Nu zijn we twelve monkeys aan het kijken, fijne avond allemaal
Oei dat is pas lelijk Geluk. Niet alleen die kleuren maar die broek.

Het wordt morgen 20° Bo dus heel mooi weer. Ik trek in ieder geval iets luchtigs aan met een vestje. We moeten om 8 uur daar zijn en dan is het dus eigenlijk nog 7 uur want hier gaat de klok ook een uur vooruit.
Triktrak. Het kwam me zooo bekend voor Bo. Even Googlen en nu weet ik dat wij dat ook speelden vroeger. Wat leuk dat jullie dat nog steeds doen.

Ik zou ook best wel eens willen leren schaken. Lijkt me erg leuk.

Kinderen van Scouting schaken zelfs. Knap vond ik dat van die mannekes van 8 jaar.

Het gaat vast lukken morgen Bo. Zo'n eerste verkoop en dan zulk weer. De mensen willen naar buiten en dan is dit erg leuk.

En ze hebben veel reclame gemaakt. Een auto kost ¤ 10.-

Dan ben je verpicht om van 8 tot half vier te blijven staan, dus het wordt een lange zit. Maar wel leuk, mensen kijken. Niks zo leuk als dat. (Andersom ook natuurlijk maar ik hoop dat ze meer naar mijn kraam kijken dan naar mij. )

Ik ben wel vergeten wisselgeld te sparen. Oeioei.
Goedemorgen. (Gaaap)

Het is nog pikkedonker buiten. Wel weer even wennen.

Nu douchen en weg wezen. De koffie staat al aan. Om mee te nemen, ik kan niet zonder koffie.
Goedemorgen!

Wij zitten ook klaar voor vertrek, maar dan niet naar zoiets leuks als een kofferbakverkoop

Op weg naar schoonmoeder, ach, het wordt hier ook 20° dus ik ga gewoon van de lente genieten!

Gelukkeling, Ro kreeg een heel bijzondere uitdrukking op zijn gezicht toen hij je mode-foto zag Een beetje verschrikt, als een hert in de koplampen, ik denk niet dat het ooit wat wordt tussen hem en de pasteltinten!

Ik ga een thermosfles thee zetten voor in de auto en dan zijn ook wij vertrokken; fijne dag allemaal!
Hahaha goedemorgen! Ik zie het helemaal voor me Bo, de eerste schaterlach heeft tenminste al geklonken! een gezellige dag bij je schoonmoeder gewenst, doe die stoere bink van je maar een stevige knuffel

Zoebie ik vind het zo jammer dat zulke dingen hier nooit meer zijn, ik zou er wel willen staan vandaag, maar als je regen treft ben je zuur natuurlijk, dit weer is wel heel erg mazzel, wie had dat nou ooit kunnen denken op 25 maart?

Ik ga me klaarmaken voor mijn werk, het is gezellig druk met dit weer want er is een groot terras voor de in-/uitgang waar iedereen met zijn bezoek gaat zitten, dus het is een komen en gaan van mensen met allemaal wat te vragen, dat plus de administratieve klusjes die op zondag gedaan moeten worden, maakt dat de tijd om vliegt.

Fijne zondag tot vanavond!
We zijn er weer; we hebben er een lange toer van gemaakt want jemig, wat is het pràchtig weer! Lammetjes gezien, sommige bomen hebben al bloesem, de zon scheen en iedereen zag er zo blij uit; ik heb zo genoten!

Ik hoop dat je inderdaad een fijne werkdag hebt Gelukkeling, zo met de drukte van het terras! Dat de tijd maar om mag vliegen zodat je zelf ook nog even van dit weer kunt genieten :-)

Zoeb, hoe loopt de verkoop? Vermaak je je een beetje? Zal wel hè, altijd leuk om al die mensen voorbij te zien lopen.

Ing, is alles gelukt gisteren, met de nieuwe auto?

Ik hoop dat iedereen een prachtige zondag heeft; ik ga salade maken (en Ro mag de restjes die zijn moeder mee heeft gegeten opeten vanavond ).
Bo wat heerlijk dat je zo hebt genoten. Wat was het fijn weer.

Vanmorgen is bij mijn zwager een merrie veulentje geboren. Straks moet ik gaan kijken.

Ik ben weer thuis en ik heb best goed verkocht. Wel bijna alleen maar kleren en cd's. Ik had 85 euro winst. Vreselijk gelachen ondanks dat we een slechte plek hadden. Veel zand jammer genoeg. Dus ik ga douchen. Ik ben gewoon

zwart. We gaan dit vaker doen. Dus ik laat voor nu alles in de dozen zitten. En nee, im heb niets gekocht.
Wat superschattig Zoeb, dat veulentje!! Er is weinig zo vertederend als een pasgeboren veulen dat amper op die lange stelten kan blijven staan. Veel plezier, neem je fototoestel mee

Leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad; en helemaal super als je de niet-verkochte spulletjes gewoon in de doos kunt laten zitten.

Ik ben trots op je dat je zelf niks gekocht hebt
Ik was vandaag nèt te laat om een live bevalling van een kalf te zien. Zó jammer. Toen ik aankwam likte de koe het kalf schoon en de navelstreng hing er nog uit.

Bo heerlijk genoten, fijn om te lezen. Het is echt geluk en het blijft deze week volgens mij nog mooi.

Zoebie je te grote kleren vielen in de smaak dus, fijn.
Ik had twee fototoestellen bij me. In de één zat geen sdcard en van de andere was de batterij leeg.

Dat heet " goed voorbereid op pad gaan". Maar de foto krijg je morgen Bo. Beloofd. Ben net wel nog terug gegaan, maar ze schrokken te veel van de flits dus dat was ook niet zo'n goed idee.

Bovendien is die foto net ook niet eens gelukt omdat ze te ver weg stonden.Morgen nieuwe kans. Het is trouwens een shetlandpony, dus een mooi miniveulentje.
Ja Phoehee, ze vielen wel in de smaak. Je kunt beter alleen met kleren en schoenen gaan staan. Brengt veel meer op, dan alle rommel van de zolder.

Wat jammer dat je net te laat was voor de geboorte van het kalfje.

Ja hè Bo, wat goed dat ik niets heb gekocht. Ik had er ook de tijd niet voor om zelf over de markt te lopen. Na twee rijen werd ik al terug geroepen omdat er iemand iets van mij wou kopen.
Wat fijn dat je er zo van genoten hebt Bo, ik kan ook zo van het landschap in de zon genieten, lekker ook weer fietsen deze zomer, daar heb ik zin in. Het werk is weer voor twee dagen klaar, morgen ga ik ook weer in het zonnetje zitten.

Fijne avond allemaal!
Nadat ik de hele avond op de bank heb geslapen, ga ik het maar verder in bed proberen. Het was ook een korte nacht en een lange dag.

Slaap lekker allemaal.
Zoeb je zal best moe zijn geweest, Bo jij ook trouwens.

Hebben jullie ook moeite met wakker worden vanmorgen? ik wel het is tenslotte een uur vroeger, raar eigenlijk want ik ben ook een uur vroeger gaan slapen. Ach het went vanzelf en het heeft heel veel voordelen...........

Lekker sporten en dan even een grote tas boodschappen halen en dan vanmiddag een paar uur in de zon zitten, heerlijk!

Dit is eigenlijk de periode waarin ons balkon lekker is, je kunt er nu heel fijn zitten, in de zomer is het er vaak te heet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven