Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Zoebie wat ontzettend heerlijk voor jullie! ik ben heel erg blij!

Op hetzelfde moment ben ik ook verdrietig voor jou Bo, waarom kan het voor jou niet ook zo gaan, ik gun je zo graag een gezond en lang leven
quote:Zoebie schreef op 02 juni 2010 @ 10:36:

Halleluja Het is allemaal goed.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O wat fijn!

Oooooo, wat ben ik blijhijhijijijijij!!!!!

Dit krijst echt om een glitterbeer!

Nah ja, geen beer maar wél glitters en een feestelijke boodschap (als je er van houdt)!

Lieverd, geniet van je vlaai, geniet van elkaar, geniet van het weer, heb het fijn, ik neem er een cola light op!

anoniem_12394 wijzigde dit bericht op 02-06-2010 11:19
Reden: even wat A's verwijderd.....die liepen uit de pas.
% gewijzigd
Zoeb wat een geweldig nieuws, ik ben ongelooflijk blij voor jullie

ik ben nog niet zwanger bo, maar tegen die tijd is de kans wel groot. Want we willen allebei wel heel graag kinderen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
En wat zullen jullie leuke ouders zijn Its....zowel jij als je man zijn er geknipt voor!
Zoebie, wat een heerlijk bericht om te lezen
Zoebie, wat een goed nieuws! Heb de hele morgen aan jullie moeten denken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
hier ook een meelezer, wat fijn!!!! Hopelijk gaan jullie het enorm vieren samen!
Nog een meelezer.

Geweldig Zoebie, dat alles goed is met je man!
Ja, helemaal super Zoebie! Wat zullen jullie blij zijn.

Ik hoop dat je bij de oogarts ook weer wat wijzer bent geworden trouwens.
Fijn, Zoebie!
Zoebie, wat een heerlijk nieuws. Ik begrijp de spanning zo goed.

2 lieve mensen heel dicht bij me zijn vandaag ook weer naar het ziekenhuis i.v.m. kanker. Zus is inmiddels met chemo begonnen. Schoonmoeder heeft net weer een kuur afgerond en moet voor controle.

Ben zo blij voor jullie dat het circus dit keer aan jullie voorbij gaat. Man, wat moet er een last van jullie schouders gevallen zijn!
Ik was een paar dagen out of town maar ik lees dat er zich toch weer spannende situaties hebben voorgedaan. Zoebie, ik weet niet wat er precies aan de hand was, maar het is ontzettend fijn dat jij en je man goed nieuws hebben! Vanavond maar in die luxe sauna van je, dat hebben jullie wel even nodig en verdiend!

Robo, al begonnen zeker met de chemokuur? Hoe voel je je?

Voor iedereen op dit topic, een dikke...

Milaatje, ja vorige week de eerste keer; morgen de tweede.

De Port zit erin en tot zover gaat dat prima, toch een verademing hoor.

Ik heb jou overigens ook een linkje van mijn trouwfoto's gestuurd, als je dat leuk vindt.
Yes! Zoebie wat ontzettend fijn.

Sun is shining....
Héhé, ik ben terug. Ik heb anderhalf uur in het ziekenhuis gezeten na het oogonderzoek. Waar ik pas om 12 uur aan de beurt was. Ik zag helemaal niets meer na de druppels. En toen ik naar huis reed was het nog niet helemaal oké, maar ik had het wel gehad in het ziekenhuis. Ik heb trouwens nooit zoveel last van die druppels. Alleen nu wel.

Ik moet een bril met meekleurende glazen. Ieuw. Nu haal ik me dus mannetjes voor de geest die zo'n grote bril dragen en die je, als er opeens licht komt, niet meer in de ogen kunt kijken. Ik hou daar helemaal niet van, maar het moet, dus ik ga maar een leuk, vlot modelletje uitzoeken.

Wat hebben er ontzettend veel mensen meegeleefd. Wat grandioos is dat. Niet te bevatten nog dat het allemaal goed is. We waren gewoon euforisch toen we terug reden. En manlief zei opeens dat Nienke weer overuren heeft moeten draaien en begon spontaan te huilen in de auto. Tsja en dan zit ik er ook niet ver vanaf. Maar mensen het is GOED, wat onvoorstelbaar eigenlijk. Zo'n kort woordje en zo veelomvattend.
quote:robo schreef op 02 juni 2010 @ 13:45:

Milaatje, ja vorige week de eerste keer; morgen de tweede.

De Port zit erin en tot zover gaat dat prima, toch een verademing hoor.

Ik heb jou overigens ook een linkje van mijn trouwfoto's gestuurd, als je dat leuk vindt.

Dat vind ik héél leuk! Lief dat je aan mij hebt gedacht

Fijn dat je geen klachten hebt van de chemo. Ik kan mij voorstellen dat je eigenlijk een soort van 'blij' bent dat je bent gestart. Dat er in ieder geval íets gebeurt nu. Sterkte meid alvast voor morgen! Vooral dat lange reizen lijkt mij extra vermoeiend.
Zoebie wat ontzettend fijn voor jullie! ik ben niet zo goed in superplaatjes plakken, maar
Bo Tommie al 17 jaar. Die moet het bij jou toch supergoedgeweldig hebben. Onvoorstelbaar zeg.

Een poot voor Tommie van onze Sedi.

Lé, we gaan er vanavond zeker eentje op drinken. Misschien niet zo goed voor manliefs lever, maar het moet kunnen.

Oh mensen ik kan weer lachen. Ik ben helemaal opgelucht.

Het is zo onvoorstelbaar dit.

En voor iedereen die heeft meegeleefd. Pak er één en ook een lekker stuk.(als je nog niet te laat bent.

Oh wat een superfoto van jullie hond Zoebie!!! Had ik al eens gezegd dat ik altijd al Border Collies heb gewild?

Zo'n prachtige kop, zo slim, zo lief: het zijn (op de Tomster na natuurlijk) de allerleukste honden die er zijn.

Wat moest je lang wachten zeg, in het ziekenhuis! En nu dus een bril met meekleurende glazen. Ik ken dat alleen van de vader van een klasgenootje vroeger; ik vond 'm daardoor altijd een "enge man", terwijl hij heel lief was, maar die donkere glazen in een Lee-Towersmontuur... neuh Gewoon een leuk montuur uitzoeken, dan komt het helemaal goed.

En volgens mij staan brillen jou prima.

Ik heb net de keuken gepoetst en nu ben ik echt kapot; zometeen maar even rustig een boekje lezen!
Ik vond/vind dat ook altijd vreselijk. Die meekleurende glazen.

Maar de oogarts leek het beter voor mijn ogen, omdat ik zoveel last heb van licht. Ik had ook helemaal niet het idee dat ik een bril nodig had voor veraf. Maar dat blijkt dus wel zo te zijn. Ik heb al jaren een leesbril en een beeldschermbril. Misschien dat het daarna dan eindelijk eens beter gaat met mijn ogen.

Sedi is gek op de boot. Ze gaat er graag mee naar toe. Gaat dan onder het varen op de punt staan met haar kop in de wind. Je ziet haar genieten. En haar vaste plekkie op de kajuit. Zoals op de foto. We maken dan een plek met schaduw. En soms trekken we haar een zwemvest aan en laten haar zwemmen. Dat zwemvest moet, anders krijgen we haar nooit meer op de boot. Dat is te hoog. Maar ze vind het heerlijk. Ze zwemt graag.
wat zou ik graag weer op een zeilboot zitten, zeker met dit weer

Kun je niet gewoon een zonnebril op sterkte naast je bril. Of moet hij binnen ook echt meekleuren.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Zoebie schreef op 02 juni 2010 @ 10:36:

Halleluja Het is allemaal goed. Gelukkig!!!!!!!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
(Nog niks anders bijgelezen, ik moest eerst dit weten!)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Itske ik heb al een zonnebril op sterkte, maar hij moet meekleuren. Helaas.

Ja hé lekker zeilen, hoewel er maar weinig dagen zijn dat we echt flink kunnen zeilen. We gaan er dit jaar dan ook veel meer van genieten. De boot ligt nu alweer bijna 2 jaar niets te doen in de haven. Maar dit jaar gaan we er veel heen is de bedoeling.
Zeg even een vraagje aan jullie. Ik had het even heel ver weg gestopt omdat ik wel wat belangrijkers aan mijn hoofd had, maar dit spant toch de kroon.

Gisteren moest ik bij mijn leidinggevende komen. Zij had de Arbo-arts gebeld, want zij vond dat ik best op kon gaan bouwen en wel meteen vandaag een half uur langer. Niks wachten tot ik naar de oogarts was geweest. Terwijl ze wist dat ik daar vandaag heen moest. Nu zegt de oogarts dat en zij en die arbo-arts flink buiten hun boekje zijn gegaan. Zij mogen dit niet beslissen zonder mijn medeweten. En de oogarts vind dat ik zelf aan moet geven dat ik een half uur langer aan kan. Dat mag niet van mijn leidinggevende afkomen. En hij vond het maar een rare actie van die arbo-arts. Die had mij eerst op moeten roepen voor een afspraak. Dus ik doe het niet. Ik gooi nu mijn kont tegen de krib. Ik denk zelf trouwens zowiezo dat ik beter kan wachten tot ik mijn bril heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven