Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Haha Elynn, die zijn liehief! En we eten geen lam dus kan ik er zonder schuldgevoel van genieten.

Ik was bang dat ik de dag niet door zou komen, maar van de weeromstuit heb ik:

- de moestuin afgemaakt

- de kruidentuin helemaal gewied en geschoffeld

- de gordijnen gewassen

- stofgezogen

- een rotbrief naar de CPAM geschreven (moest echt)

- de bedden verschoond

en nu heb ik rugpijn! Maar ik ben wel prettig moe, een beetje verbrand (die zon schijnt al best sterk zeg) en ik weet zeker dat ik vanavond zonder pil lekker slaap!

Nu even relaxen met een pot thee.....
Ik reageer niet veel maar volg je wel. Wil je daarom even een hart onder de riem steken voor je scan morgen met een beetje voorjaar. Sterkte morgen!

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ja Robo, ook van mij morgen veel sterkte toegewenst,
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Zo Robo, jij hebt hard gewerkt zeg!

"Courageuse!"

Hoor jij dat ook zo vaak? Hier roepen mensen dat al als ik op de fiets aankom om de kinderen van school te halen, = 800 meter
Robootje: ook ik denk nog steeds aan je. Ik hoop dat morgen alles goed gaat en dat je eindelijk weet waar je aan toe bent!
Robo, gewoon even een berichtje om je veel sterkte te wensen morgen en je een dikke te geven.

Hier scheen het zonnetje vandaag, volop genoten de in bloei staande krokussen. Ik hoop dat de zon voor jou morgen ook schijnt, zodat het allemaal een heel klein beetje dragelijker voor je wordt.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Heel veel sterkte morgen lieve Bo!
Bo, alvast heel veel sterkte met het doorkomen van de dag! Ik hoop dat ze je meteen uitsluitsel kunnen geven!

Liefs

Ing
Wat heb ik met Ro waarom ik haar bloemen geef? Ehm latent lesbiëtte?

Nee zomaar, gewoon zomaar.Omdat dat het enige is wat ik kan doen, een stom virtueel plaatje.
Ik ga aan je denken morgen, Robo!
Ga in therapie!
quote:dangeensuus schreef op 23 maart 2010 @ 22:34:

Nee zomaar, gewoon zomaar.Omdat dat het enige is wat ik kan doen, een stom virtueel plaatje.

Ik bedoelde dat Ro Robo's man is.

Vandaar mijn reactie.

Bo ik denk aan je morgen en ik steek een kaarsje aan en ik duim tot ik geen duimen meer heb. Baat het niet dan schaad het niet. Ik hoop zo vreselijk veel dat je aan de Xeloda mag blijven en dat de bobbels weg mogen.

Leo je bent een schat. Maar dat wist je al natuurlijk.
Zoeb, jij bent ook een schat, een grote......

Bo, spuug ze in de bek morgen! (theateruitdrukking)

Het wordt weer een pittig dagje, ook ik ben bij je in gedachten!

Succes vandaag Robo. We hopen met je op de best mogelijke uitkomst.
Toitoitoi vandaag Robo!

!
Oops Zoeb! Ze zijn natuurlijk voor Robo, Ro mag er ook naar kijken maar ze zijn voor Bo.

Heel veel succes vandaag, ik zal aan je denken!
quote:eleonora schreef op 24 maart 2010 @ 00:04:

Zoeb, jij bent ook een schat, een grote......

Bo, spuug ze in de bek morgen! (theateruitdrukking)

Het wordt weer een pittig dagje, ook ik ben bij je in gedachten!

Moet ik dan meteen gaan denken aan Waardenberg en de Jong? Ik vind niet gauw iets echt vies, maar dat stukje uit hun cabaretprogramma vond ik echt zum kotzen!

edit: dit is 'm, maar niet kijken als je er niet tegen kan he, ik heb je gewaarschuwd.

http://www.youtube.com/watch?v=1jbT6DvovfU
succes vandaag lieve bo, ik denk aan je
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:ingmagh schreef op 24 maart 2010 @ 09:00:

[...]

Moet ik dan meteen gaan denken aan Waardenberg en de Jong? Ik vind niet gauw iets echt vies, maar dat stukje uit hun cabaretprogramma vond ik echt zum kotzen!

Goeie vraag Ing maar nee

'Spuug ze in de bek' is een oude theateruitdrukking, een soort 'break a leg' zeg maar omdat je nooit 'succes' mag zeggen voordat een artiest opgaat. Het slaat op het zó intensief in je rol opgaan dat de mensen op de voorste rij de spuugspetters om de oren vliegen.
quote:dangeensuus schreef op 23 maart 2010 @ 22:34:

Suus, das lief.

Werd, denk ik, gevraagd omdat Robo in het echt (afgekort) Bo heet. Haar man heet Ro.
Mosterd... zie ik net.

Bo, veel succes vandaag!

*Probeert erg hard het beeld van een in de bek spugende Bo van haar netvlies te weren*
Sterkte vandaag lieve Bo.
Lieve Bo, veel sterkte en succes vandaag!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Veel sterkte gewenst vandaag van een stille meelezer, die ontzettend veel bewondering heeft voor jouw kracht..
Ik denk aan je Robo

Sterkte
* tik tik tik - met vingers *

Wachten, wachten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven