Ik ben zo bang... deel 3
woensdag 3 maart 2010 om 13:04
dinsdag 23 maart 2010 om 16:29
Haha Elynn, die zijn liehief! En we eten geen lam dus kan ik er zonder schuldgevoel van genieten.
Ik was bang dat ik de dag niet door zou komen, maar van de weeromstuit heb ik:
- de moestuin afgemaakt
- de kruidentuin helemaal gewied en geschoffeld
- de gordijnen gewassen
- stofgezogen
- een rotbrief naar de CPAM geschreven (moest echt)
- de bedden verschoond
en nu heb ik rugpijn! Maar ik ben wel prettig moe, een beetje verbrand (die zon schijnt al best sterk zeg) en ik weet zeker dat ik vanavond zonder pil lekker slaap!
Nu even relaxen met een pot thee.....
Ik was bang dat ik de dag niet door zou komen, maar van de weeromstuit heb ik:
- de moestuin afgemaakt
- de kruidentuin helemaal gewied en geschoffeld
- de gordijnen gewassen
- stofgezogen
- een rotbrief naar de CPAM geschreven (moest echt)
- de bedden verschoond
en nu heb ik rugpijn! Maar ik ben wel prettig moe, een beetje verbrand (die zon schijnt al best sterk zeg) en ik weet zeker dat ik vanavond zonder pil lekker slaap!
Nu even relaxen met een pot thee.....
dinsdag 23 maart 2010 om 20:26
Robo, gewoon even een berichtje om je veel sterkte te wensen morgen en je een dikke te geven.
Hier scheen het zonnetje vandaag, volop genoten de in bloei staande krokussen. Ik hoop dat de zon voor jou morgen ook schijnt, zodat het allemaal een heel klein beetje dragelijker voor je wordt.
Hier scheen het zonnetje vandaag, volop genoten de in bloei staande krokussen. Ik hoop dat de zon voor jou morgen ook schijnt, zodat het allemaal een heel klein beetje dragelijker voor je wordt.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
dinsdag 23 maart 2010 om 23:45
quote:dangeensuus schreef op 23 maart 2010 @ 22:34:
Wat heb ik met Ro waarom ik haar bloemen geef? Ehm latent lesbiëtte?
Nee zomaar, gewoon zomaar.Omdat dat het enige is wat ik kan doen, een stom virtueel plaatje.
Ik bedoelde dat Ro Robo's man is.
Vandaar mijn reactie.
Bo ik denk aan je morgen en ik steek een kaarsje aan en ik duim tot ik geen duimen meer heb. Baat het niet dan schaad het niet. Ik hoop zo vreselijk veel dat je aan de Xeloda mag blijven en dat de bobbels weg mogen.
Leo je bent een schat. Maar dat wist je al natuurlijk.
Nee zomaar, gewoon zomaar.Omdat dat het enige is wat ik kan doen, een stom virtueel plaatje.
Ik bedoelde dat Ro Robo's man is.
Vandaar mijn reactie.
Bo ik denk aan je morgen en ik steek een kaarsje aan en ik duim tot ik geen duimen meer heb. Baat het niet dan schaad het niet. Ik hoop zo vreselijk veel dat je aan de Xeloda mag blijven en dat de bobbels weg mogen.
Leo je bent een schat. Maar dat wist je al natuurlijk.
woensdag 24 maart 2010 om 09:00
quote:eleonora schreef op 24 maart 2010 @ 00:04:
Zoeb, jij bent ook een schat, een grote......
Bo, spuug ze in de bek morgen! (theateruitdrukking)
Het wordt weer een pittig dagje, ook ik ben bij je in gedachten!
Moet ik dan meteen gaan denken aan Waardenberg en de Jong? Ik vind niet gauw iets echt vies, maar dat stukje uit hun cabaretprogramma vond ik echt zum kotzen!
edit: dit is 'm, maar niet kijken als je er niet tegen kan he, ik heb je gewaarschuwd.
http://www.youtube.com/watch?v=1jbT6DvovfU
Zoeb, jij bent ook een schat, een grote......
Bo, spuug ze in de bek morgen! (theateruitdrukking)
Het wordt weer een pittig dagje, ook ik ben bij je in gedachten!
Moet ik dan meteen gaan denken aan Waardenberg en de Jong? Ik vind niet gauw iets echt vies, maar dat stukje uit hun cabaretprogramma vond ik echt zum kotzen!
edit: dit is 'm, maar niet kijken als je er niet tegen kan he, ik heb je gewaarschuwd.
http://www.youtube.com/watch?v=1jbT6DvovfU
woensdag 24 maart 2010 om 09:46
quote:ingmagh schreef op 24 maart 2010 @ 09:00:
[...]
Goeie vraag Ing maar nee
'Spuug ze in de bek' is een oude theateruitdrukking, een soort 'break a leg' zeg maar omdat je nooit 'succes' mag zeggen voordat een artiest opgaat. Het slaat op het zó intensief in je rol opgaan dat de mensen op de voorste rij de spuugspetters om de oren vliegen.
[...]
Goeie vraag Ing maar nee
'Spuug ze in de bek' is een oude theateruitdrukking, een soort 'break a leg' zeg maar omdat je nooit 'succes' mag zeggen voordat een artiest opgaat. Het slaat op het zó intensief in je rol opgaan dat de mensen op de voorste rij de spuugspetters om de oren vliegen.
woensdag 24 maart 2010 om 10:04
quote:dangeensuus schreef op 23 maart 2010 @ 22:34:
Suus, das lief.
Werd, denk ik, gevraagd omdat Robo in het echt (afgekort) Bo heet. Haar man heet Ro.
Suus, das lief.
Werd, denk ik, gevraagd omdat Robo in het echt (afgekort) Bo heet. Haar man heet Ro.