Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Goedemorgen,

Anita, inderdaad, gewoon doorzoeken en dan komt er hopelijk een keer leuk werk op je pad! Waarom niet? Je bent niet te beroerd de handen uit de mouwen te steken en je wilt graag werken, dus er komt echt een keer een werkgever die dat in jou kan waarderen, dat weet ik zeker!

Werk je aan een kinderboek? Wat gaaf!!! Schrijf je een verhaal en maak je er ook tekeningen bij?

Zoeb, nogmaals dank Wist niet dat het zo'n heet hangijzer was namelijk, maar goed.

Ik moet eens wat aan de tuin gaan doen zo, een paar dingen planten en de molshopen wegscheppen enzo. Gelukkig is het lekker weer.

Itsme, ik koop ook veel dingen hoor :-) Maar ik vind het leuk om juist deze jurk zelf te maken en gelukkig lijkt het wel wat te worden, als ik het zo bekijk. Hij is nog niet klaar, maar het grootste rotwerk (stof knippen) is gebeurd.

Zusje, hoe gaat het met je zwangerschap?
Hier schijnt opeens de zon, dus ik ga straks ook de tuin weer in.

Vreselijk hoor, hoe die eruit ziet na al die sneeuw.

Ik heb net voor het eerst weer een uurtje gewerkt. Het ging wel, maar nog niet echt lekker. Ben er te lang uitgeweest.

Het is weer even wennen, maar het was wel leuk.
Fijn Zoebie, kun je een beetje langzaam integreren op je werk?

Het zou zo lekker zijn als je het rustig kon opbouwen.

Hier is de tuin ook echt in slechte staat na die halve meters sneeuw; ik ben begonnen met schoffelen, maar mén, wat een werk nog.

Nou ja, rustig aan, dan komt die tuin vanzelf in orde.
ik heb ooit wat zelf gemaakt, nou ja zelf versierd voor een carnaval. De derde dag feestvieren zat er niets meer op (Zelfs niet de dingen die ik er uit pure frustratie op geniet had ) Ik zal eens kijken of ik nog een foto daarvan kan vinden. Mail ik hem eerst wel aan zoebie

Zoeb, wel balen hoor zo een eerste dag, maar zo lekker in de tuin bezig zijn is wel lekker. Wij moeten nog even wachten en kunnen dan eindelijk ons volkstuintje in gaan richten. Dit jaar veel verse groente voor ons
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik schrijf de verhalen. Ik heb nu eenmaal ruime fantasie. Mijn man verbetert de taal. Ik vond al zo leuk om te doen al jaren. Voor de kinderen versjes zelf verzon. Toen ben het op gaan schrijven. Gewoon simpel verhalen. Gewoon voor de lol. Ik ben dol alles wat sprookjes betreft. Ik heb weer werk nu van kwart over 5 tot 7 uur avond. Ook schoonmaak en kan overdag schrijven best leuk vindt ik. Donderdag start ik. Was leuk gesprek ook. Dus ja best fijn en tussendoor met jullie kletsen. Ja toch vindt wel fijn zo nu. Tja werk zo tuin ik heb amper tuin. Ok mede best zwar werk was eens had zo groot huis en tuin. Nu fijn klein knus vindt best. Vlakbij de stad. Oh werk is tien min fietsen ook fijn. Wel vroeg avond eten maar goed hebben we lange avond ook fijn. Vindt half 8 te laat dan pas te eten
Oh, mijn keuken is er niet een die je tegemoet blinkt, maar gelukkig heb je wel eer van je werk. Ik wist niet dat het ín kastjes ook vettig en stoffig kon worden. Lenteschoonmaak is nooit mijn ding geweest trouwens, schoonmaken an sich niet eens. Ik hou van een schoon huis en heb een hekel aan rotzooi, maar de stap die daar onvermijdelijk tussen zit, beheers ik niet echt

Leuk dat je jurk al echt vorm begint te krijgen, Bo! Ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Je trouwdag is al over 2 maanden, wat gaat dat snel joh! Heb je al de puf gehad om je te verdiepen in de kettingen / schoenen / bloemen die daarbij gaan horen? Wij hebben het gisteren voor het eerst serieus over trouwen gehad. Waarom hij het niet belangrijk vindt en ik wel, wat zijn redenen zouden zijn om níet te trouwen. Wat er financieel voor vrijgemaakt zou moeten worden. Zou het dan toch gaan gebeuren?

Fijn dat je in en om huis wel genoeg afleiding hebt om het een beetje te overbruggen tot woensdag. Wordt het weer een drukke dag, of is er gewoon een scan gepland en hoef je alleen daarvoor heen en weer (ik zie wachtkamers vol voor me, bijvoorbeeld).

Anita, wat leuk dat je zoveel voldoening haalt uit het schrijven. Fijn joh! En ook leuk dat je weer aan het werk bent. Het is gewoon vervelend om thuis te moeten zitten, terwijl je aan de gang wilt!

He Zoebie, weer begonnen met werken dus. Op welke termijn moet je weer hele dagen aan de gang, of mag je nog even rustig opbouwen? Het lijkt me geen pretje als nog niet alle vlekken weggetrokken zijn. Wanneer mocht je ook weer verder in de onderzoeken bij het academisch ziekenhuis?

Ik begrijp dat de meet leuk was? Ik heb daar dan weer niet genoeg lef voor he... Stel je je dan ook allemaal aan elkaar voor onder je forumnaam, of koppel je dat los en zeg je niet wie je op het forum bent?

voor de rest!

Heeft iemand van jullie iets van Luonto gehoord? Ik ben erg bezorgd, stuur haar ook maar even een mailtje. Mocht je dit nou voor die tijd lezen Lu, dan hoop ik dat het allemaal goed is gegaan met de hele medische rompslomp waar je weer in terecht zou komen. Ik hoop maar dat ik (we) me geen zorgen hoef te maken!

liefs,

Ing
Lief dat je er naar vraagt Robo, alles gaat goed. Ik mag niet klagen, weinig kwaaltjes.

Heb je een goede dag gehad? De tuin is veel werk, maar als je het leuk vindt om te doen kun je er wel veel voldoening uithalen volgens mij. Ik ben zelf niet zo van het tuinieren, gelukkig mijn wederhelft wel. Ik vind het erg leuk hoe enthousiast hij er over kan zijn.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ingmagh, ik heb ook al heel lang niks meer van Luonto gelezen. Ik denk dat er of iets mis is wat betreft haar eigen ziekte, of dat mijn ziekteverloop te confronterend is momenteel. In beide gevallen kan ik me dat levendig indenken trouwens. Maar ik denk ook veel aan haar, dagelijks eigenlijk, en als je nieuws hebt van haar dan hoor ik het ook graag.

En jij gaat dus misschien, maybe, peut-être, dan toch trouwen?? Leuk hoor :-) Ik heb nog helemaal niet naar schoenen en ondergoed gekeken, dat komt wel een week of twee van tevoren. Omdat we geen feest hebben enzo is het eigenlijk ook niet zo heel belangrijk, ik moet er vooral lekker mee in het restaurant kunnen zitten!

Zoeb, hoe is het met jouw tuin? Ik heb de halve moestuim geschoffeld, keien verwijderd, onkruid weggehaald en ik kan niet meer nu.

Anita, ik ben heel nieuwsgierig naar je kinderboek! Zo leuk dat je daar je ei in kwijt kan, en volgens mij is cshrijven voor kinderen hartstikke bevredigend. En inderdaad, als je het naast je werk kunt doen: des te beter!

Zusje, fijn te lezen dat jij en je kindje allebei gezond zijn! Spannend hoor, je bent over drie maanden uitgerekend toch?
Flink bezig geweest vandaag Robo, vanavond even lekker relaxen dus . Ik ben over vier maanden uitgerekend, ben inmiddels twee weken over de helft. En het wordt een mini-fashionistaatje
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik ben de hele middag bezig geweest met de belastingpapieren uitzoeken. Moest om vier uur bij de adviseur zijn.

Om daar te horen te krijgen dat er een hoop regeltjes veranderd zijn en we niets terug krijgen van het ziektejaar van manlief. Onvoorstelbaar als je nagaat hoeveel onkosten we hebben gehad.

Nederland op zijn smalst.

Dus ik heb niets in de tuin gedaan.
huh? Zoebie, ik dacht dat alleen brillen eruit waren (wat voor ons al een strop is, omdat mijn vriend dus een hele dure bril heeft met -14...)

Goeie morgen allemaal trouwens!
Goedemorgen dames

Ik kom even inbreken hier om Ro een bosje Hollands Glorie aan te bieden

Dank je, Suus :-)

Prachtige tulpjes!

Zoebie, wat een stress weer met dat geld; je wordt er gewoon moe van hè, dat eeuwige gezeur met vergoedingen. Je man had kanker, jij die knie, dan ga je toch niet zeuren over vergoedingen? Ik snap best dat ze ergens een grens stellen hoor, maar chemo en operaties heb je niet voor je lol en ik vind echt dat ze daar gewoon alles voor moeten betalen.

Bah! voor jou.

Hier belooft het een prachtige dag te worden, als de rijp van de grond is verdwenen. Ik ga maar eens verder in de tuin, zo kom ik de dag wel door!

Goeiemorgen trouwens, inderdaad :-)
goedemorgen

ik wordt ook niet goed van die nieuwe regeltjes. Ik heb zo mijn mammografie voor een gedeelte moeten betalen omdat ik nog geen 50 ben. Dat ik een risico groep ben doet niet terzake. Ik snap dat niet maar goed

Hier is de zon ook alweer te zien. Ik zou zo graag in de volkstuin gaan wroeten maar itsman moet hem nog bemesten en ik moet toch echt werken. Dan maar kijken of de plantjes die we binnen aan het kweken zijn groeien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen!

Hier ook prachtig weer. Maar geen groene vingers helaas. Sterker nog: we gaan dit voorjaar de achtertuin (lees: binnenplaats van vijf bij vijf) volledig bestraten omdat ik na acht jaar groen-paradijs-illusies toch echt moet erkennen dat ik niet van tuinieren houd.

Bo, word je morgen meteen uitgebreid geïnformeerd of moet de scan eerst nader worden bekeken voordat men er iets zinnigs over kan zeggen?

Fijne dag allemaal.
Ja zeg gedeelte betalen. Moet toch niet gekker worden. Of je dat voor lol moet doen. Ik schrik ervan gewoon. Tja iik heb altijd kinderliedje gemaakt. Gewoon voor lol ik hou ervan. En hou van sprookje dus verzin wat af. Nu was ik weer met kerst verhaal bezig. Over witte kat vol luxe. Maar die luxe vergaat en hoe met deze poes dan vergaat. Tja daar zit ik op te verzinnen. Zodat ergens ook leerzaam blijf voor kinderen. Tja zoebie werk ook niet voor niets. Dochter moet ook leren. En net je zeg mijn borstkanker ging ook wat kosten in op. Vreselijk zo wordt behandeld of niet zat heb te verwerken he. Wij betalen ook wat af aan belastingen. Tja nu maken fouten behoorlijk. Nou gaat avond aan slag maar twee uur. Maar best hoor nu effe Vanmiddag weer prik hormoon gedoe. Wordt fijn weer gelukkig.

Sterkte zoebie hoor wordt je leeg van dat gedoe om geld he.

Vindt knap je jurk zelf maak wordt het ook presies jij wil he.

Hoop lunonto goed is trouwens. Want had uitval toch hoop maar beetje gaat
Robo mooi dat mooie weer! Hoe gaat het met de fuitboompjes, hebben ze alweer nieuwe knoppen? Lekker in de tuin werken, daar word ik ook altijd vrolijk van. Ik kan volgende week pas beginnen, de hel tuin ligt nog vol met kunststof schrootjes die we van een verdieping hoger erin gegooid hebben. Je moet wat.

En je jurk al geknipt , is het moeilijk naaien die zijde?

Morgen de scan, ben je de hele dag weg?

Ingmagh het trouw-onderwerp is dus geopend! Jammer dat je niet helemaal op 1 lijn zit met je vriend. Maar goed, hij wil wel. Hij moet het jou ook gunnen, ook al geeft hij er zelf minder om. Kan je weer naar jurken kijken!

Zoebie het is echt niet eerlijk dat ziek zijn geld kost. Maar zo simpel zien zij het vast niet.

Anita mooi en goed idee een kinderboek. Vind het knap, juist voor jou met je verre van ideale kindertijd. Maar de verhalen en fantasieën zitten wel in je hoofd. Dat maakt denk ik ook dat je het zelf altijd anders hebt kunnen doen.

Gelukkeling fijne tijd nog in Thailand! Heb je al veel gezien of zijn jullie ook aan het relaxen?

Zusje gefeliciteerd, een meisje. Leuk, en alles is goed.

Ik ben net naar de dierenarts geweest met mijn konijnen, vooral zij is erg ziek. Een bacterie waardoor ze het aan haar nieren heeft en heel veel plast en zwak wordt. We moeten haar en hem ook 4 weken medicijnen geven. Veel werk en vinden ze niet leuk maar goed.

Verder is hier alles goed. De baby in wording is erg druk en dat vind ik wel gezellig. Zo continu van 'het gaat goed!'

Ik ga straks een stukje fietsen, het zonnetje schijnt!
Goedemorgen lieve Robo

Ik ben razend druk met vanalles en nog wat , maar wil je laten weten dat ik iedere morgen trouw een lekker geurend wierookje voor je opsteek. Gewoon omdat ik aan je denk

x

Borodini.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Suus wat heb jij met Ro dat je hem bloemen geeft? Ik weet niet hoor Bo, maar je moet dit forum maar goed in de gaten houden.

Het was inderdaad een tegenvallen met die belasting, maar ik denk dat mensen die echt lang ziek zijn of chronisch het hardst worden getroffen. Er moet ergens op bezuinigd worden, maar dit is een verkeerde bezuiniging. Alleen al de parkeerkosten liepen op tot bijna ¤ 200.- Over de kilometers die ik met manlief heb gereden zwijg ik dan nog maar. Die krijg je ook nergens meer vergoed. Absurd gewoonweg. En manlief had dik ¤ 3000.- minder salaris vorig jaar.

Wij hebben geen eigen huis, maar als je dan hoort dat de hypotheekaftrek misschien ook gaat verdwijnen, dan komen er toch weer een hoop mensen in de problemen.

Hoe vinden jullie het trouwens dat de mensen die bij Ice safe hun geld kwijt zijn geraakt gecompenseerd worden. Ben ik nou gekke Henkie.Je neemt nu eenmaal risico om je geld in een ander land onder te brengen. Het zijn wel onze belastingcenten waar ze mee gecompenseerd zijn. Misschien heb ik makkelijk praten, dat beetje spaargeld wat wij hebben kan ook geen banken redden.

Anita ben je nog steeds aan het werk bij dezelfde baas?

Wat leuk een kinderboek. Ik heb er ook eens een geschreven maar nooit uit laten geven. Terwijl iedereen die het las en ook de kinderen het erg leuk vonden. Misschien moet ik het ook maar weer eens uit het stof te voorschijn halen.

Phoehee, wat zielig voor het meisjeskonijn. Was het een besmettelijke bacterie? Dat hij ook medicijnen moet?

Ik ga straks ook toch maar de tuin in. De zon schijnt af en toe en daar moet ik van profiteren.
Lieve Robo,

Heel veel sterkte voor morgen gewenst, ik zal een wierookje gaan aansteken hier in de tempel voor je.

Phoehee we hebben eerst een week van alles gedaan en zijn nu aan het relaxen voor zover dat gaat met de hitte.

We gaan volgende week week wat dagtochten maken als het iets minder warm is of we iets meer gewend raken aan de hitte (lijkt mij onmogelijk maar goed)

allemaal een stevige vanuit een zonnig Thailand
Liefste Bo,

Wat een heerlijk uur aan de telefoon weer!

Genieten, genieten, genieten was het!

En nu ga ik met mezelf spelen.

(als in; mezelf eens een dagje fijn met rust laten en doen wat ik leuk vind zonder hersenkreukels)

Zoebie het is echt niet eerlijk nee. Jee wat ben je veel geld kwijt. In de meeste landen werd Icesave ook niet als veilig getoetst maar hier wel door de Nederlandse bank. Stelletje sukkels, en nu draaien we er allemaal voor op.

Het konijn plast heel veel vanwege dat nierprobleem en daar gaan ze weer in staan en dan likken ze hun poten schoon en zo gaat het door .En die bacterie zit in de urine. En ze zitten bij elkaar, ze zijn idolaat van elkaar dus scheiden dat kan ik ze niet aandoen.
Nee niet zelfde baas zou gek zijn daar ben zo klaar mee.

Nou zit al jong in mijn. Mijn gedichten en humor en gewoon sprookjes vindt mooiste. Zoebie gelijk dat je dat uit stof haal waarom niet joh. Ik vindt erg voor jou konijn. Hoop wat aan kan doen. Nou straks voor eerst na werk. Ben benieuwd kijken wat is. Maar laten gebruiken dat nooit meer hoor. Heerlijk buiten spuit gehad. Tja het wend elke maand best zoiets. Tja zoebie wij zitten ook mee. Je kan fluiten naar alles. Tja vindt zo erg zoiets hoor als bij zoiets belangrijks gedeelte zelf moet betalen vreselijk. Nou fijn tijd gelukkeling lekker genieten hoor. Ik heb ook altijd wierrook op vindt fijn. Ik verheugd mijn op kleine is phoehee vindt zo fijn voor jou. Liefs iedereen en robo sterkte morgen. Hoop je tuin prachtig wordt en alles goed groei.
Kwam deze toevallig tegen en wil 'm jullie niet onthouden. Zo lief en lente-achtig...

Enne, niet afschieten, Ro en Bo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven