Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Fijn meiden, al die glitterplaatjes, dat zegt meer dan 1000 woorden soms he?

Tenminste, zo voel ik dat altijd. Een glitterplaatje plak je alleen als iemand extra speciaal is. Nah, dan kunnen we hier wel blíjven plakken!
Idd Leo
quote:dangeensuus schreef op 30 maart 2010 @ 08:21:

Hoe is het mogelijk, zoveel lelijkheid in 1 plaatje!

Ja, nee, is zo maar het gevóel he, wat er achter zit.....dát is zo diep bij een glitterplaatje.

Zoals deze bijvoorbeeld:

Qua afbeelding om te huilen natuurlijk en stylish totaal onverantwoord maar de intentie, die is me daar toch duidelijk van. Het straalt er werkelijk vanaf. Al je sterks, al je genegenheid en medegevoel kun je er in in kwijt.
hmhm, inderdaad...

Oei Leo die laatste is wel heel erg glitterig. Maar 't is de bedoeling erachter. En wat Suus zegt.
huh, ik heb gisteren een hele tekst geschreven. Over ALice in Wonderland 3D (leuke film, leuk in 3D!), over het gesprek van mijn vriend bij die andere baan (heel goed gegaan, hij kan volgende week beginnen!) over dat ik eindelijk op tijd was met je succes wensen (wat nu niet meer zo is...). Ik snap er niks van!

Maar goed, ik denk aan je en hoop dat de scan uitwijst dat je aan de xeloda mag blijven en je voor de operatie mag (niet dat ik je dat toewens, maar dat is wat je zelf wilt, dus ik duim ervoor ).

*gaat nu de andere berichtjes lezen*
Ing ik hoor het op meerdere topics dat er opeens teksten verdwijnen die er na het posten wel hebben gestaan. Zelf nog geen last van gehad, maar wel raar dat het nu op begint te vallen.
Ja, heel vreemd inderdaad Zoebie! Maar goed zó boeiend was het gelukkig allemaal niet.

Wat zielig van je konijntje Phoehee, heb je het mannetje wel nog even verdriet laten hebben bij het vrouwtje? Ik heb ooit eens van een collega gehoord dat ze klaar zijn met het verdriet als ze het dode beestje gaan negeren. Dat duurt soms maar een kwartier, maar zij hebben een keer 6,5uur met een dood moederkonijn gezeten... Vervelend dat er zoveel bij boven komt, aan verdriet en herinneringen. Hopelijk kan de gedachte aan de toekomst een hoop goedmaken?

Dat zumba, ik heb de inleidende dvd'tjes liggen en was net van plan toch vanavond te gaan beginnen. Omdat mijn billen / buik / benen en de rest toch wat beginnen uit te dijen, wilde ik nu elke avond wat aan beweging gaan doen. Maandag en woensdag met mijn vriend naar buiten (gisteren gefietst, woensdag lopen), donderdag pilates, zaterdag hardlopen en de overige avonden zelf wat doen. Die inleidende dvd met alleen de eerste les is door een collega gedownload, misschien moet ik het toch eens gaan doen... Ik heb geen torrent kanalen of hoe dat ook mag heten, dus als iemand ze voor me kan kopieren?

Fijn dat je je zo rustig voelt voor het gesprek Bo, hopelijk blijft dat tijdens het gesprek ook zo. Die rust is natuurlijk alleen maar prettig, je kunt vragen stellen en ook het antwoord afwachten. Ik hoop werkelijk dat Petit voor rede vatbaar is! Zal vandaag regelmatig even komen spieken of je al terug bent.

Succes!

liefs,

Ing

In navolging van Leo:

Ing zal ik zoon vragen er twee te downloaden? Dan stuur ik ze wel op. Oei we zijn wel illegaal bezig geloof ik.
Ja, illegaal wel. Maar als er nu hier staat dat ik het wil gaan doen, kan ik het niet meer af laten weten natuurlijk
Nee je komt er niet meer onderuit. Samen met Robo aan de Zumba. En nu maar hopen dat je buik en heupen er minder dik van worden.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Heb in wasserij gewerkt was zeer gezellig weer. Dat is teminste gezellig werk. Mocht zeker terug komen als ze mijn nodig hadden. Nou hoop robo gesprek goed gegaan is. En gelijk jou lichaam dat ik alles wil weten hoe of wat. Fijn inmagh je man werk heb joh.

En phoehee sterkte bah verlies van dierenvrienden hakt stevig in. Zumba is swingen op muziek. Nou vond gisteren 7 uur werk in wasserij zat zweten hihih Mijn dochter wil ook doen tja kijk wel of ik dvd van vindt lekker thuis doen maar.

Hoi lieverds,

Hier denk ik vandaag nog extra aan je, dat alles maar zo mag zijn als je het het liefst zou hebben ik heb niet zo gauw de beschikking over glittermateriaal maar ik doe er in gedachten een grote glimbeer bij. We hebben het nog steeds fijn en mogen nog een hele week. Ondanks dat we zo veel mogelijk smeren en in de schaduw zitten zijn we allebei wel bruin geworden.

Net het boek van Kazuo Isjhiguro uit heel bijzonder verhaal, ben er ook van onder de indruk.

lieverd ik wens je een heel fijne rustige avond strakjes,

sterkte Phoehee je beestje agossie........... erg is dat.

fijn meteen al een baan Ingmagh wat een mazzel !

De magische eenhoorn in glitters.

*grijpt elk excuus aan om weer een plaatje te mogen plakken*

Zo... Ik heb de afgelopen nachten in één ruk alle drie de topics uitgelezen. Het voelt wat onbeleefd om dat te doen zonder het even te melden. Ik bent ontzettend onder de indruk van jullie kracht en het vermogen om jullie gevoelens zo prachtig om te zetten in woorden.

Ik hoop voor je dat dat het vandaag oke ging in het ziekenhuis Robo en dat het duidelijkheid opleverd.

voor jullie allemaal.

Zoveel woorden in de wereld en toch kunnen die niet uitdrukken hoe bijzonder dit topic is.

Lieve Bo voor jou een kaarsje met alle goede wensen die er maar te wensen zijn, voor je man een kaarsje met nog meer goede wensen.

Voor Phoebee een kaarsje hopelijk niet te veel verdriet naar boven gekomen gisteren.

En voor alle andere lieve dames hier een kaarsje de warmte die van jullie afstraalt is echt van achter mijn pc scherm hier in huis voelbaar.
Ben er weer; er komt geen operatie want alle lymfeklieren tussen de longen en onder de oksel plus één wervel zijn ook aangetast. Het heeft dus "geen zin" volgens Petit om te opereren.

Ik blijf nu 6 weken op een verhoogde dosis Xeloda omdat hij wil kijken of dat de groei remt en omdat ik daar vorig jaar heel goed op reageerde, plus het feit dat je daar een stuk minder ziek van wordt dan van andere chemo's. Wel weer met infuus, dus vandaag het eerste infuus Navelbine gehad. Mocht over 6 weken blijken dat het de groei niet eens geremd heeft, dan Taxotere.

Omdat genezen geen optie meer is gaat het dus om groei remmen, niet om helemaal wegkrijgen en dus kunnen we relatief rustig bekijken hoe het verloopt voordat het zwaardere geschut uit de kast wordt gehaald. Probleem is dat je met zwaardere chemo's niet lang kunt doorgaan omdat je conditie zo verslechtert; met Xeloda wel, dus daarom is dat stap één.

Omdat ik geen pijnklachten heb en mijn longen etc nog schoon zijn kunnen we volgens hem rustig verder gaan, maar goed, ik vind het toch eng. Niet dat ik meteen aan de zware chemo wil, maar ja, het gaat nu wel hard vind ik.

De organen zijn wel schoon: geen uitzaaiingen in longen, lever, hersenen of iets dergelijks.

Nu even uitpuffen want ik ben een beetje moe en lichtelijk misselijk.
:bloempje: voor robo

ik leef nog steeds op afstand mee. Ik hoop dat het groei sterk afzwakt!
Robo, ik lees hier nog regelmatig mee. Ik vind het echt volkomen kut voor je, deze uitslag. Geen idee wat ik er nog aan toe kan voegen, behalve dat ik regelmatig aan je denk en een kaarsje voor je brand.
Robo.. echt rot nieuws voor je. Sterkte, ik denk aan je, al heb je er geen bal aan.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Potdikkeme Bo alle lymfklieren tussen longen en onder je oksel.

't Is niet mis. Nu maar hopen dat de Xeloda zijn remmende werking doet. Jammer dat er geen operatie komt. 'k Had toch nog gehoopt dat het kon. Gelukkig zijn je organen schoon. Dat is dan wel goed nieuws. Ja en dan de Navelbine. Had je dat de vorige keer ook en krijg je dan erge bijwerkingen? Misselijk, slechte bloedwaarden, haarverlies?

Dus je moest meteen aan het infuus. Ging het prikken een beetje?

Hoe is Ro eronder? 't Is toch al zo'n binnenvetter.

Had je dit trouwens al een beetje verwacht en vind je het zelf mee of tegenvallen?

Lieverd ik heb de hele dag aan je moeten denken.

Dikke

Liefs Zoeb.
Nou, Robo wat een dag.........

Laten we alsjeblieft hopen, dat je met de chemo, inderdaad, het proces kunt vertragen.

En dat je, je er zo goed mogelijk bij mag blijven voelen.

Ikzelf pink hier een traantje weg.....

Ben zo vervuld van diep respect, hoe jij dit draagt.

Je bent zo dapper.

Een hele dikke pakkerd, van mij voor jou......
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven