Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
En superbedankt voor je lieve en mooie kaart!!!

voor gelukkeling.
Lieve robo,

ik lees af en toe mee op dit topic en wil je heel veel geluk toe wensen morgen.

Geniet ervan!

LA
lieve Bo. wat ben je prachtig.

Heel veel geluk, liefde gezelligheid en mooi weer morgen. Geniet ervan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Robo, een fantastisch mooie en onvergetelijke dag gewenst morgen!

Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Enne kunnen we er vast voor overmorgen eentje van jullie samen bestellen voor hier op de schoorsteenmantel?

Ik vind het ook spannend joh, ben mijn sperciebonen aan het afhalen hier achter de computer..........bang dat ik iets mis hehehe

Haha, ik stuur zeker de echte trouwfoto's door Gelukkeling!!!

Dan ziet het er heel wat beter uit, met de haren leuk (zag net op de foto dat mijn haar vandaag er écht niet uitziet), en een mooi make-upje, tasje erbij en boeket.

Ro in pak en we zijn het perfecte stel

Oh en eet ze met je boontjes!
Hoe laat was het ook weer 's middags pas toch?

Wat vindt Ro van het feit dat zijn meter heeft afgezegd? was hij close met haar, of niet zo. Het is wel super dat je nu ten overstaan van zijn familie trouwt al is het dan niet in de katholieke kerk, zo weten ze tenminste dat jullie echt bij elkaar horen. Ik kan me zo levendig voorstellen dat die behoefte er is, zeker bij Ro nu.

Lieve Robo,

ik wens jullie tweetjes alvast

een heel fijne dag morgen!

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
11.30 u in de mairie, daarna eten met de familie en een paar vrienden. Als het goed is zijn we rond 17u "vrij" en kan ik relaxen op de e,orme hotelkamer die gelukkig geboekt is!!!

Thanks iedereen voor de lieve gelukswensen
Ro was even boos dat zijn meter heeft afgezegd, maar heeft nu echt zo'n houding van "graag of helemaal niet".

De band tussen hen was ooit goed, toen slecht en de laatste tijd weer beter, dus dit komt een beetje uit de lucht vallen voor hem.

Maar goed, het feest zal er niet minder leuk om zijn :-)
Zo mooi! Word er helemaal blij van.
Lieve Robo,

Ik lees al een tijdje met je mee, ik heb je een tijdje terug ook een pakketje gestuurd met tijdschriften enzo.

Meestal weet ik niet wat ik moet schrijven, er worden zulke mooie, lieve, steunende, troostende woorden naar je toe geblazen dat ik er vaak niet veel meer aan kan toevoegen.

Ik wil je nu wel even laten weten dat ik ontzettend met je meeleef en jullie morgen een prachtige dag wens!

Liefs,

NannieB

Wat lief!!!

Word er wel blij van, was toch een beetje onzeker (en wààrom wou ik nou weer zelf mijn jurk maken), dat soort gedachten.

Maar: hij staat best leuk en morgen, met alle frutsels eromheen, komt het vast helemaal goed.
Lieve Robo, ik wens je een fantastische dag morgen met veel zon en vooral heel veel liefde!

Geniet ervan samen met je lieve echtgenoot.

Je zal beeldschoon zijn vast en zeker. Innerlijk en uiterlijk. Wens je mega mooie dag toe kom vast goed. Oh goed nieuws heb over drie weken contact van half jaar 40 uur werk per week leuk he. Op werk vandaag nog drie weken van veertig uur uitzendbureau mag ik dus echt voor hun werken. Ik moest huilen zeiden zo lieve dingen waren erg tevreden over mijn. Nou echt gun je beste toe van alles van van genieten he samen met dierbare.
Gefeliciteerd Anita!!!

(en ik heb ook jou de foto's gestuurd hoor, op het adres dat ik nog heb van de meeting).
Dag robo,

Een meelezer op je topic.

Ik wil je graag een mooie liefdevolle dag wensen voor morgen. Geniet van jullie speciale dag.
Lieve Robo, een héle fijne, mooie, dag met liefde, wens ik je toe.

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Een onvergetelijke dag toegewenst morgen Robo!

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Van nog een meelezer een hele fijne dag gewenst morgen!
Robo een heerlijke dag toegewenst morgen!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Een heerlijke dag morgen met heel veel geluk toegewenst lieve Robo!

Wat lief van jullie allemaal :-)

We zijn net nog naar het restaurant geweest voor de laatste dingetjes; de tafelschikking is nu de-fi-ni-tief ,-) Daar kan niemand meer wat aan veranderen!

Verder begin ik nu toch wel moe te worden; zometeen vroeg naar bed en dan hoop ik dat ik kan slapen.

Ik kom morgenochtend nog wel even zwaaien :-)

Liefs!

Een fijne dag morgen!
Lieve Robo en Ro. Geniet van jullie hertrouwdag morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven