Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Jeetje wat fijn dat je er alweer bent, Bo.

Afgetankt en wel...

Lekker rustig aandoen nu en ik ga heel hard voor je duimen dat de bijwerkingen mee zullen vallen.
Bo wat fijn dat het snel is gegaan. Ik had je nog lang niet verwacht. Dat is dus wel een goed teken. Slaap lekker.
wat fijn dat je er weer bent Bo, en dat het allemaal zo snel ging. Hoop dat je een beetje lekker geslapen hebt

Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat goed dat het allemaal zo voorspoedig ging. Ook wel eens fijn, voor de afwisseling. Prettig dat je een normaal taxibedrijf hebt gevonden.
He fijn Bo, een lieve mevrouw die je reed, terecht!

Goed dat het soepel liep, mag wel een keer dacht ik.

Lekker uitrusten, we lezen je later weer!

Vandaag tweede ronde voor een speelfilm maar ik heb het verpest denk ik. Ik snapte de regisseur niet zo goed (denk ik) en kon mijn tegenspeler niet aan hoewel ik hem fenomenaal vind

Jammer maar helaas......
Robo fijn dat het goed ging! Dat is wel beter zonder prikken lijkt me. Heb je dinsdag alle shit gehad, en nu alles beter.

Hoop dat je een beetje geslapen hebt nog en de nacht een beetje hebt kunnen inhalen.
Ha gelukkig het viel mee! en ook nog een lieve taxi chauffeuse, wauw...dus het kan wel bij dat andere bedrijf. Ik hoop heel hard dat de bijwerkingen te behappen zullen zijn, rust maar lekker uit.

Phoehee wat heb je toch een grote fantasie haha ''een beetje dom'', ik vind hem geweldig

Leo heb je daar een opleiding voor, afwijzingen incasseren? mijn nichtje is van de F Sanders academie en doet gemiddeld een auditie per week, ik vind het een heel moeilijk beroep, soms denk ik je kunt beter vakken vullen bij de AH dan almaar jezelf moeten bewijzen, ben een tikkie faalangstig vandaar.
Het zou jammer zijn Leo, maar wie weet

Ik kom me afmelden voor vanavond. Itsman en ik gaan even lekker naar het theater (Javier Guzman) want vanaf morgen zal de stress beginnen
Wel fijne stress hoor Itsme! veel plezier vanavond!
Gelukkig goed iemand van vervoer. En prikken goed gegaan wat fijn. Sterkte want weet deze kuur erg zwaar is. Deze heb ik ook gehad. Hoop je fijn geslapen heb. Liefs anita iedereen.
He Robo!

Ik hoop dat het je nu nog steeds meevalt. Ik lees hier natuurlijk dat deze kuur zo zwaar valt (niet zwaarder is, heb ik van Milaatje begrepen) en hoop niet dat je nu geveld bent door misselijkheid en oververmoeidheid na het hoopgevende begin van de kuur..

Nouja, ik duim maar weer voor je en ben met mijn gedachten bij je!

Itsme, geniet van de stress, voor je 't weet is het voorbij! En Javier Guzman, was 't wat? Hij staat tegenwoordig toch laveloos op het podium of niet?

Leo, ik hoop dat de castingdirector er doorheen kan prikken. Heb wel zin om je weer ergens in te zien!
Lieve Bo, lekker geslapen

Ingmagh, hij was echt ouderwets goed. Maakte zelf grappen over zijn terugval.

Ik ben vandaag tot nu nog de rust zelve. Maar dat zal wel langzaam overgaan
Goedemorgen allemaal,

Robo ik hoop zo dat het niet vreselijk tegenvalt, maar ben er bang voor. Ik denk en duim, heel veel sterkste sterkte voor vandaag, doe rustig aan
Bo ik hoop ook zo dat het meevalt....

Volgens mij is het bij jou grijs weer, over een paar dagen komt de zon weer.

Heb je al orangina in huis?

Ik mag het niet zeggen want echt bemoedigend is het niet maar ik vind het allemaal zo k#t voor je, zo oneerlijk. Dat zit al dagen in mijn hoofd maar weet eigenlijk niet hoe ik het normaal op een scherm moet zetten. Sorry daarvoor. Het lukt me vaak niet de juiste woorden te vinden.
Itsme is alles helemaal klaar voor morgen? (ik bedenk me net dat ik morgen ook een bruiloftsreceptie heb, is het de jouwe?) Volgens mij wordt het weer aardig. Spannend hoor! Heel veel plezier en maak er een mooie dag van.
haha, phoehee, dat zou sterk zijn
Ja, dat zou wel heel sterk zijn. Ik ben nu aan het denken wie er zwanger kan zijn in mijn omgeving die ik niet recentelijk gezien heb
Hoi allemaal,

geslapen als een blok en weliswaar misselijk, maar het gaat.

Nog wel last van de wondjes van dinsdag, maar ik moet me gewoon niet teveel bewegen. Ro is thuis, heeft vrijgenomen, ook om zijn hechtingen eruit te laten halen.

Zijn arm is geel, groen, blauw en rood, maar hij kan 'm weer gebruiken.

Eén ding gaat tenminste de goeie kant op!

Het regent hier en het is koud! Maar ik relax gewoon maar, meer zit er toch niet echt in vandaag.

Phoehee, en lief dat je dat schrijft.

Its, geniet!!! Van de voorstress, de dag zelf, je mooie jurk, je gave feest, je lieve man: van alles!!! Ik hoop dat je lekker slaapt vanavond :-)

Ingmagh, ik vind wel dat de Taxol zwaarder is dan de Navelbine; ik voel het aan mijn lijf. Ik hoop ook zo dat het zijn werk gaat doen!!!

Anita, jij hebt dus ook Taxol gehad? Dan weet je inderdaad wat het is. Liefs ook voor jou!

Gelukkeling, tot zover valt het niet tegen; het is meer de combinatie operatie/chemo die me zwaar valt nu. Ik ben supermoe, dus Ro gaat vandaag in zijn eentje boodschappen doen (en ik hou mijn hart vast, hij is de man die thuiskomt met alles behalve de dingen van mijn lijstje...).

Zoebie, zijn alle vlinders nu uitgekomen? En heb je er tenminste nog één gezien terwijl hij ontpopte? Dat gun ik je wel, na al die zorgen voor ze :-)

Leo, jammerjammerjammer! Maar zoals Its al zei: je weet maar nooit! Misschien ben je het gewoon tòch, voor die rol. Wanneer hoor je meer?

GB, inderdaad, een normaal taxibedrijf scheelt ook een hele hoop qua stress en vermoeidheid. Ik ben blij dat ik hen nu heb!
Bo, zoals ik al eerder zei, ik vind je een ongelooflijk dapper mensch! Ik ben trots op je, dat je toch de kracht weer vind om door te gaan. Als er een medaille voor was, dan had ik je genomineerd
Robo, fijn dat je goed geslapen hebt, wel naar dat je misselijk bent en logisch dat je doodmoe bent. Ennuh laat Ro nu wel de dingen meenemen die op je lijstje staan, wellicht heb je namelijk niet zin in alles en laat hem dan de dingen meenemen waar je wel trek in hebt. Rust lekker uit. Helaas geen lekker weer zodat je niet onder je notenboom kunt relaxen. Maar hier in Hollande is het niet veel beter dan een flauw zonnetje.
quote:dangeensuus schreef op 28 mei 2010 @ 11:09:

Bo, zoals ik al eerder zei, ik vind je een ongelooflijk dapper mensch! Ik ben trots op je, dat je toch de kracht weer vind om door te gaan. Als er een medaille voor was, dan had ik je genomineerd

Robo is inderdaad een heel dapper mens.

In meerdere opzichten. Ik lees nu net het vissticktopic bij en zie dat je echt zo'n recept hebt uitgeprobeerd Robo!

Je bent een held en krijgt van mij een
Fijn dat het met het nieuwe VSL bedrijf en de chemo zo goed is verlopen Robo!

En dat deze chemo zijn werk maar goed mag gaan doen, hopelijk zonder al te veel lichamelijke ongemakken.

"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Lieverd ik hoop dat de misselijkheid mee gaat vallen. En dat de rommel zijn werk gaat doen en een flinke tegenaanval in gaat zetten. Weg met de bobbels. Maar 't is wel klote.

Ikbenanoniem, leuke medaille. Is die voor Bo omdat ze een dappere Dodo is, of omdat ze dat recept heeft uitgeprobeerd. In geval van dat laatste, ben ik erg benieuwd naar dat recept. Was het zo erg dat je er een medaille voor geeft?

Ik ga toch maar van die dappere Dodo uit, want Bo dat ben je.

Een lief, mooi, geweldig en dapper mens.

Nu nog maar hopen dat Ro met niet te veel vreemde dingen thuis komt.

Ik heb vanmorgen de uitslag op de mamacare gekregen.

Alles is goed en ik hoef niet meer terug. Alleen als de bobbel groter wordt, moet ik me weer meteen melden.

Bo je denkt nu vast en zeker, dat jij ook wel zulk nieuws had gewild. 't Is kut dat het anders is. Maar de Taxol MOET nu gewoon zijn werk gaan doen waar ie voor bedoeld is.

Er moeten nog een paar vlinders uitkomen. Maar het is nu te koud dus ik denk dat ze alweer wachten tot het warmer wordt.

En ik heb één foto van een vlinder die nog half in zijn cocon zit.

De mooiste foto's staan op de weblog.

koninginnepages
quote:Zoebie schreef op 28 mei 2010 @ 14:17:

Ikbenanoniem, leuke medaille. Is die voor Bo omdat ze een dappere Dodo is, of omdat ze dat recept heeft uitgeprobeerd. In geval van dat laatste, ben ik erg benieuwd naar dat recept. Was het zo erg dat je er een medaille voor geeft?

Zoebie, Robo is op meerdere fronten een echte heldin. Ze heeft het volgende culinaire recept uitgerpobeerd en er zelfs nog foto's van geplakt in het meesterlijke Vissticktopic op Eten.

Vissticks uit oven:

Ingrediënten

1 grote pak vissticks

geraspt Cheddar of belegen Gouds kaas

1 grote blijk champignonsoep met 100 ml water verdund

Bereidingswijze

1. Verdeel vissticks over ovenschaal.

2. Verdeel geraspt kaas erover.

3. Verdeel Champignonsoep over kaas.

4. Bak voor 30 min. bij 180*C of tot vis gaar, door en door warm en mooi van kleur is.

Serveertips

Lekker met brood erbij.

Er was zelfs sprake van dat Robo de zogenaamde Enge Ovenschotel (een benaming van Mevrouwdekees) zou gaan maken. Denk hierbij aan aardappelpuree, mais uit blik en hier bovenop vissticks bestrooid met geraspte kaas.

Deze Medaille d'or is dus dik verdiend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven