Ik ben zo bang... deel 5

31-07-2010 10:15 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste :-)

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
quote:zusje78 schreef op 02 augustus 2010 @ 08:21:

Phoehee, gefeliciteerd!!! Wat een geluk, ik hoop dat ik snel volg.

Heel veel liefde en geluk met z'n drietjes!

Bo, strerkte vandaag Oh Zusje dus bij jou is nog alles rustig. Ik hoop echt dat je snel mag volgen.
Ik wil Bo lezen...
quote:Norre schreef op 02 augustus 2010 @ 16:42:

Ik wil Bo lezen...Ik ook. Het is al tien voor 5. En ze moest vroeg heen (helemaal gemist). Ik begin een beetje ongerust te worden...
quote:Norre schreef op 02 augustus 2010 @ 16:42:

Ik wil Bo lezen...Ik ook. Maar Bo is wel vaker later.
quote:itsme26 schreef op 02 augustus 2010 @ 13:04:

wat een geweldige namen poehee. Erg orgineel

jullie maken me heeel nieuwsgierig! maar ik heb ook geen Hyves. Phoehee mag iemand 'm mailen naar ? zal m'n mail straks weer weghalen. Enne ik heb al een zoon dus ik zal je namen niet stelen .

Robo moet natuurlijk nog helemaal uit Straatsburg terugkomen. Ik hoop ook dat alles goed is.
komt eraan!
Phoehee, mooie naam voor je zoon! En gefeliciteerd natuurlijk nog, dat was ik nog vergeten Veel geluk!
Dankje Zoeb, het kan nu nooit lang meer duren

Bo, ik denk ook aan je...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Pssst.. waar kan ik dat zien op hyves?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ben er weer; er was gedoe met de VSL en de zusters, die niet de goeie info hadden doorgegeven. Ben helemaal op.

Maar toch supergelukkig voor Phoehee en haar kleine :-)

Ik had het vanochtend gelezen op de mail; wat fantastisch en wat een lief en prachtig knulletje is het.

Snel opknappen Phoehee!

(en ik had de tweede naam goed! Ik dacht al dat je 'm zo zou noemen, haha, grappig hè).

Mensen, ik ga denk ik naar bed toe, maar feest, proost, geniet van het nieuwe leventje
Hé bah, we dachten dat je van het gedoe met de VSL af was.

Jammer is dat toch. Ging verder alles een beetje? En weet je nu meer van wat er met je been aan de hand is?

Slaap lekker en laat Ro maar een lekker maaltje maken.
Bo ik ben ook benieuwd wat hij van je been vond. Ging de chemo er goed in?

Ik blijf nog een nachtje in het zh, mijn ijzer is te laag en dan word ik duizelig. Zoon gaat erg goed, hij is heel lief en rustig. Hij ligt het liefst bij je.

Oh tuurlijk mag de naam doorgemaild worden. Je kan me ook 'vrienden maken' op Hyves. Ik sta bij meerdere erbij, anders even vragen.

Zoebie geeft niks natuurlijk, het was ook heel laat dat smsje. Ik heb hier op de kraamkamer wel bereik, wel traag.
quote:phoehee schreef op 02 augustus 2010 @ 18:35:

Oh tuurlijk mag de naam doorgemaild worden. Je kan me ook 'vrienden maken' op Hyves. Ik sta bij meerdere erbij, anders even vragen.Ik weet niet hoe je in het echt heet, kan alleen Zoebie vinden
Robo
Bo lekker slapen

ik ga je zoeken op hyves als mijn internet het weer doet poehee. Voor nu lekker genieten.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bo een , we horen morgen wel hoe het is gegaan.

Poehee, we zijn vrienden hoor!
quote:Elmervrouw schreef op 02 augustus 2010 @ 18:42:

[...]

Ik weet niet hoe je in het echt heet, kan alleen Zoebie vinden Ik mail het je wel door EV.
Phoehee, waarschijnlijk dus toch wat teveel bloed verloren. Ik ken het. Trekt wel weer bij. Goed dat ze je houden, al zou je het liefst naar huis gaan natuurlijk.

Hier staat de broek op de vreethaak. Norman, -dochter en ik hebben net de vakantie ingeluid door sushi te gaan eten. Wat is dat toch lekker. En dan zit je ineens voor de mast. Uitbuiken maar.

Verder gaan we morgen naar het oosten van het land. Norzoon ophalen en we blijven zelf ook tot vrijdag.

Ik lees en schrijf af en toe nog wel mee. Ik wil in ieder geval morgen graag lezen hoe het met het been is van Bo.
Lekker vakantie Norre, neem het ervan meis, ja ik ben ook benieuwd wat ze van Bo's been hebben gezegd. Morgen zien we het wel. Ze moet eerst goed uitrusten.

Slaap lekker Bo
*gluurt even om het hoekje*

Phoebee, gefeliciteerd met je zoon.

*sluipt weer weg*
Bo
quote:gelukkeling schreef op 02 augustus 2010 @ 22:15:

Lekker vakantie Norre, neem het ervan meis, ja ik ben ook benieuwd wat ze van Bo's been hebben gezegd. Morgen zien we het wel. Ze moet eerst goed uitrusten.

Slaap lekker BoHad je mijn mail nog gezien?
angel 6 ik vind je lief
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Lieverd je zult wel kapot zijn na zo'n lange dag. Ik hoop dat je lekker slaapt en morgen weer een beetje meer bent uitgerust. Voor jezelf zou dat wel lekker zijn. Wat een rot weer is het bij jullie hé. Nou ja, hier is het ook niet veel beter.

Tsja als je niet meer weet wat je moet zeggen, begin je maar over het weer.

Saar heeft vanmorgen de hele bench ondergekotst. Ik denk dat ze heel erg heeft gejankt. En dat ze daar misselijk van is geworden. Ze was ook heel stil de eerste uren.

Ik ga morgen niet lekker werken. Het arme ding. Maar ze moet er echt aan gaan wennen. Nu gaat schoondochter morgen om een uur of 10-half elf wel even kijken hoe het gaat.

En zo gek, Saar heeft opeens een oor vaker rechtop staan. Ik wist niet wat ik zag vanmorgen toen ik thuis kwam.

Later ging het wel weer hangen, maar het was heel raar. En op de foto is het nog een beetje te zien.

Phoehee gefeliciteerd! Schijnen mooie namen te zijn en als deze vrouwen dat allemaal zeggen, dan geloof ik dat op hun woord.

Bo, gedoe dus weer. Ziek zijn is al gedoe genoeg, alle rompslomp eromheen zou dan toch gewoon soepel moeten lopen. Ik merk dat ik vaak geen zin heb om de neuro te bellen, juist omdat ik dan weer dat hele circus inga. En er weer allerlei agenda's op elkaar afgestemd worden. Moet me daar telkens overheen zetten. Nu is mijn ziekenhuis om de hoek, dus hoef ik geen taxi vervoer te hebben, dat scheelt al een slok op een borrel. Maar zusters met verkeerde info, artsen die net ff de verkeerde MRI voor hun neus hebben, radiologen die de uitslag net een dag te laat doorgeven, zodat de neuro en ik tegenover elkaar zitten en we het over koetjes en kalfjes hebben in plaats van over de MRI.

10x zeggen dat je allergisch bent voor iets en dan toch nog op t laatste moment de sticker op het infuus zien met ... jawel, het medicament waar je allergisch voor bent.

Als je er met je hoofd niet bij bent en scherp blijft kan er zoveel mis gaan.

En dan ook nog ziek zijn.

Ik word vermoeider van het gedoe dan van het ziek zijn.

Hoop dat jij lekker slaapt vannacht en dat we morgen kunnen lezen wat de bevindingen waren. Hoop ook dat de chemo zijn werk blijft doen. Troep om de nog grotere troep in je lijf wat te remmen. Zet m op vrouw!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven