Ik draai door.

28-03-2012 19:13 53 berichten
Mijn vriend van zolang heeft me net keihard gedumpd ik heb borderline en het voelt nu alsof het einde van de wereld is zit in een heel eng zwart gat waar ik in zit hoe kom ik hier uit wie wil met me praten via msn ofzo heb echt afleiding nodig.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een behandelaar die je nu kan bellen?
En je komt er weer uit door rustig te blijven ademhalen, ook dit gevoel gaat weer over. Heb je vrienden die je kan bellen of waar je langs kan, of je ouders?
Je gelooft het NU vast niet, maar ik denk dat het beter is dat je relatie afgelopen is. En ja, dat is puur gebaseerd op al je topics erover.

Niet snijden, dat gaat je niet helpen.

Kun je iemand bellen? Ga even naar buiten, naar een park of zo of met een kop thee op je balkon/tuin als je dat helpt.

Nee,msn-en doe ik niet aan en sorry. Wens je wel sterkte en ja mijn relatie ging ook onlangs uit en ik ben er nog, heb geen gekke dingen gedaan en bouw op ipv af te breken.
Nee ik zit nog in het begin traject ga binnenkort aan dgt beginnen.

Ik heb niemand behalve mijn moeder maar die maakt rare opmerkingen dat als ik dood wil ik echt goed moet snijden en niet aanstellen.
Het voelt alsof er niks meer is. Mijn grootste angst is uitgekomen hij heeft me verlaten hij was het enige wat mijn leven nog zin gaf.
Misschien via de huisartsenpost de crisisdienst van de GGZ? Maar misschien heb je die niet eens nodig. Je hebt waarschijnlijk (niet-professioneel) menselijk contact nodig, hè?
Ik voel me zo moedellooos
Er is vast een crisisdienst die je kan bellen.

Ook kan je Sensoor bellen voor een luisterend oor, 0900-0767.
pff heftig ik kan je moeder wel een stukje begrijpen als je bv al 100x dit tegen haar hebt gezegt, want als je echt zelfmoord wil plegen doe je dit wel.

ik denk dat dat het handig is even de HAP te bellen en zeggen dat je zelfmoordneigingen hebt, dan krijg je wel de hulp die je nodig hebt.

heel veel sterkte!

msn doe ik ook niet aan ik ben geen hulp verlenen en wil me niet mee laten sleuren in zulke negatieve gedachtes...
Kan je je therapeut niet bellen? Je bent hier altijd welkom, dat weet je.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Kun je je even losmaken van je moeder (letterlijk even de deur uitgaan)?

Wat je moeder zegt is verre van leuk en knap ongezond. Aan de andere kant, niet lullig bedoeld, snap ik haar opmerking wel als ze het uit frustratie zou uiten. Je zit niet in een drama, je bent een drama als je je topics zou herlezen.

Ik zou de hulp maar eens gaan zoeken in voorlopige opname.
en meid hij is niet het enige wat je nog had, dat denk je nu misschien maar dat gaat weg, ik dacht ook altijd dat mijn ex mijn leven was maar niks is minder waar.

er is niemand zo belangrijk als jij!
Ik denk dat je professionele hulp nodig hebt.
quote:hvslies schreef op 28 maart 2012 @ 19:18:

Het voelt alsof er niks meer is. Mijn grootste angst is uitgekomen hij heeft me verlaten hij was het enige wat mijn leven nog zin gaf.Nee! Jij dacht dat je wat aan hem had. 'Wij' lezen al tijden anders. Je klampte je, terecht of onterecht dat weet ik niet, aan een illusie vast.
En ook wat Moonlight zegt, OP aanpassen als je ooit nog wilt forummen. Vergat ik net nog te zeggen.
Lieve mensen

Ik ben gewoon verschrikkelijk dat weet ik mijn vriend heb ik ook zoveel aangedaan en hij is me eindelijk zat.

Ik vraag me gewoon elke dag weer af wat voor zin het leven heeft voor mij met deze gevoelens en dat ik niet normaal kan doen tegen andere om me heen die het goed bedoelen.

Ik kan nu gewoon niet inzien dat er hoop is dat ik me ooit beter zal voelen.

Hoezo kan ik een ban krijgen?
Kan je een vriendin bellen? Anders de crisisdienst bellen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
.
**
quote:Moonlight82 schreef op 28 maart 2012 @ 19:22:

Nou ja altijd welkom... TO kan wel een ban krijgen hiervoor.

Misschien ff snel de OP aanpassen dan...Nee, ik bedoelde bel een hulp iets, verder altijd welkom.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Is het zo wel goed?
En lees, niet nu maar als je je wat beter voelt, al je topics nog eens door. Wellicht snap je dan dat je zwaardere hulp nodig hebt, dat een forum kan afleiden maar je niet kan helpen en tsjaa, dat je relatie toch al niet ok was (sorry).
quote:hvslies schreef op 28 maart 2012 @ 19:27:

Is het zo wel goed?Volgens mij wel. Ik zal mijn posting even weghalen.
Weet je ik ben ook zwaar teleurgesteld in profesionele hulp.

Ze zijn voor mij niet altijd bereikbaar en tot nu toe gaan alle afspraken alleen maar over waar de dgt over zal gaan niet over hoe ik me voel en hoe ik me beter kan voelen. Medicijnen mogen ook niet. En wanneer ik kan instromen in de dgt is ook nog onduidelijk, terwijl ik nu hulp nodig heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven