Ik weet het even niet meer

07-01-2013 18:33 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
[quote]bloemetje77 schreef op 07 januari 2013 @ 19:16:

[...]

[
Wat bedoel je met vatbaar?
Ga in therapie!
Hear hear Dubio!
Waarom hoort die andere jongen daar niet thuis trouwens?
quote:dubiootje schreef op 07 januari 2013 @ 19:32:

Wat bedoel je met vatbaar?Sterker worden bedoel ik met ''vatbaar worden''
quote:Star schreef op 07 januari 2013 @ 19:36:

Waarom hoort die andere jongen daar niet thuis trouwens?Daar praat ik liever niet over
Dan valt er lastig iets over te zeggen. Ligt het aan hem of ligt het aan jouw niet zo weerbare zoon.
Bedoel je weerbaar?
Ga in therapie!
Ik snap er niks van. Je zoontje krijgt hulp omdat hij vatbaar is. En met vatbaar worden bedoel je sterker worden?

Hoe kun je nu in paniek een instantie inschakelen voor een ander kind?
Ga in therapie!
quote:mirjammetje schreef op 07 januari 2013 @ 19:37:

[...]

Sterker worden bedoel ik met ''vatbaar worden''Weerbaar word je tegen anderen, vatbaar ben je voor de kou. Los daarvan debiliseer je je eigen topic door van alles een verkleinwoord te maken. Dit heeft even niks met grammar-nazisme te maken, maar de manier waarop je erover praat gaat ten koste van de inhoud.
quote:dubiootje schreef op 07 januari 2013 @ 19:42:

Bedoel je weerbaar?Sorry, ik heb twee woorden doorelkaar gehaald. Ik bedoelde eigenlijk weerbaarheid.
quote:dubiootje schreef op 07 januari 2013 @ 19:44:

Ik snap er niks van. Je zoontje krijgt hulp omdat hij vatbaar is. En met vatbaar worden bedoel je sterker worden?

Hoe kun je nu in paniek een instantie inschakelen voor een ander kind?Sorry, daar kan ik niet te veel over vertellen inverband met de privacy van anderen.
Wat ik dan wel weer bijzonder vind: heeft de instantie die jij hebt ingeschakeld betreft dat jongetje aan jou teruggekoppeld dat hij daar niet op school hoort te zitten?
En ja betreft het pestende jongetje: kinderen zeggen soms rottige dingen tegen elkaar. En doen gemene dingen. Aan je zoontje te leren hoe hij hiermee om moet gaan. Jij kan niet de rest van zijn leven zorgen dat vervelende mensen uit zijn buurt blijven.
Sjonge jonge
Daaaaaaaaaaaaaag OP!
Huh? zo snap ik weinig meer van het topic, jammer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik stel een nieuwe regel voor. Binnen 15 minuten de OP verwijderen levert een ban op.
Zoontje heeft het van zijn moedertje.
quote:Star schreef op 07 januari 2013 @ 20:28:

Zoontje heeft het van zijn moedertje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven