ik weet het niet

13-03-2012 22:25 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb zo weinig zelfvertrouwen en vertrouwen denk ik... ik weet het gewoon niet... hoe ik moet denken..... ik kan mezelf heel aantrekkelijk voelen.... en hoor vaak dat ik er goed uitzie....single na relatie van 17 jaar 37 moeder van 3 kids...en toch...voel ik me altijd minder dan andere....ook durf ik geen relatie meer aan....want er zijn toch mooiere en betere vrouwen dan mij overal zie je ze....tv tijdschrift werk op straat.....nu weet ik dat dat omgekeerd ook zo is mooie mannen genoeg maar ik hou alleen van die ene....als ik al ergens kom word ik al onzeker.....misschien vind hij haar wel sexier dan mij blah blah.....word gek vanmezelf.....ik zeg het niet hoor....maar denk het wel en kan me dan klote voelen.....wat doe ik hieraan....waarom een relatie beginnen? mannen vinden het gras altijd groener bij een ander....
Geef jezelf de tijd om een x een 'optutdag' te houden en jezelf (voor jouw zelfbeeld) zo mooi mogelijk te maken. Met maskertjes, kapsel veranderen, kleding kopen en tadaaaaaa; onzekerheid is gone.
Hoe lang is je relatie al uit?

En hoeveel pijn heeft hij je gedaan?

Het klinkt alsof hij vreemdging, lees ik tussen de regels door. Daar wordt iedereen onzeker van.

Maar misschien ben je helemaal niet zo onzeker, maar gewoon nog niet klaar voor iemand anders.
Er zijn altijd wel vrouwen die in een of twee opzichten beter zijn dan jijzelf.
it's a big club and you ain't in it
Er zijn meer dan 3 miljard vrouwen.. pfff. En maar één jij!
it's a big club and you ain't in it
Dat komt omdat je ex jou zo onzeker heeft gemaakt door het staren naar andere vrouwen waar jij bijstond denk ik... En zijn gedrag die jij hebt geobeserveerd wanneer er andere vrouwen in de buurt waren...! ( denk ik )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven