Ik wil een sigaret!

16-03-2011 23:25 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal!

Zoals de titel zegt; ik wil een sigaret! Ik heb de hele avond aan een verslag gewerkt en ik heb geen sigaretten meer :( Vanmiddag om half 3 mn laatste gerookt en aangezien ik morgen pas weer geld krijg, heb ik vanavond voor t slapen gaan geen sigaret.

Nog meer mensen die zich zielig voelen of behoefte aan een sigaret hebben?

Liefs Knoop
Ah, dat is lief! Dankjewel:)

Hij is wel iets meer dan de helft opgerookt, maar dat zou me op dit moment niets uitmaken
Heb je al je zakken en tassen nagekeken? Wat erg dat je niets meer hebt. Ik vond gisteren nog een vol pakje in een oude tas. Wat een meevaller. Hoewel ik datgene wat ik zocht niet heb gevonden. Wat zal die sigaret morgen lekker smaken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 maart 2011 @ 23:29:

Je peuken uit de asbak halen, uitvouwen en er nog één haaltje van nemen.Doen ze in de gevangenis ook
Ja, alles nagekeken. Maar wist eigenlijk wel dat ik niets zou vinden. Ben vrij chaotisch, maar ik weet altijd waar mn sigaretten zijn (of niet zijn, in dit geval)
Net toch stiekem even in de asbak gekeken, maar jammer genoeg geen sigaret waar ik nog één haaltje van kon nemen

Welterusten allemaal!
Ha Knoopje dat dacht ik ook. Maar vond er dus toch nog. Jammer alleen dat je ze niet vind als je ze nodig hebt hé. Lukt het nog een beetje zonder?
Ik bewaar mijn oude restjes shag voor als ik eens zonder zit. Als ik dat uitgedroogde kruim dan eindelijk gerold heb gekregen is één trekkie al genoeg. Smerig!!!!
Ja, het gaat nog wel zonder Zoebie, dankjewel. Kijk alleen wel erg uit naar morgen!

@ mocy: jakkiebah, shag!
quote:borderwalk schreef op 16 maart 2011 @ 23:59:

[...]

Doen ze in de gevangenis ook O, zitten er daarom dan tralies voor mijn ramen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 maart 2011 @ 00:13:

[...]

O, zitten er daarom dan tralies voor mijn ramen?Kan je de deur open maken?
quote:borderwalk schreef op 17 maart 2011 @ 00:16:

[...]

Kan je de deur open maken?Nee. Er zit wel een luikje in.
wel een mooi uitzicht?

TO, je mag er wel een van mij roken maar ik rook Menthol en dat lusten de meesten niet

Leuk appartementencomplex op dat plaatje, overigens
quote:borderwalk schreef op 17 maart 2011 @ 00:26:

wel een mooi uitzicht?

[afbeelding]Blinde muur. Met prikkeldraad er op.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 maart 2011 @ 00:35:

[...]

Blinde muur. Met prikkeldraad er op.Maar je hebt zeker wel een mooie pyjama gekregen?
Ja. Met blauwe strepen.
Ik zou bijna jaloers worden.
Zo te lezen heb je geen cent te makken, wees verstandig en stop met roken. Bespaar je een heleboel.
Ik ben op die manier gestopt: had geen sigaretten meer, kon dus naar buiten om te gaan kopen of negeren en stoppen. Heb gekozen voor het laatste. Ben toen om 19:15 naar bed gegaan met het boek van Carr, zo goed als uitgelezen. Dat is nu een jaar geleden
quote:Knoopje11 schreef op 17 maart 2011 @ 00:01:

Ja, alles nagekeken. Maar wist eigenlijk wel dat ik niets zou vinden. Ben vrij chaotisch, maar ik weet altijd waar mn sigaretten zijn (of niet zijn, in dit geval)

Ik zie nu die reclame voor me, waarvan die mevrouw zelfs de stofzuigerzak openscheurt om een oude peuk eruit te vissen.

Voor de rest geen tips/trucs, want je krijgt al genoeg te horen wat je wel of niet moet doen

Alleen voor jou dan: hoera het is vandaag, je krijgt weer centjes en de kans om nieuwe te kopen! Al zou ik toch ook stoppen als ik jouw was, oeps toch nog een 'advies.'
Nope
Toen ik nog rookte, had ik altijd een reservepakje liggen van een merk dat ik niet zo lekker vond, of menthols of zo (om te voorkomen dat ik het reservepakje oprookte voordat ik nieuwe ging halen). Als ik niks meer had, was ik dan toch blij met die 'vieze'. Misschien is dat een tip voor de volgende keer? Laat m smaken straks!
Getverderrie zeg . . . . roken is toch gewoon vies??????
Hoera! Ik heb weer gerookt

@ Vilma: Normaal rook ik ook menthol! Maar op dat soort momenten maakt het me niet zoveel uit

@ Lizzl: wat knap van je! Ben er echt wel jaloers op, maar ik heb niet genoeg motivatie om te stoppen. Vind het erg lekker en heb op dit moment genoeg aan mn hoofd waardoor een poging om te stoppen niet haalbaar is.
Haha, zie dit topic nu pas. Kan me de zin in een nachtelijke peuk en de frustratie dat je niet kunt roken levendig voorstellen.

Lekker dat je er weer een hebt kunnen opsteken. Genieten is dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven