Incel subcultuur.

26-04-2018 18:09 1547 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al wat langer aanwezig; maar heeft nu een naam. Incel-subcultuur.

Ontevreden (blanke) seksueel gefrustreerde mannen die wraak willen nemen op vrouwen omdat vrouwen hen geen gratis seks geven. Ook mannen die wél seks krijgen zijn het doelwit (Chads). Het gehalte white-supramacy is ook hoog. Een paar jaar geleden waren deze mannen fan van PUA (pick up artists) en nu zijn ze anti want PUA krijgen seks dus zijn slecht.
Vrouwen zijn naar omdat ze hen geen seks geven; en mannen die wél seks krijgen zijn ook naar. Lekkere vrouwen (Stacy's) uit wraak vermoorden is een doel. Elliot Rodger is een God.
Vrouwen-emancipatie is de vijand.
Ik vind het persoonlijk een desillusie waar onzekere mannen in zijn geraakt die overgegaan is naar haat. In combinatie met een self-entitlement. (ik heb een baan, ik ben blank, DUS ik heb recht op een topmodel neuken).
Vrouwen die niet 'aantrekkelijk zijn', zijn het laagste wat er bestaat. Deze vrouwen bodyshamen is voor hen een leuke hobby. Een 'hoer' die een 'landwalvis' is moet gestraft worden als ze denkt te kunnen daten met iemand die knapper dan haar is.
Vrouwen zijn sowieso eigenlijk geen mensen maar totaal andere lagere wezens.

Ik vind het persoonlijk bijzonder dat ze verlangen naar een tijd dat 'vrouwen nog gewoon vrouwen waren'; terwijl dat betekend dat ze maar 1 vrouw mochten neuken ooit; en deze waarschijnlijk óók geen topmodel was.

Enfin.
Ik vind deze trend zorgwekkend. Ik wil het er graag over hebben omdat ik het belangrijk vind om deze mannen te herkennen en helpen vóór ze in een stadium geraken dat ze vrouwen in dermate gaan haten dat ze ze dood willen schieten.
Ik ben van mening dat het begint bij onzekerheid bij mannen, een opvoeding met weinig contact met vrouwen, het makkelijker vinden anderen de schuld te geven dan aan jezelf werken etc. Al jaren zijn vrouwen aan het vechten tegen body-shaming en mogen zijn wie je bent, bij mannen gebeurd dit minder. Dit lijkt een verstrooide onzekere mannen-groep te creëren.
Wat hier aan te doen als maatschappij?

Voor meer info;
sluthate.com is een forum voor incel mannen. WAARSCHUWING; hier staan zaken op die een bedreiging zijn en haatzaaiend zijn!
Ook op reddit en 4chan zijn actieve fora voor incel mannen. Redpill is een zoekwoord waar je veel op deze plekken terecht komt.
Ik raad ten sterkste af om dit te bekijken als je hier (terecht) onpasselijk van wordt.

Ik heb hier graag een informatief debat over deze verontrustende subcultuur. Mocht je zaken willen quoten m.b.t. zaken die gebeuren in deze subcultuur gelieve het in je eigen woorden te omschrijven om het minder aanstootgevend te maken dan een directe quote.

De focus is; wat kunnen wij als maatschappij betekenen voor deze mannen die zo afglijden en wat is jullie visie hoe een dergelijke ontwikkeling (haat) ontstaat en hoe te voorkomen en herkennen.

(rommelige OP uit haast, pas hem mogelijk later aan).
Bros before hoes
Incel the musical. Dat ontbreekt er eigenlijk alleen nog aan.
:HA:
Ana_Isabel2 schreef:
05-05-2018 16:26
...
Incel the Musical.

Met in de hoofdrol:
Monkey Wrench
Chinaman
JasonV
Brony

Regisseur: Inkijk74
...
inkijk74 schreef:
05-05-2018 16:18
Ja, want ik heb 25 jaar moeten wachten voordat het lukte. Ik weet dat mijn rekruten minder jaren zullen hebben.
Grootheidswaanzin. :rofl:
Anárion schreef:
05-05-2018 16:31
Incel the Musical.

Met in de hoofdrol:
Monkey Wrench *
Chinama*
JasonV*
Brony*

* spelen ook de rol van onderdanige, Staceys ,daar geen enkele vrouw op kwam dagen bij de casting.
Lenn12345 schreef:
05-05-2018 15:54
En ook hier moest je kennelijk de moeite nemen om een profiel aan te maken speciaal om je ietwat geheimzinnige boodschap te plaatsen? Waarom, wie bedoel je met Stees en waar maak je je zo druk om, precies?
Slechts een slechte poging tot humor, als je wil weten wie Stees is icm de nickname zou je je wellicht beter een beetje kunnen inlezen in de incel materie ;)
Hier wat interessante filmpjes met meer informatie:

https://www.youtube.com/watch?v=zvuoD9FoRsI

https://www.youtube.com/watch?v=E09Mu5Sauec
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Hey jij weer! Ik had jou al eerder hier verwacht onder deze nick.
Zal niet lang duren.
anárion wijzigde dit bericht op 05-05-2018 17:28
27.41% gewijzigd
...
Ana_Isabel2 schreef:
05-05-2018 16:26
Venijnige mannen genoeg in de musicalwereld

Alleen die zijn dan weer niet zo op zoek naar vrouwen ;-D
Tjezus, wat vals
Anárion schreef:
05-05-2018 17:21
Hey jij weer! Ik had jou al eerder hier verwacht onder deze nick.
Zal niet lang duren.
Onder deze nick? Oftewel, je framed alsof ik er meerdere heb?

En ja, vond het onderwerp niet zo boeiend, aangezien 90% over inkijk gaan, en er enkel met modder gegooid wordt en meer niet.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
OmegaChad2 schreef:
05-05-2018 16:51
Slechts een slechte poging tot humor, als je wil weten wie Stees is icm de nickname zou je je wellicht beter een beetje kunnen inlezen in de incel materie ;)
- Daar heb je het weer: geen/slecht gevoel voor humor
- En me inlezen: meh.. heb al gelezen dat jullie een stel droeftoeters zijn van het genre '40 and never been kissed' en dat is dan nog onderdreven.

Ik niet, ik heb al een langere tijd samengewoond (met een beeldschone vrouw, ook dat nog) en ook wat kortere relaties gehad, zelfs het verschijnsel ONS is me niet onbekend. Allen aantrekkelijk in mijn ogen, zowel uiterlijk als innerlijk anders wordt het niks. Er moet aantrekkingskracht zijn, zeker weten. En daar ontbreekt het aan bij jullie eencelligen, zoveel heb ik wel gelezen. Maar ik ga weer, alle klusjes voor vandaag gedaan en nu naar buiten, het is mooi weer zie je dat ook?

Wie weet zit mijn droomvrouw op dit moment wel te denken -net als ik- zal ik nog even koffie gaan drinken op dat terrasje daar en daar?
Interessanter dan dat geleuter over eencelligen. Ben daar al een poosje klaar mee, wat een treur....
inkijk74 schreef:
05-05-2018 16:18
Ja, want ik heb 25 jaar moeten wachten voordat het lukte. Ik weet dat mijn rekruten minder jaren zullen hebben.
Rekruten :rofl:
Lenn12345 schreef:
05-05-2018 17:33
- Daar heb je het weer: geen/slecht gevoel voor humor
- En me inlezen: meh.. heb al gelezen dat jullie een stel droeftoeters zijn van het genre '40 and never been kissed' en dat is dan nog onderdreven.

Ik niet, ik heb al een langere tijd samengewoond (met een beeldschone vrouw, ook dat nog) en ook wat kortere relaties gehad, zelfs het verschijnsel ONS is me niet onbekend. Allen aantrekkelijk in mijn ogen, zowel uiterlijk als innerlijk anders wordt het niks. Er moet aantrekkingskracht zijn, zeker weten. En daar ontbreekt het aan bij jullie eencelligen, zoveel heb ik wel gelezen. Maar ik ga weer, alle klusjes voor vandaag gedaan en nu naar buiten, het is mooi weer zie je dat ook?

Wie weet zit mijn droomvrouw op dit moment wel te denken -net als ik- zal ik nog even koffie gaan drinken op dat terrasje daar en daar?
Interessanter dan dat geleuter over eencelligen. Ben daar al een poosje klaar mee, wat een treur....
Je zit er echt vierkant naast haha. Je snapt de hints niet, kan ik me voorstellen ;)

*Edit: Sorry, onder de gordel...
anoniem_369023 wijzigde dit bericht op 05-05-2018 18:04
1.58% gewijzigd
MevrouwJack schreef:
05-05-2018 17:22
Venijnige mannen genoeg in de musicalwereld

Alleen die zijn dan weer niet zo op zoek naar vrouwen ;-D
Dat is wel de oplossing voor het probleem natuurlijk. Gewoon met elkaar neuken. :lightbulb:
tonkje schreef:
05-05-2018 15:52
Wat vind je dat vrouwen dan zouden moeten doen? Moeten ze hun gedrag veranderen? Hun houding naar mannen?

Tja dan blijft het stil aan de overkant want hoe die revolutie en verandering er dan uit moet zien weten ze zelf ook nog niet. Het lijkt de PVV of bij1 wel, die hebben ook grootse ideeën waarvan ze niet weten hoe ze die in de praktijk uit moeten voeren.

Brony schreef:
05-05-2018 15:28
Je ziet de grootste lompe zakken nog met een meid aan hun zijde. Die vrouwen slaan mishandeld vreemdgaat. Het hoeft dus niet pwrse aan de innerlijke kwaliteiten van incels liggen. Ik denk dat incels vrouwen gewoon niet meer begrijpen.

Dat mannen vrouwen niet begrijpen is van alle tijden hoor. Maar de oplossing is dan om ze beter te leren begrijpen en niet om te verwachten dat 50% van de populatie zich gaat aanpassen aan pak hem beet 5% van de rest van de populatie. Dat idee staat gewoon heel ver van de realiteit.

Ik dacht trouwens al dat Brony het woord is dat volwassen gebruiken als ze fan zijn van my little pony dus ik zocht het even op. Top definition op Urban Dictionary, "Brony: A way to keep your virginity." https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Brony :HA:

Ik ben niet zo bang dat er massaal seksueel gefrustreerde mannen massamoorden gaan plegen. Er moet echt wel wat meer bij een mens loszitten dan dat om te gaan moorden. Net zo goed als de moord op een politicus niet meer moorden op politici teweeg brengt en als een persoon van een balkon springt met een touw om zijn nek niet massaal andere dat ook gaan doen. Als het zo geestelijk niet goed gaat met iemand dan maakt het niet zo uit wie wat zegt de stoppen slaan toch wel door, is het niet door een opmerking op internet dan wel door de zoveelste afwijzing in de supermarkt. Als je namelijk een paar normaal functionerende hersencellen hebt weet je dat zoiets uiteindelijk niets zal opleveren, dus er is echt wel wat mis met je als je denkt dat dat wel het geval is, dat is meer dan gewoon frustratie.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Tiana_76 schreef:
05-05-2018 17:51
Dat is wel de oplossing voor het probleem natuurlijk. Gewoon met elkaar neuken. :lightbulb:

Top idee! Zij hebben een probleem laten zij zich dan ook aanpassen.

Nou slotje, we zijn eruit! :cheer:
MwTheelepel schreef:
05-05-2018 18:16
....

Ik dacht trouwens al dat Brony het woord is dat volwassen gebruiken als ze fan zijn van my little pony dus ik zocht het even op. Top definition op Urban Dictionary, "Brony: A way to keep your virginity." https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Brony :HA:

.....

Afbeelding Scherp !
nounou
MwTheelepel : ik begrijp alleen niet wat 'keeping your virginity' te maken heeft met my little pony :blond:
nounou
zazamaenade schreef:
05-05-2018 18:33
MwTheelepel : ik begrijp alleen niet wat 'keeping your virginity' te maken heeft met my little pony :blond:

Afbeelding

Dat zijn nou brownies, behoeft dat verder nog uitleg? :proud:
MwTheelepel schreef:
05-05-2018 18:44
Afbeelding

Hier moeten toch ook vrouwelijke exemplaren van rondlopen? Of voelen de incel-mannen zich daar soms te goed voor? Die willen kennelijk buiten hun league daten.
MwTheelepel schreef:
05-05-2018 18:44
Brownie: https://en.wikipedia.org/wiki/Chocolate_brownie
Tiana_76 schreef:
05-05-2018 18:48
Hier moeten toch ook vrouwelijke exemplaren van rondlopen? Of voelen de incel-mannen zich daar soms te goed voor? Die willen kennelijk buiten hun league daten.
Yep, ik ken zo'n scene. Feesten met bijzondere kleding en die vrouwen zijn er met zekerheid! Ik kan moeilijk uitleggen welke mannen daar niet slagen maar dat heeft echt niets te maken met een league. De hele groep zit al op dezelfde golflengte denk ik. Ze communiceren gewoon geen aantrekkingskracht I guess.
Anárion schreef:
05-05-2018 16:31
Incel the Musical.

Met in de hoofdrol:
Monkey Wrench
Chinaman
JasonV
Brony

:rofl:

Macht der gewoonte, ik heb het vaker over chocoladegebak dan mannen in pony kostuums gelukkig. Daar voel ik me ook meer toe aangetrokken. 8-)

Wel suf want ik had het met googlen wel goed geschreven..
Koettie schreef:
05-05-2018 13:36
Wanneer ben je een stacy. Als je een relatie hebt? Als je seks gehad hebt? Als je niet aan elke man zijn piemel wil zuigen? Als je iemand af wijst? Als je mooi bent?
Inkijk, enig licht? Snaputniet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven