Intense en erg heftige droom

25-12-2017 03:09 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey mensen,

Ben en nieuw hier maar weet ook niet zo goed of ik goed zit maar kwam via google hier uit.

Het is nu ongeveer 2 maanden uit met mijn vriendin na 5 jaar en zit er nog elke dag best mee. We hebben redelijk veel contact en hou ontzettend veel van haar en zij houd van mij maar toch is dit beter(voor haar). Het zal ook wel maar goed.
Ben mijn leven opnieuw aan het opstarten maar dus echt volledig. Ik kom uit een verleden met drugs gebruik waar ik nu ook 2 maanden vanaf ben en andere shit eromheen.
Ben voor mijn gevoel alles kwijt geraakt op tijd van een maand, vriendin vrienden en een groot deel van mn leven wat ik 16 jaar heb opgespaard maar door shit die ik dus gedaan heb heb moeten verkopen.
Nou dit is dus een eye opener geweest en heeft mij tot volledige ommekeer laten gaan en ben dus bezig met mijn leven volledig opnieuw te starten want zit onderaan en lager kan ik niet meer zakken dus kan alleen maar weer omhoog.
Dit is een kleine voorgeschiedenis aan mijn vraag/verhaal wat ik wil vragen.
Het is nu 02:44 en ben vanavond gewoon gaan werken en mijn exvriendin is me komen ophalen en heeft me na huis gebracht. Eenmaal thuis ben ik gaan slapen maar is kwam in een behoorlijke kutdroom terecht waar ik uiteindelijk van wakker werd.
Ik wil graag weten of dit nou echt is of gewoon een droom is het verwerken van??
Toen ik wakker werd heb ik het hele verhaal gelijk getypt na mijn ex-vriendin omdat ik het moest opschrijven en ik dat na haar wou typen omdat we dus stress hebben gehad en zei vertelde dat ik niet moet janken als zij dadelijk met haar leven doorgaat.. dus, ik denk dan zonder mij. Dus vandaar dat ik mij dat afvraag en of iemand me kan helpen of iets kan vertellen. Ik heb de namen afgekort omdat ik niet wil dat mensen het evt. kunnen herkennen ofzo.
Jij of jou of N = mijn exvriendin
M = een jongen van kringloop waar ik werk
F = afdelingshoofd van kringloop
A = een vriend

"Ik zat in slaaphuis met heleboel maar ook met M en wou me aan M vasthoude omdat hij de meest bekende daar was maar hij was een junk en dat wou ik niet en F was de opzichter/baas.. N wou mij niet zien maar ik kon het niet en begon weg te lopen maar kwam iedere keer terug op hetzelfde stuk en dat was echter de edah. En jij liep daar en je was zo mooi en proud en had een geslaagd hoedje op zo'n vierkantje met zo'n pluimpje en wou nog niet eens met mij prate want ik liep er met die mensen en M. Ik wou iets doen voor M want hij was de sterkste uit die mensen maar zo verjunkt dat ik niets kon doen en toen heb ik gelopen en gelopen gehuild geschreuwd om jou maar jij was er al niet meer.. dat slaaphuis en woning ernaast lag verder de rijksweg af richting cadier en keer maar dan toch totaal andere omgeving . Ben toen terug na daar gegaan maar omdat ik niet sterk was heb ik een lijn gesnoven en voelde me zo kut en heb ik A gesproken aan een telefoon-loze telefoon net alsof ik kon praten via mn hoofd maar die wou me niet komen halen omdat ik gebruikt had en zwak was. Dus liep ik verder de rijksweg alweer af richting dat mega slaaphuis want de architectuur was echt mega vet maar raar, en ben toen via de achterkant van dat buurhuis na buiten gegaan maar F zag me en ik kon ontsnappen via soort van grillroosters aan de muur omlaag, alleen via daar kon ik ontsnappen aan F en drugs en kon ik jou zien, maar toen klom ik na beneden en hoorde F zo "godverdomme" zeggen en het ging goed maar moest meer na rechts dus was die soort grill plaat muur na beneden aant gaan maar eenmaal vast gepakt waren die toch van plastic omdat die nog niet helemaal uitgegroeid waren en omdat ik niet na rechts meer kon kwam ik uiteindelijk bij het laatste diepe stuk beneden en kon niet meer verder en schrok heftig maar heb de gok gewaagd ver te springen en sprong na de kant maar het gevoel was te intens omdat ik wist dat ik dood zou blijven en kreeg bijna geen lucht meer toen ik wakker werd uit de droom want was nog aant vallen en was net alsof ik echt game over ben.
En als dit nu met jou heeft te maken wat het ook wel zal zijn dan ben ik dus voor mijn gevoel game over bij jou want heb geprobeerd na je toe te komen met na beneden te gaan maar ben te pletter gevallen dus met andere woorden het word niet meer toegelaten😭😭"

Dit heb ik na haar getypt.. was nog zooo intens toen ik dit typte en zat er voor mijn gevoel wel nog in maar heb de grond nooit geraakt want doordat ik zo hevig schrok schrok ik wakker maar kreeg ik geen lucht even..

Kan iemand miss vertellen wat het een beetje inhoud of dat het echt niets inhoud en een process is of dat ik toch een beetje gelijk heb met het feit dat ik game over ben mbt haar dan omdat zij had gezegd dat ik niet moest janken als zij doorging met haar leven en ik er dus al vanuit ga zonder iets te weten eigenlijk dat dat zonder mij is..

Nou goed.. hoop iig een beetje reactie te krijgen en dan zal ik het wel lezen..

Fijne dagen verder toegewenst

Groet

Maikel
Laat die arme meid gewoon lekker slapen. ;-)
Je bent erg met je belevingen bezig en in tussentijd vergeet je de belevingen van de anderen. Een dergelijke egocentrie gaat je niet helpen om betere relaties te krijgen.

Leef je eerst in in de ander; bijvoorbeeld een ex is een ex omdat één van de twee partijen ervoor koos om alleen verder te gaan omdat die een beter leven wou. Dat is de essentie van een break-up. Zoek geen contact meer.

Zoek hulp voor het omgaan met je verslaving waar je minstens de eerste jaren hard tegen zal moeten vechten. Dan komt de juiste partner vanzelf wel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik denk dat die intense dromen veroorzaakt worden door het ontwennen van de drugs. Je hersens hebben langere tijd onder een verdovende/bewustzijnsveranderende sluier gezeten (een normaal leven is nooit aan bod gekomen maar onderdrukt) en alles waar je een hekel aan had komt nu terug en moet verwerkt worden. Daar heb je hulp bij nodig van therapeuten en andere mensen die wel een rol willen spelen in je leven. Er is werk aan de winkel. Je moet er overigens nooit aan denken dat je zwak zou kunnen of willen worden; alleen maar dat je een goed leven wil in de toekomst en dat je alles daarvoor doet. Ook als de beloning voorlopig op zich laat wachten. Sterkte!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Stoppen met wiet geeft hele intense dromen bijvoorbeeld. Dromen lezen van anderen is niet echt leuk voor de meeste mensen, ik heb er nooit op zitten wachten midden in de kerstnacht om een droom van een ex te lezen....
Beste Maikel, stapje voor stapje je leven weer op de rit krijgen man. Zoals je al tikte, zonder de troep kan het alleen maar beter worden.

En je droom....het is maar een droom.
die ik wilde bestaat al...
Hahaha mixed feelings op de berichten en bedankt voor de info.. ik denk ook wel dat het aan de ontwenning ligt van het gebruik maar voelde ook echt als een openbaring dat ik mijn ex moet gaan loslaten.. we zijn nu gewoon vrienden maar vind het heel erg lastig... maar goed, thx voor de reacties..
Negeren en hup, naar de volgende droom!
Zoek professionele hulp als je zoveel issues hebt met over je ex heen komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven