Kriebelig

27-12-2011 20:26 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Brrr, gister zag ik haar weer! Wat een verschrikkelijk achterbaks wijf! Ik weet wat ze allemaal heeft gezegd en gedaan. Het heeft totaal niks met mij te maken maar wel met mijn vriendin. Elke keer als ik haar maar zie word ik serieus kriebelig en kan ik haar wel wat... Hoe arrogant en achterbaks kun je zijn? En dan ook nog zo veel denken van jezelf terwijl je eigenlijk zo dom bezig bent altijd. Als ik nou een glas bier in mijn handen had wou ik het stiekem over haar heen gooien, tenminste die neiging had ik. Wat zou ze dat erg vinden want dan gaat het haar weer krullen en kan ze de koningin niet meer spelen

Hebben jullie dit ook wel is met personen?

Sorry moest er even uit
Geen idee waar je het over hebt, maar herken het ook niet.
Ja hoor! Maar als ik verder niks met die persoon moet, zet ik hem/haar in negeermodus!
jee, is je vriend vreemdgegaan ofzo met haar? Nee ik kan nooit zo over mensen denken, misschien als ze echt iets "geflikt"hebben. En dan nog, misschien optimistisch, maar ik geloof er toch sterk in dat de meeste mensen alles doen met de beste bedoelingen. Dat dat er soms wat anders uitkomt, tja, we zijn ook maar mensen
Maar waarom is het dan een vriendin van je? Als je zo'n hekel aan iemand hebt dan noem je haar toch geen vriendin?

Nog eens gelezen en ik snap het nu. Ik vind het ook altijd moeilijk als iemand anders iets zegt over iemand van wie ik veel hou. Maar dat moet je naast je neer leggen. Je hebt alleen jezelf ermee.
Kwam je Itt tegen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:desyyyy schreef op 27 december 2011 @ 20:26:

Wat een verschrikkelijk achterbaks wijf! Ik weet wat ze allemaal heeft gezegd en gedaan.

Hoe arrogant en achterbaks kun je zijn? En dan ook nog zo veel denken van jezelf terwijl je eigenlijk zo dom bezig bent altijd.Gelukkig ben jij heel anders.....
Of Smurfje?
quote:Fame schreef op 27 december 2011 @ 20:36:

Kwam je Itt tegen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Of Fame?
LOL, keihard op de bank! (Sorry, heb even lol met mezelf nu!)
Tijdens mijn zwartste momenten denk ik weleens zo over iemand, maar meestal wordt dat later omgezet naar iets genuanceerders.

Waarschijnlijk vindt ze zichzelf niet achterbaks. En dom bezig zijn? Ze zal in haar belang handelen denk ik. En dat is duidelijk niet in de jouwe.
Had ze een fotoboek onder haar arm?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ze zegt dingen tegen mijn vriendin zoals; wat zie je er leuk uit enzo. Terwijl ze het gewoon echt niet meent omdat ze daarna keihard over haar roddelt tegen anderen! Ze heeft bij mijn vriendin in de klas gezeten en kon er toen altijd heel goed mee en nu negeert ze haar soms.
Oooohhhh, waar maak je je druk over? Puberaal gedrag weer zeg! Moet jij niet op Youtube een filmpje zoeken hoe je je haar kan doen of hoe je je op kan maken? Veel leuker dan dit soort onzin. Pure tijdverspilling.
quote:desyyyy schreef op 27 december 2011 @ 20:53:

Ze zegt dingen tegen mijn vriendin zoals; wat zie je er leuk uit enzo. Terwijl ze het gewoon echt niet meent omdat ze daarna keihard over haar roddelt tegen anderen! Ze heeft bij mijn vriendin in de klas gezeten en kon er toen altijd heel goed mee en nu negeert ze haar soms.

Dus...

En waarom maak JIJ je daar druk over?
Heeft de Yes geen forum??
quote:Perel schreef op 27 december 2011 @ 21:07:

Heeft de Yes geen forum??Sinds dat grut de VIVA ontdekt heeft, is het daar complete leegloop, lijkt wel.
ach, daar groei je wel over heen.
Het is duidelijk weer Kerstvakantie.

Nee, ik heb dat gelukkig niet. Kan me gelukkig niet zo druk maken over mensen.

Is ze soms mooier dan jij?
quote:desyyyy schreef op 27 december 2011 @ 20:53:

Ze zegt dingen tegen mijn vriendin zoals; wat zie je er leuk uit enzo. Terwijl ze het gewoon echt niet meent omdat ze daarna keihard over haar roddelt tegen anderen! Ze heeft bij mijn vriendin in de klas gezeten en kon er toen altijd heel goed mee en nu negeert ze haar soms.Ja, alles wordt anders als je eenmaal naar de grote school gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven