Kriebelig
dinsdag 27 december 2011 om 20:26
Brrr, gister zag ik haar weer! Wat een verschrikkelijk achterbaks wijf! Ik weet wat ze allemaal heeft gezegd en gedaan. Het heeft totaal niks met mij te maken maar wel met mijn vriendin. Elke keer als ik haar maar zie word ik serieus kriebelig en kan ik haar wel wat... Hoe arrogant en achterbaks kun je zijn? En dan ook nog zo veel denken van jezelf terwijl je eigenlijk zo dom bezig bent altijd. Als ik nou een glas bier in mijn handen had wou ik het stiekem over haar heen gooien, tenminste die neiging had ik. Wat zou ze dat erg vinden want dan gaat het haar weer krullen en kan ze de koningin niet meer spelen
Hebben jullie dit ook wel is met personen?
Sorry moest er even uit
Hebben jullie dit ook wel is met personen?
Sorry moest er even uit
dinsdag 27 december 2011 om 20:30
jee, is je vriend vreemdgegaan ofzo met haar? Nee ik kan nooit zo over mensen denken, misschien als ze echt iets "geflikt"hebben. En dan nog, misschien optimistisch, maar ik geloof er toch sterk in dat de meeste mensen alles doen met de beste bedoelingen. Dat dat er soms wat anders uitkomt, tja, we zijn ook maar mensen
dinsdag 27 december 2011 om 20:31
Maar waarom is het dan een vriendin van je? Als je zo'n hekel aan iemand hebt dan noem je haar toch geen vriendin?
Nog eens gelezen en ik snap het nu. Ik vind het ook altijd moeilijk als iemand anders iets zegt over iemand van wie ik veel hou. Maar dat moet je naast je neer leggen. Je hebt alleen jezelf ermee.
Nog eens gelezen en ik snap het nu. Ik vind het ook altijd moeilijk als iemand anders iets zegt over iemand van wie ik veel hou. Maar dat moet je naast je neer leggen. Je hebt alleen jezelf ermee.
dinsdag 27 december 2011 om 20:37
quote:desyyyy schreef op 27 december 2011 @ 20:26:
Wat een verschrikkelijk achterbaks wijf! Ik weet wat ze allemaal heeft gezegd en gedaan.
Hoe arrogant en achterbaks kun je zijn? En dan ook nog zo veel denken van jezelf terwijl je eigenlijk zo dom bezig bent altijd.Gelukkig ben jij heel anders.....
Wat een verschrikkelijk achterbaks wijf! Ik weet wat ze allemaal heeft gezegd en gedaan.
Hoe arrogant en achterbaks kun je zijn? En dan ook nog zo veel denken van jezelf terwijl je eigenlijk zo dom bezig bent altijd.Gelukkig ben jij heel anders.....
dinsdag 27 december 2011 om 20:40
dinsdag 27 december 2011 om 20:53
dinsdag 27 december 2011 om 20:55
dinsdag 27 december 2011 om 21:01
quote:desyyyy schreef op 27 december 2011 @ 20:53:
Ze zegt dingen tegen mijn vriendin zoals; wat zie je er leuk uit enzo. Terwijl ze het gewoon echt niet meent omdat ze daarna keihard over haar roddelt tegen anderen! Ze heeft bij mijn vriendin in de klas gezeten en kon er toen altijd heel goed mee en nu negeert ze haar soms.
Dus...
En waarom maak JIJ je daar druk over?
Ze zegt dingen tegen mijn vriendin zoals; wat zie je er leuk uit enzo. Terwijl ze het gewoon echt niet meent omdat ze daarna keihard over haar roddelt tegen anderen! Ze heeft bij mijn vriendin in de klas gezeten en kon er toen altijd heel goed mee en nu negeert ze haar soms.
Dus...
En waarom maak JIJ je daar druk over?
dinsdag 27 december 2011 om 21:39
quote:desyyyy schreef op 27 december 2011 @ 20:53:
Ze zegt dingen tegen mijn vriendin zoals; wat zie je er leuk uit enzo. Terwijl ze het gewoon echt niet meent omdat ze daarna keihard over haar roddelt tegen anderen! Ze heeft bij mijn vriendin in de klas gezeten en kon er toen altijd heel goed mee en nu negeert ze haar soms.Ja, alles wordt anders als je eenmaal naar de grote school gaat.
Ze zegt dingen tegen mijn vriendin zoals; wat zie je er leuk uit enzo. Terwijl ze het gewoon echt niet meent omdat ze daarna keihard over haar roddelt tegen anderen! Ze heeft bij mijn vriendin in de klas gezeten en kon er toen altijd heel goed mee en nu negeert ze haar soms.Ja, alles wordt anders als je eenmaal naar de grote school gaat.