lang geleden... deel 5

03-04-2010 18:52 931 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.

Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.

Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
% gewijzigd
Hoelang ben je nu onderweg Wurm?(ik vond het best zwaar als ik eerlijk ben het zwanger zijn-deed het ook alleen;bedoel alleenstaand-)

Ik heb weinigs nieuws tevertellen,voel me nog steeds ellendig..ga zo maar weer liggen(ben ook al aangekomen van het weinig bewegen maar da's even niet anders)
Haai!

Hier ook de hele dag zon, maar geen daglicht gezien.

Lekker onder een dekentje alleen maar films gekeken. Vind het wel best, voel me ook niet lekker ben een beetje grieperig.

Maar geestelijk voel ik me nog steeds prima, dus ik kan alles aan momenteel.

Nieuwe date plannen lijkt me leuk, Saar doe jij 'n voorstel?

Klinkt pittig hoor Wurm, die drukke dagen. En dat in jouw toestand. Hihi.

Lekker wat rust pakken deze week!

Lynne! Wakker worden! Je ligt in de schaduw!

Wat fijn Ster dat het zo goed met je gaat!!
Ooo heee Appel!

Beste peerd van stal vergeten net!

Hoe is het met je? Hoe waren je paasdagen?

Sponge, ik zal binnenkort op hyves even antwoord geven. :-) ivm anonimiteit hier.

Naar dat het nog niet beter gaat joh!
Ja ,Wurm bij mij houdt het niet over..

(gelijk heb je,sorry dat ik er niet aan gedacht had)

Leuk Ster dat het goed gaat!

Hoe gaat het met de anderen?
T is verder weer angstvallig stil hier?

Ik zit effe uit te hijgen na een veul te lange dag werken. En nu heeft Wurmini de hik. Vink zòoooo zielig!!!
Hahahaha wat schattig!!

Dat lijkt me zo geweldig om te voelen.
anoniem_73098 wijzigde dit bericht op 09-04-2010 07:09
Reden: en weer weg
% gewijzigd
Vervelend Ster, dat je therapeute weg gaat.

Ga je nog naar een ander of zie je geen reden meer om daar te blijven?

Ik ben gister gebeld dat ik ben ingeloot in de groep die meteen met de training gaat starten. Ze weten nog geen extacte datum, maar verwachten dat het met 2 a 3 weken zal beginnen.

Had er helemaal niet meer bij stil gestaan, dus even slikken dat het binnenkort van start gaat.

Maandag ook weer therapie. Daar ben ik door vakantie en paasdagen al een tijd niet geweest.

Maar eerst nog een druk weekend voor de boeg.

Krijg Frummel weer te logeren en die heeft al van alles bedacht, waaronder de Apenheul.

Dus ik zal zondagavond wel uitgeput zijn

Liefs aan iedereen!
Wow Saar, dat gaat dan snel ineens.

Wat leuk zeg dat Frummel komt logeren!! Heel veel plezier!
anoniem_73098 wijzigde dit bericht op 09-04-2010 07:08
Reden: en weer weg
% gewijzigd
Oeh, da's schrikken, als je fijne therapeut zomaar ineens weggaat. Is ook echt mijn schrikbeeld en iets waar ik het in het verleden ook echt heel moeilijk mee gehad heb.

Iets met hechting enzo

Saar, jij ook al overvallen door therapeuten.. 3 weken, dat is al snel zeg!

Zie je het nog wel zitten?

Wel meteen weer een hele andere wereld, na Kenia...

Hoegaat het met jullie?

Leuk Saar die aktiviteiten;heb je iig geen tijd om je tevervelen!

Goh Wurm wat voelt dat apart he;de hik,echt schattig!

Iry lees je hier nog?

Philomein,Lynne,Appel,Claire,Hanke,Ster,EV?

Ik heb me gisteren verslapen,heb nu volgende week donderdag weer een afspraak maar dan s'middags.-heb me de hele week druk over gemaakt-Was al om 5 uur wakker om 8 uur denk ik ga nog een half uurtje liggen,zou SB om 8.30 wekken,deed ik m'n ogen open was het al 10 uur!moest er om 9.20 zijn.Balen..

Verder ga ik morgen even bij mijn oom langs waar we nog niet zolang contact meehebben(hij is een neef van mijn moeder)Hij woont hier vlakbij het ziekenhuis.Hij kwam ook een paar keer op bezoek in het ziekenhuis laatst.

Ik voel me nogsteeds niet lekker,het gaat met flagen dat ik ziek en onrustig voel.Ik moet zoiezo 6 weken antibiotica slikken hebben ze in het begin gezegd(zit nu op de 4)Daar voel ik me zo beroerd door maar gelukkig is het niet meer constant wat ik wel had met het infuus;god wat was ik ziek!Oorlog in mijn lijf zo voelt het;koud,zweten ,onrustig.Maar toen bleek dat het mijn andree medicatie afbreekt zo aggressief was dat spul;het was rood als limonadesiroop en als het op witte stof(kleding van verpleegster)komt slaat het lichtblauw uit en kan je het dus wel weggooien(bij een zuster spatte het op haar shirt dat gooide ze weg)Kan je nagaan wat dat spul in je lichaam doet,zelfs mijn zweet verkleurt mijn shirts dat slaat geel uit(staat ook als bijwerking aangegeven) en urine is verkleurt..Wat zal ik blij zijn als het afgelopen is!
He lieverds!!

Kom even een teken van even geven.

Sta op het punt zo te vertrekken voor een paar dagen skieen.

Even er tussenuit samen met vriend, hopelijk ook een paar dagen rust in mijn hoofd.

Frummel is vanmiddag met Saar vertrokken voor een logeerpartijtje.

Frummel had er veel zin in! wilde plannen ook, vermaak meegenomen voor een hele week, word een druk weekend

Saar sterkte met frummel

En saampjes veel plezier, voor allebei!

Liefs allemaal!
Fijn om tehoren Iry;veel plezier daar en genietze!!Hoop maar verwacht wel dat dat lukken zal

EV wat ben je stil (of heb ik wat gemist?)

Ga vandaag even bij het verzorgpaard kijken,SB brengt me gelukkig.Hoop volgende week tehoren(ziekenhuis arst) wanneer ik weer normaal bewegen mag want het verzorgen van het paard is lichamelijk best zwaar(=de stal uitmesten en de kruiwagen leeggooien;dan moet je wel mogen tillen e.d,afgezien van het rijden erop)Ik weet niet precies wanneer hij verhuizen gaat,hoop dat ik voor die tijd toch wel weer wat kan doen!
.
anoniem_62873 wijzigde dit bericht op 14-08-2010 13:29
Reden: privacy
% gewijzigd
Wurm
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Geen sorry zeggen Wurm

Hoe is het bij de doktersdienst gegaan?
Liefie toch...

(kom snel weer wat schrijven hoor, maar kwam hier eigenlijk om te vertellen hoe goed het met me gaat, maar vind het nu een beetje ongepast )

Liefs voor Allemaal!
.
Ps. Zeg, sterrekind, vertel eens snel hoe het gaat.

Alles past hier.

Dat ik dom doe betekent niet dat er geen ruimte meer is voor jou!!!!

Vertellen!!!
Pfff. Wat goed om te lezen zeg dat het met jou weer een beetje gaat.

Je bent medicatie vergeten, voelde je vreselijk maar zo'n baby kan echt wel tegen een stootje. Give yourself some credits. Je bent géén klote moeder.

Voor jou is het heel erg rot. En wat lijkt het me vreselijk eng om die gedachtes te hebben en weten dat het niet goed met je gaat.

Heel goed dat je de dokterspost gebeld hebt! Dat getuigt van verantwoordelijkheid en zorgzaamheid en van goede ouders.

(tipje, als je eens wilt zien hoe erg het kan moet je eens aflevering gemist bij tienermoeders kijken. Rokend, met astma, wonend in een huis met asbest, het is niet te geloven)

Ooooo schatten ik voel me zo fijn. Durfde het eerst niet zo goed te vertellen, heb wel vaker van die 'manies' en dan komt het meer door een situatie, telefoontje, getal op de weegschaal, lieve opmerking dat ik me fijn voel. En nu lijkt het gewoon echt wat stabieler te worden. Toen er vorige week iets gebeurde wat minder was, raakte ik niet gelijk heeel diep in de put. Ik kon relativeren, me teleurgesteld voelen (de emotie mocht er zijn!!! Ik heb het niet gecompenseerd!!) en verder constateren dat ik niet wéér helemaal opnieuw hoefde te beginnen met mezelf weer uit de put halen, na een paar dagen weer uit bed, beginnen met het huishouden.

Nee, ik ging VERDER!

Het klinkt misschien zoooo suf maar het is voor mij zo'n opluchting. Ik ben er nog lang niet maar ik voel me goed!

Ik spring, lach, zing, leef!

Ik spreek mensen soms aan in het openbaar, terwijl ik me een paar maand terug nog zooo rot kon voelen om me uberhaupt in het openbaar te vertonen. Als mensen me al aankeken. Brrr. Lelijke, vreselijke slechte ik.

Ik ben zo dankbaar, zo blij.

Ik geniet. Van het nu. En een zware bui overleef ik tegen die tijd wel weer. (dan herinneren jullie me gewoon aan nu )
Zo licht als een

(figuurlijk gezien dan he )
Wurm, dikke voor jou. Ik vind je helemaal niet onverantwoordelijk, iedereen kan iets vergeten. Niet zo streng voor jezelf zijn hoor, ga even lekker bijkomen van de schrik.

Virtuele aai over je bol en bolle buikje!

Ster, geweldig om te lezen hoe goed het gaat, Vasthouden en van genieten!

Saar, hoe was het weekend, ben je gevloerd?

Met mij gaat het goed, werk blijft vermoeiend helaas. Ik probeer dat te compenseren door leuke dingen te doen maar ook door niets te doen

(luieren ).

Liefs voor iedereen!
.
Echt fijn om telezen wat je bezig houdt Ster kan me voorstellen dat dat "licht..." aanvoelt want als ik me erg slecht voel voelt dat vaak zwaar (klote),massief alles behalve flexiebel,heb het gevoel of ik kilo"s extra bij me draag-die denkbeeldige rugzak is dan verdomde zwaar-

Ga jij eigenlijk naar de kerk?

Ik ben wel gedoopt(remonstrans-protestants) maar wij gingen nooit naar de kerk.Ben wel gelovig opgevoed maar meer spiritueel niet via de bijbel(behalve de feestdagen dan zoals Pasen vierde wij bijv. met mijn moeders familie bij mijn oma) maar die is vorig jaar overleden dus nu hebben ze het bij mijn neef gevierd.Ik was er niet bij want S.B is alleen zondags thuis(vrij) en is niet lekker,ik ook niet echt+het was nogal ver rijden.Dus mijn moeder adviseerde mij om thuis teblijven want als het aan mij gelegen had waren we wel gegaan was mijn planning,maar gelukkig had ik goedkeuring van mams

Ik zou nml. niet weten welke kerk ik kiezen zou,ik heb nml. mijn eigen geloof;volgens mij bestaat er geen kerk waar ze zo denken.Ik geloof bijv. dat je de Bijbel niet letterlijk opvatten moet maar symbolisch en dan nog gaat het volgens mij om de achterliggende boodschap en niet aan een psalm of versnummero nogwat(niet vervelend bedoelt hoor iedereen mag geloven wat hij wil) Maar ik vind het verschrikkelijk hoe Geert Wilders de Islam neer probeert tezetten en alles probeert optestoken!)

Eerlijk gezegd weet ik niet eens uit welke kerken je "kiezen" kan;weet jij dat toevallig?Waar geloof jij in/naar welke kerk zou jij gaan bijv.?Het lijkt me nml. best prettig om een plek tehebben waar je (zover mogelijk)gelijkgestemden vindt vandaar mijn vraag.Zoals in het ziekenhuis is er bijv. een dienst daar ben ik ook heen gegaan maar ik zou niet weten welke dat was..

Wurm heftig joh wat er allemaal naar boven komt als je je medicijnen vergeet optehalen!Maar je hebt super verantwoordelijk gehandelt door naar de post tegaan,meer kan je niet doen toch?Denk echt niet dat die ene(weet de naam niet)instantie ingeschakelt zou worden omdat jij dit vergeten bent;daar zou ik me niet druk over maken.Weet je wat ik probeer ,1 of 2 pillen te sparen zodat je ,mocht je misgrijpen,altijd wat in huis hebt.Maar als het erge "gevaarlijke" pillen zijn zou ik een paar extra vragen voor resreve bedoel ik,een idee?Ik had een voorraadje thuis gespaart maar de eerste week in het ziekenhuis hebben ze mijn eigen pillen gegeven ,had nml. net voor een week gehaald toen ik werd opgenomen en ze zagen mijn pillen,toen hebben ze die gevraagd en vervolgens aan mij uitgedeelt de eerste week(zie ik omdat de kleur van die pil anders is dan die die ik van het z.h krijg)Lekker goedkoop voor hun!Later was er 1 medicijn op vroegen ze weer of ik toevallig nog wat had..slordig hoor ze zien toch dat iets opgaat;ik lag er al 3 weken toen dat gebeurde en dat waren echt belangrijke medicijnen stom hoor,moest er een dag op wachten!

Maar je hoeft niet zo tetwijfelen over het goede moeder zijn.

Want je bent volgens mij een hele wijze vrouw!;hoe jij op anderen reageert en ze wat schrijft is het altijd zo helder en raak ook wat je zelf verteld;je inzichten (maar vooral ook wijs!)Dat zou ik wel willen leren van je;echt waar!

Daaruit blijkt wel dat je veel over dingen nadenkt (ook wat je schrijft tav. opvoeding dat valt me echt op) dus volgens mij ben je een hele goeie moeder zelfs!

Maar ik kan me alles bij je twijfels voorstellen want ik heb ze zelf ook gehad en loop en nog regelmatig tegen aan.Ik twijfel veel over mijn kinderwens;wel/niet in het kort gezegd.Maar ik wil gewoon mijn mening geven nav. je post vandaar,kon het niet laten

We zijn vanavond niet naar het paard geweest,S.B was niet lekker,en hij is boos..Iemand uit de groep waarin ik zit bood me aan optehalen om naar de groep tegaan die ook zondag's is maar dan informeel.Dit had ik tegen S.B gezegd en die vind het niet kunnen,wat ik wel verwacht had waardoor ik besloot aftebellen omdat ik me niet lekker genoeg voel maar ook omdat ik dit wel aanvoelde.Hij is er van overtuigd dat die man iets van mij wil,hij is ook bij me op bezoek gekomen in het ziekenhuis en dat vond S.B ook al niet leuk(..)Ik ervaar veel steun aan de groep dus daarom blijf ik het ook zeker doen maar hier wordt ik soms zo moe van.Dat heb je met een Turk dat is logisch zegt m'n moeder,ik heb ook geprobeert uitteleggen dat je elkaar wel vertrouwen moet,maar dat gaat er niet in bij hem.Nou sorry moest het even kwijt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven