Lichttherapie

07-12-2010 16:57 32 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
-
!
Wat fijn dat je er baat bij hebt barbie!

Ik heb zelf ook 3 jaar lichttherapie gevolgd in het ziekenhuis, had er zeker baat bij. Dit jaar ben ik niet geweest, maar wel naar een zonnig land op vakantie geweest in november. Helaas voel ik me momenteel helemaal niet goed, erg moe en echt nergens zin in. Ik heb nu de Energy Light besteld van Philips, want lijkt me toch wel lekker om wat vaker achter zo'n lamp te kunnen. Bovendien is de lichttherapie nu even lastig te combineren met mijn werk. Hoop dat ik veel plezier heb van de lamp! Sterkte voor alle mensen met een winterdip/depressie! Zonnestraaltje voor jullie!
barbie, heerlijk he?! Ik zou als ik jouw was gauw zelf een lamp kopen, dan bespaar je je lekker het reizen naar de kliniek enzo. En dan kun je eerder beginnen in de winter en de 'therapieweek' gewoon lekker een keer herhalen.
@
Hoi! Ik ben voor een interview op zoek naar iemand die lichttherapie doet/gedaan heeft als oplossing voor een winterdip.

Als je daar zin in/tijd voor hebt deze week, laat het me dan even weten op lisa.zilver[at]student.hu.nl.

Bij voorbaat heel veel dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven