loslaten
zaterdag 25 februari 2012 om 13:23
ik zit al maanden met een dilemma, waar ik zo ongelukkig van word en ben..
Ik heb onzettend veel moeite om een bepaald persoon los te laten, hoe hard ik mijn best ook doe. Het is natuurlijk makkelijk om te zetten, dat ik gewoon geen contact meer moet zoeken of niet meer moet smsen, maar als je echt om iemand geeft gaat dat niet zo makkelijk. Ik heb dit nog nooit in mijn leven gehad, echt nog nooit ! Ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan, soms draaf ik ook echt door. Het is ook meer dat ik bepaalde dingen niet begrijp en niet wil loslaten, daarom lukt het ook niet.
hoe gaan jullie ermee om om dingen los te laten, of een persoon. Heeft iemand tips ? weet dat ik mezelf zoveel mogelijk moet vermaken en afleiding moet zoeken, en dat probeer ik ook , maar mijn hart doet zo enorm veel pijn, heb soms gewoon geen energie meer over omdat het me helemaal opvreet.. Weet ook dat tijd alle wonden heelt, maar hoe kom je door zoiets heen ??
Ik heb onzettend veel moeite om een bepaald persoon los te laten, hoe hard ik mijn best ook doe. Het is natuurlijk makkelijk om te zetten, dat ik gewoon geen contact meer moet zoeken of niet meer moet smsen, maar als je echt om iemand geeft gaat dat niet zo makkelijk. Ik heb dit nog nooit in mijn leven gehad, echt nog nooit ! Ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan, soms draaf ik ook echt door. Het is ook meer dat ik bepaalde dingen niet begrijp en niet wil loslaten, daarom lukt het ook niet.
hoe gaan jullie ermee om om dingen los te laten, of een persoon. Heeft iemand tips ? weet dat ik mezelf zoveel mogelijk moet vermaken en afleiding moet zoeken, en dat probeer ik ook , maar mijn hart doet zo enorm veel pijn, heb soms gewoon geen energie meer over omdat het me helemaal opvreet.. Weet ook dat tijd alle wonden heelt, maar hoe kom je door zoiets heen ??
zaterdag 25 februari 2012 om 13:40
zaterdag 25 februari 2012 om 13:47
Richt je op jezelf en op alles wat goed is voor jou. Richt je niet meer zozeer op anderen. Laat anderen niet bepalen hoe jij je voelt van binnen. Dat bepaal jezelf. Wees lief voor jezelf. Zoek afleiding, zoek ontspanning op. Aan de andere kant blijf ook bezig, stel jezelf andere doelen, prioriteiten en werk eraan, dan zul je minder denken aan die ander.
Zoek niet meer naar antwoorden op je vragen. Vraag jezelf af of als je die antwoorden weet het iets uitmaakt. Wslk is het antwoord Nee. Laat het dus los.
Is trouwens heel moeilijk loslaten. Maar je kan het. Als je echt wil.
Zoek niet meer naar antwoorden op je vragen. Vraag jezelf af of als je die antwoorden weet het iets uitmaakt. Wslk is het antwoord Nee. Laat het dus los.
Is trouwens heel moeilijk loslaten. Maar je kan het. Als je echt wil.
zaterdag 25 februari 2012 om 14:33
Tijd heelt helemaal niks.
Je kan dingen net zolang vasthouden en laten ettteren als je zelf zin in hebt.
Accepteer dat het leven niet altijd loopt zoals je wil.
Dat mensen soms dingen doen op een oneerlijke manier of om een reden di jij niet snapt.
Al zou je alle antwoorden hebben blijft de uitkomst hetzelfde.
Ik zou niet voor je gevoel weg blijven rennen maar er even recht doorheen gaan.
Boos zijn, verdrietig zijn..het geeft allemaal niet.
Ooit moet het er toch uit.
Het leven gaat door, daar hef je niks voor te doen.
Je kan dingen net zolang vasthouden en laten ettteren als je zelf zin in hebt.
Accepteer dat het leven niet altijd loopt zoals je wil.
Dat mensen soms dingen doen op een oneerlijke manier of om een reden di jij niet snapt.
Al zou je alle antwoorden hebben blijft de uitkomst hetzelfde.
Ik zou niet voor je gevoel weg blijven rennen maar er even recht doorheen gaan.
Boos zijn, verdrietig zijn..het geeft allemaal niet.
Ooit moet het er toch uit.
Het leven gaat door, daar hef je niks voor te doen.
zaterdag 25 februari 2012 om 14:51
Het kost tijd, maar uiteindelijk gaat het steeds makkelijker, eerst lijkt het alsof je iedere seconde van de dag aan die persoon denkt, dan ieder uur en voor je het weer komt er een dag dat je denkt: "hey, ik heb vandaag, tot nu, nog niet aan hem/haar gedacht". Geen contact zoeken is het beste, maar veroordeel jezelf niet als je een paar keer de fout in gaat. Probeer het niet te doen, hoe moeilijk ook, maar ga vooral door met leven, geniet van de kleine dingen, hou je daar aan vast. Het kan best een tijdje zeer doen, maar het wordt minder en milder. Succes!!
zaterdag 25 februari 2012 om 15:40