Lotgenotengroep depressie

28-09-2025 16:03 202 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou graag van dit topic een lotgenotengroep depressie willen maken.

Dat we elkaar ondersteunen om de dag door te komen en elkaar er door heen te slepen.

Zelf terugval in depressie. Geprobeerd om antidepressiva te verhogen, maar is niet gelukt. Te veel bijwerkingen. Binnenkort overleg met psychiater hoe nu verder. Merk ook dat ik weer moeite heb om iedere dag naar buiten te gaan en sowieso te bewegen. Zou het liefst vaak op bed liggen. Alles lijkt ook uitzichtloos en hopeloos.
Verschrikkelijk, ik gun het mijn ergste vijand niet.
Ben sinds gistermiddag ook wat meer gespannen en onrustig. Weet niet echt
de oorzaak.

Vannacht de klok een uur terug. Voor mijn gevoel duren de dagen dan nog langer

Succes bij je vriendin!
Ik ben ook onrustig. Met mijn man gaat het ook niet heel lekker momenteel en ik merk dat ik daar ook onrustig van wordt. Dat we beide niet zo stabiel zijn maar thuis wel de boel draaiende moeten blijven. Het is zoeken naar balans.

De nare bijwerkingen van de AD zijn gelukkig wel weg maar voel me nog steeds niet fijn. Vooral zo intens moe. En moet mezelf echt tot iets zetten anders blijf ik de hele dag op de bank(als ik die keuze had) Heeft allemaal tijd nodig maar dat is zo frustrerend.
Het weer helpt dan ook niet echt mee haha.

Probeer toch wat positiever te gaan denken maar dat lukt de ene dag beter dan de andere dag

Ik hoop dat iedereen hier toch een fijne zondag mag hebben (of toch een paar fijne momenten)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven