massage cadeau doen

11-03-2012 00:58 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

Ik wil mijn vriend graag een massage cadeau doen. In de vorm van een massagebon. Ik heb een beetje gegoogelt maar ik word er niet echt wijzer van.

Heeft ieman van het forum ooit zoiets cadeau gedaan? tips?

ik heb namelijk geen idee waar ik het zoeken moet.

alvast bedankt!
Met of zonder happy end?
Google woonplaats + massage kies er 1 uur en bel!

Ben jij blij dat het viva forum er is!
quote:isabon schreef op 11 maart 2012 @ 01:04:

Met of zonder happy end?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hier
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat heeft dit te maken met "psyche?"
Bij de meeste beauty- en schoonheidsalons geven ze ook massages. Zoek die eens op in je eigen woonplaats. Vast en zeker zit er wel een bij die ook massages geeft. Overigens zou ik om het speciaal te maken voor jullie samen een massage gaan boeken, dat geeft toch wel een speciaal effect om samen te genieten. Meestal kun je hiervoor terecht bij de grotere sauna's etc.
Als ik mijn vriend een massage kado doe dan ben ik de masseuse. Met happy end. Maargoed, als je voor de bon gaat zou ik groupon in de gaten houden. En met z'n 2 gaan idd , veel leuker.
Ik zit in het buitenland helaas, dus een happy end zit er niet in.

Hij heeft een stressvolle periode achter de rug, dit zal hem goed doen.

Heel erg bedank voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven