Mensen met paranormale ervaringen?

07-06-2012 20:01 814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je weleens iets paranormaals meegemaakt?

Ik heb zelf nooit iets gezien ofzo, maar heb soms wel het gevoel dat ik misschien heldervoelend ben. Ik kan dingen voelen aankomen op een of andere manier.

Ik was een paar jaar geleden bijvoorbeeld op vakantie met mijn vader in New York. We sliepen in een hotel dat hij had uitgekozen. Ik had het hotel niet gegoogeld van tevoren, nam aan dat het wel goed zat. Dat was dus niet zo.

Het was echt een vreselijk eng hotel, ik kreeg al slechte vibes toen ik binnenliep. De mensen die er werkten waren ook vreemd.. het voelde gewoon heel vreemd. Mijn vader maakte nog een grapje over de film 'the Shining', zo raar was het.

Ik heb daar de eerste twee weken heel slecht geslapen.

Dit is heel lastig uit te leggen, maar daarna kreeg ik een soort gevoel van gevaar over me heen, heel benauwd werd ik ervan.

Kwamen we op een dag 'thuis' na een dagje shoppen, waren er overal nieuwsbusjes. Wij vragen wat er gebeurd was: een vrouw was vermoord in het hotel waar bij verbleven. Was in stukken gehakt en daarna onder het bed geschoven. De moordenaar had daarna uitgecheckt, en een dag later werd het lichaam gevonden door een schoonmaakmeisje.

Uiteraard hebben we daarna meteen uitgecheckt. Maar ik had het gevoel dat ik dit voelde aankomen.

Ik heb vaker dit soort ervaringen. Soms voel ik ook aan wanneer het slecht gaat met een vriend of familielid ook al heb ik die niet gesproken of gezien.

Heeft iemand dit ook, of hebben jullie weleens echt paranormale ervaringen gehad?
Wow, dat is echt n horror film zeg!!! Wat freaky, in stukken en onder t bed. Bah
Ga je echt meer dan 2 weken naar New York met je vader? In mijn familie duren stedentrips nooit langer dan een paar dagen.
Ik heb ooit eens een bepaalde droom gehad.

(Ik werkte als caissiere en moest om 08:00 beginnen.)

Ik had een droom, waarin ik te laat wakker werd (iets voor 08:00) en dat ik me dus moest haasten. Terwijl ik de trap afstormde, riep mijn moeder vanuit bed: "Drink je nog even wat?"

Ik word wakker, kijk op de klok en zie dat het even voor 08:00 is. Shit! Echt verslapen. Ik als een gek aankleden en stormde naar beneden. Ik hoorde mijn moeder nog roepen: "Drink je nog even wat?"

Hoe is het mogelijk?!

Ik vind die droom nog altijd bijzonder.
quote:floral schreef op 07 juni 2012 @ 20:01:

Kwamen we op een dag 'thuis' na een dagje shoppen, waren er overal nieuwsbusjes. Wij vragen wat er gebeurd was: een vrouw was vermoord in het hotel waar bij verbleven. Was in stukken gehakt en daarna onder het bed geschoven.

Heb je een linkje, of anders hotelnaam of datum? Zelfs in een grote stad als New York haalt zo'n spectaculaire hotelmoord alle kranten.
Offtopic NYC is alweer een tijd geleden voor mij, maar NYC doe ik niet in 2 dagen. Daar is die stad veel te groot en ver weg voor. Londen in 2 dagen kan ik wel begrijpen.

Ontopic In welk hotel was dat gebeurd?
quote:ondernemer schreef op 07 juni 2012 @ 20:11:

[...]

Heb je een linkje, of anders hotelnaam of datum? Zelfs in een grote stad als New York haalt zo'n spectaculaire hotelmoord alle kranten.

Hotel Carter, dacht in 2007..

Ja ik ging 3 weken op vakantie met m'n vader naar New York, best decadent idd voor een stad!
quote:truffelmaffia schreef op 07 juni 2012 @ 20:07:

Hoe is het mogelijk?!

Nou, misschien zegt je moeder dat wel vaker. Je brein registreert zoiets feilloos namelijk.
Als je heldervoelend was, had je dit toch al voorvoeld voordat je in het hotel kwam, lijkt me.

Het lijkt me eerder raar als er zoiets zou gebeuren in een hotel dat een goede indruk maakte en goede vibes had. Dat je er dus niks van zou merken dat er zulke dingen gaande waren. Zo'n moordenaar kiest natuurlijk een louche hotel uit voor zoiets (het lijk werd niet voor niets pas een dag later ontdekt).
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 07 juni 2012 @ 20:15:

Als je heldervoelend was, had je dit toch al voorvoeld voordat je in het hotel kwam, lijkt me.

Het lijkt me eerder raar als er zoiets zou gebeuren in een hotel dat een goede indruk maakte en goede vibes had. Dat je er dus niks van zou merken dat er zulke dingen gaande waren. Zo'n moordenaar kiest natuurlijk een louche hotel uit voor zoiets (het lijk werd niet voor niets pas een dag later ontdekt).

Ja zeker was het een louche hotel!

Maar dat was echt een apart gevoel hoor, echt een gevoel van gevaar, heel hachelijk. Zenuwachtig, benauwd. Dat heb je niet in elk slecht hotel (ik reis veel en heb in heel veel slechte hotels gezeten, maar heb dat gevoel verder nooit gehad).
Gevonden!!

On August 31, 2007, a housekeeper found the body[41] of Kristine Yitref, 33,[42] wrapped in plastic garbage bags and hidden under a bed in Room 608. Sex offender Clarence Dean, 35, was charged with homicide.[43] Yitref, as Mistress Kris, was formerly a member of the goth rock group The Nuns.[44] She had turned to prostitution at the time of her death to support a drug addiction.[45]

In hetzelfde Wikipedia-artikel staat ook dat het hotel een slechte reputatie heeft vanwege o.a. achterstallig onderhoud. Het hotel heeft zeer slechte recensies op tripadvisor en staat bekend om o.a. prostitutie. Ik kan me indenken dat het niet direct een plek is waar je je thuisvoelt...
Jep, dat was de moord inderdaad. Augustus 2007.
ja dromen die uitkwamen etc. dingen die uitzichzelf in een andere positie stonden, lichten die flikkerden zonder dat de lamp kapot was etc.
Ik nam vroeger op de scooter naar school altijd dezelfde ( kortste route ) in die2 jaar heb ik 2 maal een andere ( bijna 1.5 km langere ) route genomen, gewoon zomaar en beide keren gebeurde er een aanrijding ( niet super ernstig maar toch.... ) op mijn normale route rond het tijdstip dat ik daar zou rijden. Tja... toeval of toch en bepaald paranormaal iets? Geen idee maar ben blij dat mij toen niets overkomen is.
Gaffer, als ik Google op dat hotel kom ik op YouTube filmpjes.

Ga ik echt niet kijken
Precies, achterstallig onderhoud, drugs, prostituees, onvriendelijk personeel, dat zijn allemaal dingen die je bewust of onbewust registreert en die je een niet-pluisgevoel geven.
Ga in therapie!
quote:ondernemer schreef op 07 juni 2012 @ 20:19:

Gevonden!!

On August 31, 2007, a housekeeper found the body[41] of Kristine Yitref, 33,[42] wrapped in plastic garbage bags and hidden under a bed in Room 608. Sex offender Clarence Dean, 35, was charged with homicide.[43] Yitref, as Mistress Kris, was formerly a member of the goth rock group The Nuns.[44] She had turned to prostitution at the time of her death to support a drug addiction.[45]

In hetzelfde Wikipedia-artikel staat ook dat het hotel een slechte reputatie heeft vanwege o.a. achterstallig onderhoud. Het hotel heeft zeer slechte recensies op tripadvisor en staat bekend om o.a. prostitutie. Ik kan me indenken dat het niet direct een plek is waar je je thuisvoelt...

Heb zelfs een keer gehoord daarna dat het hotel vervloekt zou zijn. Daar zijn best veel vreemde moorden/zelfmoorden geweest blijkbaar.

Je kan je wel voorstellen dat ik daarna mijn vader nooit meer een hotel heb laten boeken als ik met hem op vakantie ga, en dat ik voortaan de geschiedenis van elk hotel google voordat ik een kamer boek....
[ ] overtuigd

[x] niet overtuigd
Oh ja... s nachts wakker worden ( ongeveer 10 jaar terug ) omdat mijn stereotoren ineens aanging. Stereo toren weer uitgezet en weer verder tukken. Even later zelfde geval toen goed beu en de stekker eruit getrokken.

En ik zweer het enkele minuten later begint die stereo weer muziek te spelen. Ik ben vrij nuchter dus ik geloof het eigenlijk nog steeds niet maar het was echt zo. Stond met de stekker in mijn handen en er komt geluid en licht uit dat ding.... ik was er van overtuigd dat ik gek aan het worden was en ben met mijn handen voor mijn oren en ogen dicht terug onder de dekens gesprongen. Na enkele seconden stopte hij er weer mee.. Daarna niet meer gehad gelukkig!!
Mow, wat bizar. En je weet zeker dat je niet droomde?
quote:ondernemer schreef op 07 juni 2012 @ 20:29:

[ ] overtuigd

[x] niet overtuigdWaar ben je niet van overtuigd?
Als ik heel intensief contact heb met iemand voorvoel ik vaak dingen, maar ik sluit me er zo veel mogelijk voor af. Toen ik zwanger was had ik het heel extreem en voelde ik ook dingen/emoties van vreemden. Zo liep ik in een winkel langs een man en voelde dat hij ging stelen. Toen ik later naar de auto liep lag die man in de bosjes met een 'stapel' politie-agenten erop. Kreeg meteen een heel ziek gevoel.
@ Mow1986, iehhh! Dan zou ik niet meer kunnen slapen..
Zou Yv, ik wijt dat altijd aan de hormonen.
Wijt-weid-weit-wijd???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven