Mensen met paranormale ervaringen?

07-06-2012 20:01 814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je weleens iets paranormaals meegemaakt?

Ik heb zelf nooit iets gezien ofzo, maar heb soms wel het gevoel dat ik misschien heldervoelend ben. Ik kan dingen voelen aankomen op een of andere manier.

Ik was een paar jaar geleden bijvoorbeeld op vakantie met mijn vader in New York. We sliepen in een hotel dat hij had uitgekozen. Ik had het hotel niet gegoogeld van tevoren, nam aan dat het wel goed zat. Dat was dus niet zo.

Het was echt een vreselijk eng hotel, ik kreeg al slechte vibes toen ik binnenliep. De mensen die er werkten waren ook vreemd.. het voelde gewoon heel vreemd. Mijn vader maakte nog een grapje over de film 'the Shining', zo raar was het.

Ik heb daar de eerste twee weken heel slecht geslapen.

Dit is heel lastig uit te leggen, maar daarna kreeg ik een soort gevoel van gevaar over me heen, heel benauwd werd ik ervan.

Kwamen we op een dag 'thuis' na een dagje shoppen, waren er overal nieuwsbusjes. Wij vragen wat er gebeurd was: een vrouw was vermoord in het hotel waar bij verbleven. Was in stukken gehakt en daarna onder het bed geschoven. De moordenaar had daarna uitgecheckt, en een dag later werd het lichaam gevonden door een schoonmaakmeisje.

Uiteraard hebben we daarna meteen uitgecheckt. Maar ik had het gevoel dat ik dit voelde aankomen.

Ik heb vaker dit soort ervaringen. Soms voel ik ook aan wanneer het slecht gaat met een vriend of familielid ook al heb ik die niet gesproken of gezien.

Heeft iemand dit ook, of hebben jullie weleens echt paranormale ervaringen gehad?
Vorig jaar, toen ik nog in een ander huis woonde, heb ik wel iets vreemds meegemaakt.

Ik zat op mijn kamer met een vriendin een beetje tv te kijken. Het was namiddag, zomer, niets engs aan. Naast mijn bed had ik een bijzettafeltje met een kop thee daarop en een theelepeltje erin. Plotseling ging dat lepeltje uit zichzelf in het kopje ronddraaien en ook om zijn eigen as. Het maakte een beetje geluid dus het trok m'n aandacht en ik kon het haast niet geloven toen ik het zag. Met ronddraaien bedoel ik niet een beetje heen en weer bewegen, maar echt rond-draaien. De vriendin die naast mij zat zag het ook en keek me aan met een blik van "zag je dat nou ook?". Ik keek meteen om me heen of er misschien een raam open stond, of iets wat mogelijk de oorzaak kon zijn, maar er was echt niets dat een voorwerp zomaar zo kon laten bewegen.

Tot op de dag van vandaag heb ik geen idee wat dat nou was. Ik heb daarna ook niets meer meegemaakt in die kamer, maar we zijn ook kort erna verhuisd. Very creepy!
@Twinkle: eigenlijk best hilarisch verhaal, doordat je vriend er zo nuchter op reageerde. Maar kan me je schrik goed voorstellen.

@potverdikke: dat is echt een bizar verhaal. Heb wel veel dingen gelezen over paranormale zaken, maar dit... nog nooit. Zou denk ik snel het huis uit zijn gerend. En de thee koud laten worden...
@muckje, nee dat hebben we niet gedaan. We waren toch best geschrokken en we waren blij dat we thuis waren.
@ aquagirl: Het was ook echt heel erg bizar. Ik ben niet zo snel van het spoken zien in alle hoeken van het huis als er een radiator geluid maakt, maar dit kon ik dus echt niet verklaren. Ben blij dat ik daar niet langer heb gewoond in ieder geval.

In mn huidige huis heb ik ook iets vreemds gezien. Misschien dat jullie je mening erover kunnen geven. Ik was een filmpje aan het maken van mijn vriend in de keuken en ineens zag ik een blauw soort wolkje door het scherm gaan; in gestaag tempo van links onder naar rechts boven, over zijn hoofd heen.

Ik had er daarna een printscreen van gemaakt op mijn telefoon en ging inzoomen op dat 'wolkje'. Ik dacht dat het misschien een fout in de camera is ofzo, maar het zag er echt uit als een wolkje. Wat kan dit nou zijn? Er waren verder geen lichte in de kamer, de reflectie van de televisie is in de tegels te zien dus dat kan het ook niet zijn. Hij zelf heeft niks gezien, ondanks dat het dus vlak langs zijn hoofd ging. Het was enkel op het filmpje te zien.
quote:S0phie schreef op 19 juni 2012 @ 13:09:

Wat raar muckje, de enige verklaring die ik kan bedenken is dat het toeval is dat jullie allebei hetzelfde droomden. Misschien dat jullie sowieso al niet helemaal op je gemak voelden in het hotel en dat in jullie droom verwerkten? Wel heel toevallig trouwens dat jullie hetzelfde droomden!

Ik heb jaren geleden ook iets meegemaakt waar ik op de dag van vandaag geen verklaring voor heb kunnen vinden. Mijn zus en ik reden met de auto langs een stuk bos. Het was 's avonds laat. Ineens zagen we allebei iets in de berm, een soort wezens. Ik weet niet precies hoe ik het moet beschrijven want het was echt heel raar. Ze leken op honden, maar dat waren het niet, ze hadden een hele enge kop met scherpe tanden. En ze krioelden in de berm, ze liepen niet, maar kropen of zoiets. Ze waren met z'n tweeen of drieen. als ik het zo opschrijf vind ik het ook heel erg ongeloofwaardig klinken, maar mijn zus en ik zagen ze allebei. We hadden geen alcohol, drugs of wat dan ook op. We hadden echt zoiets van wat is dit?? Heel apart!dat klinkt echt heel eng!! Waren ze groot? Ik zit te denken aan een een of andere diersoort die het geweest zou kunnen zijn, maar geen idee...ik kan niks bedenken qua diersoorten die op honden lijken en die aan je beschrijving voldoen. everzwijnen waren het vast niet zo te lezen
3-1
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 23 juni 2012 @ 20:48:

3-1?
Helaas...
Ga in therapie!
zit je hier nou te kaarten?
Eh ja! Dat is het!
Ga in therapie!
.
Ik heb een tijdje terug wat engs meegemaakt. Ik lag in bed, beetje mn dag aan het overdenken en ineens kwam er een vrouw gekleed in exact dezelfde satijnen badjas die ik zelf ook heb, naar de rand van mijn bed. Haar gezicht was niet zichtbaar. Ik lag op mijn zij in bed en ze pakt me bij mijn polsen en wil me uit bed trekken. Met een mierzoete stem zei ze "kom maar, kom maar mee" Ik dacht echt wat krijgen we nou? Dus ik trok mn polsen terug, zij trok er weer aan en zo ging dat een paar keer heen en weer. Steeds bleef ze me zeggen mee te komen. En ik dacht ja daaag ik weet niet wie je bent en waar we heen gaan dus opgesodemietert. Ik ben allesbehalve gelovig in god maar bedacht me dat ik kon proberen haar te zeggen weg te gaan in naam van jezus christus misschien dat dat zou helpen. En het werkte! Ze viel in duizend stukjes uiteen als een soort van mozaiek. Heel eng was dat. Heb haar gelukkig niet meer gezien.
Ja, Maryssa. Waarom schrijf je dit nu net nu ik wil gaan slapen.

Eng!
Sjorry Missy_Acy, wilde het topic even uppen en dacht er niet aan dat het bedtime is

Hopelijk kun je even een beetje lezen of tv kijken en dan rustig slapen. Welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven