mijn leven is een puinhoop

22-06-2012 14:24 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb weer even jullie hulp nodig,

waarom?

omdat jullie mij vaker erg geholpen hebben

even in het kort voor mensen die niet op de hoogte zijn,

ik ben moeder van een dochter van bijna 2

mijn moeder is onlangs overleden na ernstig ziek zijn (kanker ad galwegen met uitzaaiingen)

en als klap op de vuurpijl ga ik scheiden,

waarom?

mijn man, inmiddels is bekend dat hij depressief is,

heeft voor de eerste keer en dus meteen ook de laatste op me in getrapt

omdat ik baalde van het slechte weer

hij noemde mij hoer en dat pikte ik niet en dat escaleerde

twee dingen waar ik even niet uitkom

de advocaat die ik heb genomen kwam om te beginnen al een kwartier te laat, had de papierwinkel ook niet in orde voor het opstellen van het ouderschapsplan etc

wat is hier wijsheid, doorgaan of andere advocaat nemen

en de tweede ,

ik heb voor mezelf hulp gezocht voor mijn rouwverwerking etc

en die vrouw kwam , een halfuur te laat, door mij maar een halfuur want na een kwartier ben ik gaan vragen waar ze bleef en ze vertelde vervolgens ook doodleuk dat ze de tijd was vergeten,

nou ben ik echt niet moeilijk over 5 minuutjes ofzo maar een kwartier vind ik echt te ver gaan

wat jullie

mijn leestekens doen het niet sorry voor het ongemak

als er iets niet duidelijk is dan hoor ik het wel

ik heb trouwens wel maatschappelijk werk ook ingezet maar ik heb pas volgende week vrijdag een intake
Dat van je man: hij noemde jou een hoer en toen pikte jij dat niet. Wat deed je?
Tja, ellende komt nooit alleen dat blijkt wel weer.

Wel heel goed dat je tot actie overgaat. Je zal zien dat je er beter uitkomt.

Alleen als je je bij je advocaat niet op je gemak voelt door zijn/haar gedrag dan zou ik een ander nemen. Want je moet op hem/haar kunnen vertrouwen.

Wat betreft die vrouw van de rouwverwerking. Daar voelde je je natuurlijk een nummer omdat je zo heb moeten wachten. Had je nog wel het gevoel dat je je ei kwijt kon of niet? Misschien kan je dat nog aankijken en anders geldt het hetzelfde als voor de advocaat. Als het niet goed voelt, gaat het niet werken.

Ik zou het gesprek bij maatschappelijk werk afwachten en dan zie je wel weer verder. Stap voor stap en succes
waarom heb je zoveel problemen met mensen die te laat komen?

klinkt redelijk als een controle-probleem eerlijk gezegd haha
@Vele meen je dat nou..??

@To, ik denk dat je mensen om je heen moet hebben waar je je goed bij voelt en in wie je vertrouwen hebt. Als dat niet deze advocaat en hulpverleenster zijn dan moet je dus een andere zoeken...
quote:Suze02 schreef op 22 juni 2012 @ 14:27:

Dat van je man: hij noemde jou een hoer en toen pikte jij dat niet. Wat deed je?

ik vroeg hem weg te gaan en dat deed hij niet ,

hij ging vervolgens helemaal door het lint waarop ik mijn stem ging verheffen dat boven zijn kind ligt te slapen en hij rustig moet doen , vervolgens wilde hij de huiskamer in en wou ik hem tegenhouden maar toen begon hij op me in te trappen.
vlinder en mooiedromen ja dat dacht ik ook ,

de psychologe wil ik nog wel een kans geven ,

de advocate vind ik wel wat eng want die moet mijn zaken regelen en dat is nu de mist al in gegaan
quote:Suze02 schreef op 22 juni 2012 @ 14:27:

Dat van je man: hij noemde jou een hoer en toen pikte jij dat niet. Wat deed je?Ik denk dat haar aandeel in de escalatie irrelevant is aangezien haar man op haar in ging schoppen. Goed van je TO, dat je hierna er direct een punt achter zet, want zoiets komt nooit meer goed. Verder geen advies.
Je klinkt sterk, je komt er wel doorheen! Als je voor een andere advocaat wil gaan kan je dat beter gelijk doen. Anders gaan ze straks dubbel werk doen en dat is natuurlijk ook dubbel betalen!
Je hebt tegenwoordig toch ook van die scheidingscoaches ofzo?

Of een mediator, is dat misschien wat?

Of ga je echt niet meer door 1 deur met je bijna-ex?

Je kunt nu maar beter gelijk op zo goed mogelijke voet met je bijna-ex verder, in belang van jullie kind.

Dan lijkt mij zo'n coach of mediator beter. Denk ik. (geen ervaring met scheiden, maar dit is wat ik om me heen hoor).

Goed zeg, dat je gelijk al zo actief bent. Gelijk stappen maakt.

Sterkte.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
quote:vele68 schreef op 22 juni 2012 @ 14:32:

waarom heb je zoveel problemen met mensen die te laat komen?

klinkt redelijk als een controle-probleem eerlijk gezegd haha

Ik zou daar ook een probleem mee hebben. Juist in deze tijd wil je mensen om je heen op wie je kunt rekenen.

@Evelyn

Ik zou de psych nog een kans geven, tegenwoordig duurt het een eeuwigheid voor je bij zo iemand terecht kunt.

De advocaat, daar zou ik een ander voor zoeken. Die man/vrouw zou mij ook geen goed gevoel geven als hij/zij de zaken niet op orde heeft tijdens een afspraak.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:gember999 schreef op 22 juni 2012 @ 14:41:

[...]

Ik denk dat haar aandeel in de escalatie irrelevant is aangezien haar man op haar in ging schoppen. Goed van je TO, dat je hierna er direct een punt achter zet, want zoiets komt nooit meer goed. Verder geen advies.

in principe wel inderdaad al had ik ikweetnietwat gedaan dan nog heeft hij met zijn poten van me af te blijven

dat hoer noemen sloeg totaal nergens op

als ik nou was vreemdgegaan had ik het wel geslikt

niet om het goed te praten maar hij is ernstig mishandeld door zijn ouders en heeft ook geen contact meer met ze

nu projecteert hij volgens zijn therapeut zijn moeder op mij

maar daar heb ik genoeg van nu
Owja, die mevrouw van de rouwverkerking...

Misschien had ze t erg druk, was ze nog iets aan het opruimen, uitwerken, weet ik veel, tijd vergeten, etc.

Ik zou nog wel een 2e of 3e keer afspreken. Wie weet heb je juist een goeie aan haar en was dit eenmalig.

Je kunt altijd nog beslissen om iets anders te zoeken.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Heeft je man trouwens wel hulp voor zijn depressie?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
mediator wilde ik meteen al doen ,

alleen mijn man had al gezegd dat hij niet ging scheiden en dat hij niet zou meewerken

dus dan heeft mediation geen zin

daarom ben ik naar een advocaat gegaan ,

maar sindsdien werkt hij ineens wel mee en doet hij ineens zijn best voor me

lijkt wel alsof hij met het trappen mijn gevoel voor hem heeft weg getrapt
Ten eerste wens ik je heel veel kracht toe!

Ten tweede, zoek een nieuwe advocaat. Je gaat scheiden van deze man, die het jou misschien wel heel moeilijk kan maken. Ook in het belang van een goed ouderplan heb je een goede advocaat nodig. Deze maakt er nu al een potje van en wat gebeurd er wanneer de advocaat van je man een jonge bloedhond blijkt te zijn.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juni 2012 @ 14:49:

Heeft je man trouwens wel hulp voor zijn depressie?ja die was al ingeschakeld voor het tussen ons escaleerde
quote:ikbenevelyn schreef op 22 juni 2012 @ 14:52:

[...]

ja die was al ingeschakeld voor het tussen ons escaleerdeKlinkt als reuze goeie hulp.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
sja..

hij had pas net een intake gehad dus hij was nog niet onder behandeling dus er valt helemaal nog geen oordeel over te vellen denk ik

vind het wel vreemd dat zijn psycholoog binnen drie minuten klaar was gister , ik moest op hetzelfde tijdstip als hij en ik zat er nog niet lang of hij was alweer klaar
Misschien heeft hij zelf wel aangegeven niet meer willen?
Een intake gesprek van 3 minuten??
july nee behandelplan intake had hij al gehad

en ik ga niet gissen wat hij doet want dat is mijn zorg niet meer
De maat is voor jou toch nu echt vol, toch?

Concentreer je op jezelf en je kind.

Zorg dat jij goede begeleiding krijgt om hier uit te komen.

Misschien kun je jouw therapeut nog een kans geven, maar die advocaat? Ik zelf zou een andere inschakelen.
ja zeker

de begeleiding wil ik zo ontzettend graag maar daar moet ik nog een week op wachten en dan heb ik nog alleen maar een intake
Binnen een week intake is wel snel hoor. Sommige mensen moeten zelfs daar lang op wachten. Belangrijk voor jou is om te weten hoelang je moeten wachten voor het behandelplan begint. Ligt eraan of je bereid bent te wachten en anders ben je vrij in het zoeken van een andere therapeut, die (bijna) geen wachtlijst heeft. Hoop voor je dat het mee zal vallen en jij bij deze snel terecht kunt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven