Na kijken op terras

29-10-2011 21:31 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet precies waar ik dit neer moest zetten maar het gaat over het volgende;

Vorige week heb ik mijn middenvoetsbeentje gekneust waardoor ik verplicht ben om op krukken te lopen alleen vandaag dus niet heb gedaan ; dacht dat het wel weer ging) niet dus.

Nu het volgende, vanavond lekker uit eten geweest in een gezellige straat met allemaal leuke restaurantjes links en rechts, mensen lekker op het terras.

Toen we klaar waren liepen we weer richting auto, met een slepend been. Beetje onhandig maar het lukte prima.

De mensen die lekker op het terras zaten keken mij van top tot teen aan, ze keken eerst naar mijn voet en daarna naar mij!

Ik vond dit niet prettig, en heb het gevoel dat dit normaal niet gebeurd.

Voelde me hier wat ongemakkelijk bij, ik ben dan niet op mijn mondje gevallen maar hielt wijselijk mijn mond dicht.

Wat vinden jullie hiervan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Very.Cherry schreef op 29 oktober 2011 @ 21:42:

Mensen zitten op een terras om mensen te kijken. En wat ben jij dan? Een kanarie?

Hahaha, een kanarie met krukken!

Een tijd geleden had ik mijn arm ook in een sling (een soort mitella). Dat zal wel opvallen, maar dat interesseerde me niet. Mensen kijken ook wel om andere redenen naar mij. Dat gebeurde ook voordat en nadat ik mijn arm in een sling moest dragen. Waarschijnlijk vriendelijke uitstraling of knappe verschijning, of omdat ik me anders gedraag. Het boeit me niet altijd.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven