naar de bedrijfsarts en dan?
vrijdag 19 december 2014 om 13:46
Ter vervolg van mijn vorige topic, ziekmelden met een burnout heb ik nu een uitnodiging gekregen om volgende week naar de bedrijfsarts te moeten. Omdat ik vorige keer niet zo leuke ervaring ermee gehad heb ben ik benieuwd of andere ervaring hebben met een bedrijfsarts en dan vooral bij tekenen van een burn out. Hoe heb je dat verwoord in het gesprek en hoe heb je duidelijk kunnen maken dat je echt op deze manier het niet verantwoord vind om te werken? Ik vind het heel moeilijk om open te zijn en goed mijn gevoelens te beschrijven waardoor ik het idee heb dat mensen de situatie niet goed inschatten en mij weer gewoon aan het werl zetten.
dinsdag 23 december 2014 om 18:44
hey meid,
wat naar voor je dit..
ik kan niet met je meepraten, maar mijn partner is nu overspannen.. zijn behandeling is om de 5 weken naar de psycholoog en arboarts. hij moet nu om de dag 4 uurtjes werken.. en dat gaat nu redelijk, de ene dag is hij erg moe en de andere gaat het wel..
het is alleen jammer dat hij mij er niet bij wil betrekken en het alleen wil doen.
wat naar voor je dit..
ik kan niet met je meepraten, maar mijn partner is nu overspannen.. zijn behandeling is om de 5 weken naar de psycholoog en arboarts. hij moet nu om de dag 4 uurtjes werken.. en dat gaat nu redelijk, de ene dag is hij erg moe en de andere gaat het wel..
het is alleen jammer dat hij mij er niet bij wil betrekken en het alleen wil doen.
woensdag 24 december 2014 om 09:22
Diamantje1020, dat lijkt me erg moeilijk maar ook wel herkenbaar. Ook ik probeer me partner er zoveel mogelijk buiten te houden. Het voelt toch als falen en op een of andere manier schaam ik me er ook voor zo jonge gezonde meid. Misschien heeft jou partner dat ook?
En ann3113 gesprek met de psycholoog staat al gepland voor volgende week gelukkig!
En ann3113 gesprek met de psycholoog staat al gepland voor volgende week gelukkig!