net exvriend draagt groot geheim???

24-06-2011 14:46 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, Ik weet niet of ik hier goed zit maar er is iets wat mij heel erg bezig houdt..

Even snel in het kort... Hele fijne goedkloppende intense relatie gehad met een lieve zachtaardige man, deze duurde slechts 6 maanden maar alles maar dan ook alles klopte van zijn en mijn kant. Nu heeft hij het bijna vijf weken geleden uitgemaakt onder het mom van dat het gevoel er niet meer was. Ik kon dit natuurlijk niet geloven want we hadden al toekomstplannen en hij had mij ten huwelijk gevraagd...Tuurlijk is het allemaal snel maar nogmaals alles klopte en zat goed. Nu heeft hij mij sind afgelopen zondag verteld dat hij een groot geheim met zich meedraagt en mij daarmee niet wilde belasten. We zijn veel in gesprek op msn, telefoon maar doordat ik steeds maar bleef vragen waarom heeft hij mij dit nu verteld. Alleen kan hij niet zeggen wat het is... Hij zit diep in de ellende zegt hij en dacht dat hij er uit kon komen maar lukte niet hoopt hij wel en draagt dit zijn hele leven met zich mee. Hij verteld het niet omdat hij zicht te diep schaamt. Ik ben de enige dit dit weet zelfs zijn zus en vader (waar hij een hele goede band mee heeft) weten dit dus niet. Nou weet ik niet wat ik moet doen.. Ik weet zeker dat wij verder kunnen als hij het maar verteld...Maar hij zwijgt. In die tussentijd komt er steeds meer afstand en dit is niet wat ik wil. Het maalt door mijn hooft, Als het vast iets ergs is...moet ik dan zijn familie inlichten??? Moet ik het nog aankijken dat hij mij het toch gaat vertellen. Loslaten kan ik het niet...ik wil dat het goed komt tussen ons het blijft mij maar bezig houden wat het is...etc etc. kan iemand hier mee leven???wat het ook mogen zijn..

Help
Vooral die 'hij zit diep in de ellende' intrigeert me. Zit je diep in de ellende als je 'niet goed met geld kan omgaan' ?

Ik kan ook 'niet goed met geld omgaan' want ik geef het graag uit, en spaar te weinig. Maar zit ik diep in de ellende? Nou nee.

Over die gevoelens had ik niet goed begrepen, maar
Nou idd draaiorgel ik vraag me ook af wat die diepe 'ellende' wel niet is..

En verder ja ik geef ook graag geld uit en spaar ook veel te weinig maar ik zie dat niet als een groot probleem..
Ik ook niet Superstar :-)
"Hij zit diep in de ellende zegt hij en dacht dat hij er uit kon komen maar lukte niet hoopt hij wel en draagt dit zijn hele leven met zich mee ...."
"Alleen kan hij niet zeggen wat het is... "
quote:xalvadora schreef op 27 juni 2011 @ 12:36:

"Hij zit diep in de ellende zegt hij en dacht dat hij er uit kon komen maar lukte niet hoopt hij wel en draagt dit zijn hele leven met zich mee ...."

Ik denk dan eerder aan iemand die in zijn jeugd misbruikt is,iemand vermoord heeft en meer van dit soort ellende maar 'niet zo goed met geld om kunnen gaan maar niet in de schulden zitten' is wel het laatste waar ik aan denk bij dit soort dramatische woorden..

Of ben ik nou heel raar?
quote:xalvadora schreef op 27 juni 2011 @ 12:36:

"Alleen kan hij niet zeggen wat het is... "

Of hij liegt binkie maar wat voor en er is eigenlijk heel iets anders aan de hand of hij is een enorme dramaqueen en een aansteller.

Ik neig naar het eerste...
quote:superstar_2 schreef op 27 juni 2011 @ 12:55:

[...]

Ik denk dan eerder aan iemand die in zijn jeugd misbruikt is,iemand vermoord heeft en meer van dit soort ellende maar 'niet zo goed met geld om kunnen gaan maar niet in de schulden zitten' is wel het laatste waar ik aan denk bij dit soort dramatische woorden..

Of ben ik nou heel raar?

Dan ben ik ook heel raar, want ik heb exact hetzelfde....

Ben zo benieuwd hoe Binkie daar nu zelf tegen aankijkt. Dat contrast tussen die dramatische woorden en het uiteindelijke geheim.

Ik bedoel, dan voel je je toch ook op een laffe manier voorgelogen??
Eerst aandacht trekken met zoveel drama, dan blijkt het een pietluttig iets te zijn, en dan is opeens alles weer goed? En dan stel je zelf geen vragen?

Man, je dacht erover z'n familie op de hoogte te brengen!

Lijkt me eerder dat meneer geen zin meer in je had, maar niet zo snel iemand anders kon vinden...voor zolang het duurt is ie dus weer even terug, maar voor hoe lang?
Wat een originele smoes....not....
quote:binkie2007 schreef op 26 juni 2011 @ 22:51:

Goh ff afwezig geweest vandaag... Waarom???? Hij is hier geweest... en wat wil nu???? we gaan verder.... goh hadden jullie het toch allemaal met goed bedoelde adviezen wel helemaal verkeerd... ik ben alleen op mijn gevoel afgegaan....en komt het toch nog goed... goh wat hebben we een vooroordelen he???? laat mij dan maar iemand zijn die iedereen respecteerd en zich kan verplaatsen in andermans probleem....Veel succes met je relatie. Gaat de bruiloft nu weer wel door?
'en komt het toch nog goed' zegt je Binkie. Hoe gaan jullie zijn 'geheim' nu dan oplossen/aanpakken? Hebben jullie daar over gesproken?
quote:binkie2007 schreef op 27 juni 2011 @ 11:23:

Toen ik dit topic opende...wist ik het nog niet he????? dus vandaar de titel... Ja ik vroeg om hulp idd... maar ook meer om als het iets ergs zou zijn zijn fam. te moeten inlichten... Hij heeft er zelf genoeg aan gedaan...nogmaals hij heeft geen schulden..... maar dat heeft met zijn gevoel te maken dat ik meer kan uitgeven dan hij en dat hij niks voor mij terug kan doen...en ik kom niet in de schulden hoor....

Hoe weet je dat hij geen schulden heeft? Dat zou ik ook ontkennen, als ik hem was. Hoe vaak gebeurd het wel niet dat er wordt getrouwd en dat de partner er daarna achterkomt dat er toch wel schulden waren.

Het komt allemaal heel vreemd op me over.
Als er toch getrouwd gaat worden (wat ik niet zou doen, maar goed) dan hoop ik dat je zo verstandig bent om op huwelijkse voorwaarden te trouwen....
Hoi hoi..

Ja idd...ik vond het ook te dramatisch voor woorden ja... Daar hebben wij het uitgebreid over gehad.. Maar zo omschrijft hij het over ZIJN gevoel...Omdat hij van mij houd en dit niet eerlijk vond voor mij en de kids... Hij wilde op zijn manier dingen terug doen.. Hij kan niet met geld omgaan en heeft het tijdens onze relatie uit handen gegeven zodat hij niet teveel geld kon uitgeven... Dat hij geen schulden heeft weet ik omdat ik al inzage in zijn financieen had.. Dus nee dat ook niet... Nee voorlopig gaan we niet trouwen nee... We doen het rustig aan en ook al was dit niet gebeurd dan nog was ik op HV getrouwd ja...
Mosterd
anoniem_36363 wijzigde dit bericht op 27-06-2011 13:32
Reden: Mosterd
% gewijzigd
Maar zijn grote geheim dan, je weet nog steeds niet wat het is?
Het grote geheim, wat later niets blijkt te zijn... Dus hij liegt

Al 2x heeft hij aangegeven niets meer voor je te voelen, om vervolgens jou toch weer aan het lijntje te houden. En las ik nu ergens dat hij tussen door al op datingsites zat?

Hij is jaloers op het feit dat jij je luxe kan permitteren en hij niet.

------

En met deze man wil jij opnieuw een relatie starten?
quote:xalvadora schreef op 27 juni 2011 @ 13:40:

Maar zijn grote geheim dan, je weet nog steeds niet wat het is?

Jawel,zijn grote 'geheim' is dat hij niet met geld om kan gaan en dat draagt hij zijn hele leven al met zich mee...

Hij zit diep in de ellende maar binkie gaat hem 'redden' dus het komt allemaal goed..

Verder is er niets aan de hand hoor...
lees is bekend toch
Hij heeft tijdens jullie realtie dus zijn financien uit handen gegeven, zodat hij niet te veel kon uitgeven??? en aan wie heeft hij zijn financien dan uit handen gegeven? aangezien zijn familie ook van niks wist???

Echt, het wordt hoe langer hoe gekker hoor!
Hint: iemand van de bank dat je finacien beheert, is over het algemeen een curator....en da's niet best......
En je, die datingsites, hoe zit dat?
Precies Draaiorgel, professioneel hulp op financieel gebied moet je echt diep in de shit zitten of flink voor betalen. Aangezien TO's ex/nieuwe liefde het niet breed heeft, kan ik me niet voorstellen dat hij voor deze service gaat betalen.

Hij liegt, dat kan niet anders.

Waarom draait hij TO anders een rad voor ogen met 'groot probleem' 'mijn hele leven al' 'diepe ellende' 'schaamte' en vooral 'groot geheim' terwijl er eigenlijk niet zo veel aan de hand is en zij zelfs al van dit probleem weet.
Binkie: door ZIJN gevoel maakt hij het om een kulreden met je uit. Dat zegt toch genoeg?

Als hij wel iets voor je voelde, dan had hij hier gewoon eerlijk over geweest hoor. Ik zie het echt als een goedkope smoes om van je af te komen. En omdat jij bleef aandringen dacht hij, wacht, dan kan ik er nog wel meer uitslepen. Waarom nu stoppen als het huis pas half verbouwd is?

Wie betaalt die verbouwing??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven