Niemand om mee te praten

26-04-2012 20:28 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me zo ontzettend eenzaam.

De enige persoon waar mee ik kon praten was mijn beste vriend en tevens vriendje die mij nu verlaten heeft.

**** ik wil iemand om mee te praten maar ik heb niemand
Je huisarts is er. Bel hem morgenvroeg direct op en ga met hem praten. Hij (of zij natuurlijk) kan zorgen dat je de juiste hulp krijgt, want ik denk dat je probleem te groot is voor op een forum.

Sterkte!
Kijk eens op bij Sensoor, daar kun je altijd je verhaal kwijt.
Ik herken je gevoel....bel morgen direct je huisarts en ga praten.

Heel veel sterkte!
Ik kan niet naar de huisarts ik kan niks meer. meerdere mensen hebben het hier voorgesteld maar ik kan niet ik kan niet het huis uit komen. mijn levenslust is echt gedaald naar 0,0 procent en ik kan het ook niet meer opbrengen om ergens heen te gaan ik kan niks meer en wil zo snel mogelijk weg
Ook kun je hier eens op kijken
Oh jeetje, wat moet jij je beroerd voelen. In jezelf snijden is echt een teken aan de wand dat het niet goed met je gaat. Bel alsjeblieft je dokter. Misschien geloof je er nu niet in, maar er zijn echt mensen die je kunnen helpen.

Is er echt niemand die je kunt bellen nu? Je ouders bijvoorbeeld?

Sterkte!
Dan bel je hem/haar op en dan komt hij/zij naar jou toe, je hoeft het huis niet uit.
Er is vast wel iemand die naar jou wil toekomen.
de dokter kan toch niet zo maar hier heen komen? Er is niemand die naar mij toe wilt komen ik heb echt helemaal niemand
Bel dan de depressielijn : 0900 - 6120909 (¤0,05 pm)

ma t/m do van 13.30 tot 15.30 uur en 19.00 tot 21.00 uur.

zaterdag van 19.00 tot 21.00 uur.
Ik weet hoe dat voelt, als je jezelf wilt beschadigen. Je moet echt aan de bel gaan trekken. Als je het uitlegt komt de huisarts ook wel thuis. En probeer nu afleiding te zoeken.
Bel alsjeblieft NU de huisartsenpost. Zij kunnen vanavond nog iemand bij je langs sturen. Misschien kunnen ze je iets voorschrijven waar je rustig in jr hoofd van wordt.
quote:sara1981 schreef op 26 april 2012 @ 20:38:

Bel alsjeblieft NU de huisartsenpost. Zij kunnen vanavond nog iemand bij je langs sturen. Misschien kunnen ze je iets voorschrijven waar je rustig in jr hoofd van wordt.Dit is eigenlijk nog een beter idee ja.
Je kan bellen naar de huisarts en een crisisdienst kan dan langskomen om met jou te praten. Je kan misschien ook proberen een hulplijn te bellen zodat iemand naar jou kan luisteren.

Ga ondertussen even douchen om wat warmte over je heen te laten komen. Sterkte
quote:ucchan schreef op 26 april 2012 @ 20:40:

Je kan bellen naar de huisarts en een crisisdienst kan dan langskomen om met jou te praten. Je kan misschien ook proberen een hulplijn te bellen zodat iemand naar jou kan luisteren.

Ga ondertussen even douchen om wat warmte over je heen te laten komen. SterkteDit!
Aaah, verlaten worden doet pijn.

Alsjeblieft niet snijden, die littekens zullen je je leven lang herinneren aan deze pijn, dat is zonde, want er komen betere tijden! ECHT.
Mijn huisarts is tot 1700 open.. Kun je ook andere huisartsen bellen of helpen die je niet?
ze zijn allemaal gesloten :'(
Niet in jezelf snijden! Bel met Sensoor en ga morgen met de huisarts praten dat je hier last van hebt.
de depressielijn is ook bijna dicht :(
De huisartsenpost bellen. Die zijn open zodra de huisartsen dicht zijn.
depressielijn idem dito
Hulp heb je nodig, dat ben ik volkomen met de anderen eens. Ga je een hulplijn bellen?

En je mag hier altijd schrijven ook he.

Schrijf hier van je af als je dat nodig hebt.
In welke regio woon je? Dan kunnen wij even met je meezoeken waar je nu direct terecht kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven