Niemand om mee te praten

26-04-2012 20:28 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me zo ontzettend eenzaam.

De enige persoon waar mee ik kon praten was mijn beste vriend en tevens vriendje die mij nu verlaten heeft.

**** ik wil iemand om mee te praten maar ik heb niemand
Huisartsenpost kan je bellen.

En kijk eens, hier zijn ook mensen die je horen zoals je ziet
quote:cassariva schreef op 26 april 2012 @ 20:45:

Mijn huisarts is tot 1700 open.. Kun je ook andere huisartsen bellen of helpen die je niet?Als je het nummer van je eigen huisarts belt krijg je als het goed is een antwoordapparaat. Daarop vertellen ze welke huisarts of huisartsenpost je kunt bellen.
bel de ggd in je regio, volgens mij zijn die dag en nacht bereikbaar
enne ophouden met snijden, nu doe je dingen waar je later spijt van krijg als je je weer beter voelt..slechter dan dit kun je je niet voelen, dus zal het zeker beter gaan met je als je daar maar in blijft geloven, een heel klein beetje is al voldoende...
Je kunt anders de HAP bellen, er zijn altijd 24/7 artsen beschikbaar. En stop alsjeblieft met snijden...
TO is 17 jaar (loep) dus wellicht moet ze dit eerst met haar ouders/verzorgers bespreken alvorens zij instanties gaat inschakelen?
ben je er nog cas....?
Ben je thuis Cassariva?

Is je moeder of vader in de buurt?
Ik heb gebeld met de depressielijn en een hele aardige vrouw heeft me geholpen en ik voel me al stukke beter.. echt heel erg bedankt echt heel erg
Fijn cassariva, ga je morgen ook echt hulp zoeken? Ga met je ouders praten, bel je huisarts. Er zijn echt mensen die je kunnen en willen helpen!

Succes!
Dapper dat je dat gedaan hebt. Praten is moeilijk als je je zo voelt.

quote:cassariva schreef op 26 april 2012 @ 21:31:

Ik heb gebeld met de depressielijn en een hele aardige vrouw heeft me geholpen en ik voel me al stukke beter.. echt heel erg bedankt echt heel ergEcht waar? Wat goed van je zeg!
Dag en nacht bereikbaar:

http://www.sensoor.nl/

je kan bellen, chatten en mailen.

Sterkte!
Ik waardeer jullie echt heel erg ik had verwacht dat jullie mij niet serieus zouden nemen maar jullie hielpen me juist ik waardeer het heel erg dank jullie wel
Kleine moeite voor ons

Ik denk wel dat het goed is als je in je openingspost het stukje over het snijden eruit haalt. Want dat mag eigenlijk niet genoemd worden op dit forum.

Vind het vervelend om te zeggen maar t is beter als je t even aanpast.

Goed te horen dat het beter gaat.
En gewoon terugkomen als het weer niet gaat vrouwke.

Hoe gaat het vandaag met cassariva?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven