Nog steeds onzeker over uiterlijk

26-01-2011 22:08 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
pff ik zet het hier toch maar neer na veel twijfelen..

Als ik na een avondje stappen wat foto's van mezelf zie is het nog steeds schrikken en een week depri voelen.

Ik denk dat maar weinigen dit herkennen dus dat ik duidelijk een groot probleem heb.

Met name omdat ik al de 40 gepasseerd ben inmiddels.

En nee, ik hoef er niet jong uit te zien natuurlijk, maar lelijk...

Mijn verhaal is in het kort dat ik dramatish lang extreem ben uitgescholden om mijn uiterlijk, hier wel eens verteld.

Na ruim 15 kilo aankomen een stuk verbeterd (had een extreem smal gezicht en grote kaak)

Phychologen afgelopen (daar wordt b.v gezegd je moet maar accepteren dat je een 5 bent) tot aan BDD (vertekende lichaamsbeleving) toe, wat ik dus niet blijk te hebben, ik ben gewoon erg onzeker, aldus die therapeut daar.

Ik zoek vooral dansplekken op waar wat ouder publiek komt omdat ik nog steeds erg onzeker wordt (getriggerd wordt ) bij het zien van jonge meiden.

Laatst kwamen die toevalig wel later op de avond, kon me redelijk goed houden.

Totdat ik thuis dus wat foto's zag..

Vriend(innen) van mij zien wel nog steeds een opvallende kaak maar weten eigenlijk niet of het gezien wordt door jongeren.

Ik weet dat dit heel lullig klinkt dit verhaal (je bent ouder kan je er geen scheit aan hebben inmiddels)

Maar het kwelt me dagelijks, het idee dat ik er gewoon niet uitzie.

Ik heb drie plastisch chirurgen afgelopen en de conclusie was verschillend.

Ik weet het gewoon niet meer..
Alle reacties Link kopieren
VesperLynd herkenbaar!

Mn moeder geeft me weleens een compliment. Meestal op t moment dat k vet haar heb en nog niet ben opgemaakt. Het gaat er indd om hoe je je voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven